Praatgroep - Knusse stalverhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bad-dream

    bad-dream Gelegenheidsauteur

    Nu lekker vakantie voor 4 dagen! dan weer een volgend event haha
     
    Dorette58 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Dat probleem heb ik ook en ik ben echt niet van het verhuizen dat is ook de reden
    dat ik met de events niet mee doe
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  3. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event ook helemaal afgerond
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Event is helemaal klaar. Nu lekker weer voorraden aanvullen en verder met de openstaande quests.
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  5. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    11-11-11-11
    Laatste fase is begonnen ;)
     
    kakelot69 en vinc051 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja fijn he? Het begroot mij ook altijd een beetje als ik mijn stalletjes weg moet halen, maar ja je bent een eventspeler of je bent het niet xD En dit keer konden ze er tenminste lekker snel weer op. Ik vond het ook prettig dat er behoorlijk wat keuze was in wat je kon leveren uit de schuur. Mijn voorraden zijn nogal grillig: in sommige dingen kom ik ongeveer om en van andere dingen heb ik zo'n beetje niks. Maar door die keuzemogelijkheden kon ik toch probleemloos leveren uit eigen voorraad.
     
    BoerAnnelies en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De wolk is binnen. Stand van zaken 6-11-10-6 Moet dus nog even door gaan voor de gewassen. Event is zeer goed te doen en zeker fijn dat je keuze hebt in wat je gaat inleveren.
     
    farmermikkie, Dorette58 en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klaarrrrrr.........:music:
     
    BoerAnnelies, molen55, vinc05 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    event helemaal uitgespeeld en de farm weer omgebouwd. Effe wat bomen er op zodat die weer aangevuld worden en voor de rest een lang gewas op kwartveldjes. Die laat ik mooi staan tot het volgende event.

    Even een andere vraag, van welke werkstal krijg je haargel? Ik zie namelijk dat ik die in een quest moet inleveren maar heb ze niet in mijn schuur staan. Vermoed dat ik de werkstal niet heb (gekocht).
     
    -mikmak- en Dorette58 vinden dit leuk.
  11. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    De haargelfabriek; Is de werkstal van de miereneters, moet op Bahamarama worden geplaatst..Ik heb hem gekregen door te ruilen bij het ruilevent, anders misschien een keer bij een event.
     
    Laatste bewerkt: 6 December 2020
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je, en hoe kom je er aan?
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik dacht dat die in de trein heeft gezeten.....
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  14. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Wolkenrij en items binnen:D

    Heb het binnen maar als ik beloningen op de wolkenrij wil zetten krijg ik niks bij decoraties,terwijl ze wel gewoon bij decoraties staan. heb rondgekeken op forum maar kan niks vinden?
    Weet iemand hoe dat kan.
     
    Laatste bewerkt: 6 December 2020
    Dorette58 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Lang niet alle sieritems kunnen op de wolkenrijen. Vooral items van 2 vakjes zijn moeilijk aan te komen. Zo kan het dus gebeuren, dat je sieritems van het juiste formaat hebt, maar toch niks op een wolkenrij kunt plaatsen.

    Voor het 1 vaks item kan je watertankjes kopen (rode mandje, dan blauwe vaasje en dan in het zoekvakje watertank intikken).
    Voor een 4 vaks item kan je de kleine IJslandse vulkaan kopen.
    En voor het 2 vaks item is de golfbaan het goedkoopst, maar die is helaas wel heel duur.
     
    Dorette58 en Roadrunner14 vinden dit leuk.
  16. fairie

    fairie Commandant van het forum

    De items hebben een lading. Je moet ze eerst ergens neerzetten en dan 20 keer oogsten voor de extra beloningen. Als je die allemaal binnen hebt gehaald dan kun je de items weer in je voorraad zetten en dan zijn ze wel te plaatsen op de wolkenrij. Als je ze plaatst en je haalt ze eerder van je landje/sierveld af dan ben je die extra beloningen kwijt.

    Wil je weten welke items extra ladingen hebben dan kun je in je zoekveld een + intypen en dan krijg je ze allemaal te zien die je op dat moment in je voorraad hebt staan.
     
    Maris2020, Dorette58 en janniekwak vinden dit leuk.
  17. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Top dankjewel:D
     
  18. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Hier weer wat geleerd, dank je wel.
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oh dank je, dat verklaard waarom ik hem nergens kan vinden..
    Daar was ik ook al na aan het kijken. Die 2 vaks items worden wat schaars om op de wolk te plaatsen. Ik heb daarom maar wat golfbanen gekocht, maar zeker niet goedkoop nee.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Nu ik haal eentje van de siervelden dat niet veel opbrengt zet daar 2 enkele die samen soms meer opbrengen op en hoef geen duren golfbaan te kopen
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.