Praatgroep koekjesparadijs

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 December 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Buuf, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag,:music: hoop dat je veel kunt genieten van deze dag
     
    langeveentje en Cornelly52 vinden dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    xD Ik ook niet hoor maar had nog niet zolang 5000 gierst verkocht omdat ik de prijs toen ook wel redelijk vond. Dus had hier nog maar 5000 en die gierst komt er wel want heb met 8 uur gewassen s'avonds meestal wel 1 a 2 uren over kan ik dan mooi weer gierst zaaien.
    Mijn BD saldo juist gezakt maar ik verkoop mijn dieren en fruit niet (op mijn wolven na dan:p)
     
  3. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Omdat ik alles vol had staan met comfort en anjers met het oog op het event, heb ik de 100% nog niet geactiveerd. Ik twijfel tussen nu nog activeren of morgenmiddag voor 2 TG vrij kopen. Ik kan alleen nergens vinden of het extra cadeau de volgende dag nog gekocht kan worden? Wel de dagelijkse sokken. Weet iemand dat?
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De dagelijkse sokken kosten je idd 2TG bij later openen, de extra cadeautjes kosten niets. Ik heb van de week pas ondekt dat we naast de sokken ook de extra cadeautjes kregen en heb daar niet voor hoeven te betalen! ;)
     
  5. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Bedankt! Open ik het cadeautje morgenmiddag om 14.00 uur. Comfort met anjers en 100%......
     
    sinkieboy vindt dit leuk.
  6. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Lukte mij ook de eerste rij het eind cadeau een dag later gratis te innen,
    dus deze bewaar ik ook tot morgen wanneer ik er meer aan heb.
     
  7. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Normaal gesproken verkoop ik ook niet zo gauw. Behalve als de prijs meer dan het dubbele van normaal is.
    Vanavond was dit bij haver en gierst nog veel meer. En dus heb ik wat verkocht. Inmiddels beginnen deze prijzen te zakken.
     
  8. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Zo de meel is klaar. ook goed op de markt verkocht en natuurlijk meteen weer dingen aangeschaft.
    Nu de rest van het event afwachten, wachten , wachten duurt erg lang
     
  9. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    klopt het dat je geen voer kunt maken, ik heb niks om te selecteren, de molen draait wel, is dat een bug???
     
  10. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb net de molen aangezet en hier gaat alles naar wens.

    M'n gierst is op...nul niks nada noppes in de schuur o_O
    M'n molen staat weer 1000 kerstmeel te malen en er liggen er al 1000 in de schuur.
    Ik heb 100 gierst op de markt gekocht (net op tijd want de prijs is weer aan het stijgen...ik betaalde 75 /st. en nu is hij 95 /st.) en 100 in de zaadhandel, de rest was eigen voorraad.
    Morgen maar weer 100 kopen bij de zaadhandel en als dan het eventgewas klaar is m'n voorraad gierst weer terug op peil brengen.
    Ik heb overigens wel geoogst want wilde nog profiteren van de 100% EP, de DI is volgens mij geen probleem.
    M'n boerderijtje hoef ik niet te verbouwen deze keer dus ik zeg laat maar komen dit event xD
     
  11. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hier ook geen probleem met de molen. Zojuist voor de 2e keer de molen gestart voor nog eens 1000 kerstmeel.;)
     
  12. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    heb even opnieuw opgestart en nu is het wel goed, bedankt voor het antwoorden
     
  13. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Leuk leuk, dit kerstevent.
    En ik heb vanaf vandaag vakantie dus voldoende tijd om tussen de kerstvoorbereidingen door het anijs bij elkaar te krijgen
    Alleen mijn voorraad gierst is niet zo heel groot, maar dat is dankzij de korte groeitijd best snel bij elkaar gezaaid en geoogst:p

    Succes allemaal!
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga spelen met 3 velden en ga op Bahamara gewassen zaaien die ik hard nodig heb. Dit gaat dan wat sneller vanwege de wac :music:. 8000 x anijs zijn goed te doen met 3 velden en 6 dagen. Ga nu eerst even kijken of ik nog iets moet kopen op de mart voor het begin van dit event. Wat mij betreft mag er nu al gestart worden :).

    Iedereen veel speelplezier gewenst met dit leuke event.
     
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo de laatste gierst draait komt alleen raar uit met de tijd.Maar even over denken of ik hem stop zet vanavond.
     
  16. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Volgens mij een mooie event om mijn BD niveau weer op te krikken.


    Iedereen die mee doet veel succes.
     
  17. yvonne1957

    yvonne1957 Forumleerling

    komt weer helemaal goed heel leuk weer een event dus we gaan ervoor enkomt goed (trouwens allefarm mensen een hele fijnekerst en een gelukkig nieuwjaar gewenst met veel speel plezier voor ons allemaal groetjes yvonne
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo, hier gisteren ook de molen maar aangezet. Gezien ik bij de bakkerij elke keer broodjes aan het maken en inleveren was, had ik net deze week mijn tarwe op :sleepy: Dus die was ik al langzaam aan het bijmaken. Nu iets sneller, op comfortvelden met water en een PPJ en haverbrood. Ondertussen ook gierst aan het bijmaken en kaneel op baha. Als het 2 uur ga ik direct van start met het event gewas zodat ik mooi snel kwartveldjes vol kan zetten met WAC en knechten. In de avond ga ik dan tarwe, gierst en haver verbouwen, omdat je altijd wel wat tijd over hebt. Dan zorg ik ervoor dat ik voldoende heb voor de molen (nu 300klaar) en dan mijn voorraden weer op peil zijn :D.

    Nog even geduld. Iedereen succes met dit event.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bijna 2 uur. Ik heb vandaag lekker een extra vrijde dag en ben nu als tijdverdrijf maar met de kabouters aan het praten xD. De groep wordt steeds groter, al 40 kabouters waar ik mee moet kletsen 8).

    De molen draait voor de tweede 1000 stuks.
     
    tinus138, robbiefarmer en vinc05 vinden dit leuk.
  20. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zit jij in kabouterbos Schaapje?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.