praatgroep-koekjesdief

Discussie in 'Overig archief' gestart door tina9091, 7 December 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bedankt voor de tip. Ik ben op dit moment eerst weer de voorraden van de krokus een beetje aan het opschroeven, heb net bergen gegooid in de quest Praatjesmakers. :oops:
    Daarna maar eens aan de veredeling gaan werken, denk dat dat dan een van mijn doelen voor het komend jaar gaat worden. Ik weet nog hoe moeilijk het was om die van de anjers compleet te krijgen.
     
  2. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt voor de tip, heb hem maar ff in het schrift gezet. Ik heb nu nog veel krokus nodig maar als ik dit weer kan missen in de broeikas ga ik er mee aan de slag. Nu heb ik de drops binnen geharkt met veredelde anjers.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik zou het juist andersom doen :music: , eerst de veredeling en dan pas de quest, als je namelijk de veredeling hebt dan bouw je vanzelf een grotere voorraad op voor bijvoorbeeld een quest.

    Hier heb ik afgelopen nacht weer hortensia erop gehad voor de laatste rietjes die ik nodig had, ik begreep uit de reactie's hier dat de bomen beter dropten qua rietjes, dat hadden ze bij BP wel in de faq mogen vermelden dan had ik voor de start van dit event 2 velden met bomen gezet en had ik denk niet al die poespas hier nodig gehad :oops:-.-
     
    Laatste bewerkt: 13 December 2021
    -matthias1952- en hendrika73 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is ie klaar. Ik heb de carrousel, de feestelijke en de opgewekte dubbel dus als ik iemand kan helpen de rij vol te maken doe dan even een duif.
     
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    niet opgeven de items waren dubbel voor wie alle klaar kreeg. dus. verder naar de wolkenrij. de items komen wel via de ruil.
     
  6. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ik heb ook meerdere items dubbel, dus wanneer iemand er nog eentje zoekt straks stuur me een berichtje.
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  7. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    koekjesdief klaar een paar rondjes in de draaimolen en dan ontspannen met een biertje en een hapje;)
     
    #Stoffie78# en jolanda13 vinden dit leuk.
  8. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Wat lief bedankt alvast. :)
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  9. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik ben vrij nieuw met het spelen van de wolkenrij. In de laatste quest zag ik dat er een wolkenrij te krijgen is, maar als ik op de wolkenrij duk zie ik die rij al daar staan. Is die dan nog niet speelbaar ofzo dat ik m in de quest krijg?
    Ik heb helaas geen sieritems kunnen vergaren voor de rij, dus neem ik aan dat het beter is om niet al mijn supermest te gebruiken etc om die rij vrij te spelen?

    En sorry, ik lees over een muffin sturen maar wat is dat?
     
    Laatste bewerkt: 14 December 2021
  10. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo event is klaar.wie er nog carrousels zoek met de ruil,
    ik heb alleen de eerste niet dubbel de rest wel.
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De wolk staat er inderdaad maar je kan hem pas gebruiken als je hem gehaald hebt met het event anders verdwijnt hij weer als het event afgelopen is.
    Zonder items heb je er niets aan dus zou je sm bewaren voor een event wat wel haalbaar is.
    Die muffin is een dropitem die gister nodig was voor de dagquest
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Toch gelukt, doordat ik gisteren het niet gehaald heb 1 sieritem niet dubbel, maar de rest is beschikbaar voor wie nog wat mist :)
     
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier event gehaald...:music:....nu staan plotseling alle questen klaar?.....:wuerg:
     
  14. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier het event ook afgesloten:)
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    En ook dit event is afgerond. xD
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je naar de events gaat, eerst even op het bovenste vakje kijken. daar staan de "open" events.
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik 5 piccokisten genomen als beloning, daaruit kreeg ik:

    jack
    ondode schat
    gestippelde parasol
    multitask genie
    eeuwige schattenzoektocht

    Nog steeds geen tg boompje hier, ik zet de piccolo kisten altijd op de siertuin, ik ben eigenlijk wel benieuwd waar de spelers hun piccolokist hadden staan als ze een tg boompje kregen
     
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    woelige weide
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Schipbreukeiland.
     
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Vuurtoren, maar deze ronde geen TG boompje. Maar geld groeit inmiddels wel aan de boom op mijn farmpje.:p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.