Praatgroep - Knusse stalverhalen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Wie schuift ook aan in de warme stal? Er is plek genoeg, bespreek vooral de tactieken voor dit event.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    namen van de molenproducten even aanpassen Klaartjuh ;)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Het valt me op dat de laatste events ervoor zorgen dat de stallen-productie stil komt te liggen. We hebben steeds de open plek nodig voor eventgewas (en nu ook de kristalwatervallen). De drops komen ook niet uit de stallen, dus is het ook niet verstandig om ze dan op de woelige weide te zetten. Veel van de openstaande questen vragen helaas wel veel dieren en/of producten.
    Denk wel dat ik toch weer mee ga doen. :music:
     
    Cornelly52, lucki60, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste bewerkt: 2 December 2020
    Dorette58, lonnie57, -mikmak- en 7 anderen vinden dit leuk.
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi ja dat denk ik ook wel .........en inderdaad heel vervelend de laatste tijd alleen maar gewassen en bomen balen :oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Eventjes voor de zekerheid dat ik niet de verkeerde plaatjes in de tabel zet
    Kloppen de namen van de platen wel
    Als ik ze download krijg ik engelse naam en dan zou ik ze andersom neer willen zetten als in de faq staat ...

    spaanse engelse en duitse faq hebben het over koekkruiden struik op de 2 farm velden en over zoete kruiden op de baha

    verder is dit het event waar de grootste verwarring ontstaat over de nummering
    bij de prijzen plaatjes is de hoogste alle vier de dieren 11
    in de faq staat 1 t/m 12
    misschien daar 0 t/m 11 van maken
     
    Laatste bewerkt: 1 December 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    aangepast.

    Ik ga het navragen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    super lea
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Op alle velden maar het langste gewas gezet dan komt het helemaal goed.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    baha maakt niet uit zolnag het maar vrij is om 14:00 op kristal en plantage
     
    jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb overal het langste gewas gezet. Ik kan nog wel wat ixora's gebruiken en dan is de boel tenminste morgen allemaal tegelijk klaar.
     
    jolanda13, vinc051 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    o_Ok ik kan wel ixora's gebruiken. riep ik na het oogstevent dat ik nooit meer mee ging doen...denk ik er nu al weer ander over:oops:
     
    jolanda13, Roos, Rumboontje en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    Pfff.... Is er bij iemand al iets bekend over aantallen? Zijn natuurlijk keuzes, maar globaal..?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat hangt er maar net vanaf welke vakjes je kiest. Dus dat is voor iedereen anders.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. Roos

    Roos Forum-hertog

    Nee hoor... Globaal is het voor iedereen hetzelfde xD

    Ik heb dus gewoon geen geheugen voor de verschillende events. Ik herken wel onmiddellijk dat we dit al meerdere keren gedaan hebben, maar het wil niet naar boven borrelen hoe het werkt.
    Ik zie in de Faq staan dat we kunnen kiezen uit 1, 2 of 3 om in te leveren. Dan krijg ik 2 of 3 punten. Maar bij 12 keer gekozen hebben.. wat maakt het dan uit of ik 2 of 3 punten elke keer gekregen heb?
    :oops::)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/knussestalverhalen.pdf

    per level moet je 12 punten verzamelen
    je kan dat doen met 1 optie maar je kan ze ook alle drie gebruiken als je er maar 12 verzamelt

    ik hoop dat dit helpt
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Elk leveltje moet je 12 stapjes maken. Dus je kan kiezen voor 6 x 2 stapjes of 4 x 3 stapjes (of 3 x 2 en 2 x 3 kan natuurlijk ook).
    Zo kan je ook dure leveringen omzeilen, of juist kiezen voor leveren uit je voorraad en minder eventgewas en drops leveren.
    Als het event eenmaal online is, wordt het wel duidelijk.

    Hoe dan ook, start met drops verzamelen en eventgewas vermeerderen. Want we ontkomen niet aan eventgewas en drops leveren. voorraad leveren
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Nee helaas, maar ik ga zo even op je site kijken.

    Ik heb helemaal geen koekkruiden nodig, lijkt het wel. Ik zag dat kip, hond of geit (of eh..) dezelfde keuzes hebben wat de eventgewassen en drops betreft. Als ik genoeg drops krijg, kan ik dan toch bij 1 keuze 2 nemen en bij 7 ook? Bij 3 en 4 zouden drops kunnen. Rest is allemaal uit de schuur mogelijk. Op de laatste na dan, maar die kan dacht ik ook met (een mengsel) van zoet.

    Ik denk dat ik maar op 14u moet wachten. xD
     
    jolanda13 en maad vinden dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Wegens familie omstandigheden eventjes alleen een tabel helaas
     
    jolanda13 en Roos vinden dit leuk.
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Door beide eventgewassen te maken en te leveren, verdeel je de druk over 4 akkers.
    Als je kiest voor maar 1 eventgewas, moet je wel erg veel van dat gewas maken op maar 2 akkers, denk ik.

    Maar zover heb ik me er nog niet in verdiept hoor, dat ik per leveltje heb gekeken hoe je dingen kunt omzeilen en wat dat dan betekent voor de aantallen van het andere eventgewas.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.