Praatgroep Kleurenexplosie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb de FAQ gelezen ,hihih, dit is komisch hoor xD. Gisteren was het toch 120 stuks ipv nu 27 of begin nu door het knuffelen echt door te draaien :oops:
     
    dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je hebt helemaal gelijk, dus met z'n allen plagen is niet leuk. Blij dat je er om lachen kunt. En jammer dat je het bericht gemist hebt dat het is aangepast. Maar je kunt ze voor ongeveer dezelfde prijs nog wel verkopen.

    Eens proberen of dat werkt.
    Dat lijkt erop. Bedankt.
     
    Laatste bewerkt: 19 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Nu maar wachten op dat kurk nog iets meer dan 2 uur te gaan.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zojuist begonnen met het fokken van de geiten en kalkoenen. Ik had de kleurpaletten op voorraad, maar gisteren de overige 10 voor mooi wat centjes verkocht. Ga straks maar even op de markt kijken wat ze nu doen. Heb die 27 dus ook ruim op voorraad, gezien ik er nog 105 over had gehouden.
    En zie ik het goed dat we geen 420 kurk moeten, maar nu maar liefs 108??? De eerste 16 bomen zijn binnen en staan met suzi op mijn landje. Maar is dit eigenlijk wel nodig???

    Ondertussen ook even apen aan het fokken. Ga straks nog voor de andere baha dieren. Dan laat ik de geiten achterwegen, want netzo als coco heb ik die ruim op voorraad. Maar ja moet wel 56baby geiten hebben, dus ik moet fokken met die beestjes. Misschien komt er wat leuks uit haha.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  5. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik had ook gister teveel gekocht maar ja ik ben ook nog met de bloemist bezig dus een voorraadje kleur is niet verkeerd.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kan heel goed tegen plagen hoorxD. Ik ben thuis gekomen en begonnen voor de bomen, naar de mart gegaan en dacht nog wat een dure aanbiedingen aan kleurpaletten, meteen maar inkopen doen, zo goedkoop mogelijk xD Ik had eerst moeten kijken naar de FAQ of er iets veranderd is, heb ik niet gedaan :wuerg:.
     
    dutchboy, daisy17858, bjorke-annika en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat van die kurk zie je goed. We krijgen voor dezelfde ingrediënten 4 kleurborden ipv 1. Volgens mij zitten er maximaal 12 bomen in het spel. Als je die allemaal suzimest hebt gegeven, dan kun je ze morgenvroeg oogsten, morgenavond zonder mest en dan heb je al genoeg.
    Ik had het geluk dat ik nog voor 3 uur een paar kalkoenen kon fokken en de kurkbomen nog net op tijd met turbomest op kon zetten. Ik heb de eerst 72 kurk vanavond nog binnen, en dan morgen rond de middag nog 48, maar die zijn dan dus niet meer allemaal nodig.
    Ik ben nu nog steeds aan het fokken met de geiten. Ik had een paar honderd zwarte geiten uit de oranje reuzenstallen. Vorige maand niet mee gefokt omdat ik toen de eerste geruchten gehoord had, dus nu een mooie stapel.
    Ondertussen heb ik het geluk gehad dat ik uit 4 vliegende geiten een suikergeit heb gehad. Daar de eerste van fase 9 dus ook ingeleverd. Ik moet er op letten dat ik voldoende geiten over houd voor de quest, maar verder fok ik nog even door. Levert straks toch mooi de extra ep en bd op voor de babygeiten. Ondertussen behoorlijk wat gewone geiten op voorraad, want daar fok ik niet mee.
     
    dutchboy, -matthias1952- en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. ckjongeneel

    ckjongeneel Forumbeginner

    Oke ik zoek me gek in het forum op op de boerderij in de stad maar ik kan nergens vinden waar ik die kurkeik kan kopen HHHEEEEELLLLPPPP!!!!!!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben ook begonnen, heb de bomen binnengehaald en morgen kunnen deze geoogst worden.
    Sla trouwens diamant van fase 1 over, vindt dat je een boel moet inleveren voor een sticker en de rest :eek: en heb nog ongeveer iets van 150 sv, wordt keuzes maken dit keer.

    dit krijgt je met de tijdelijk quest "kleurenexplosie", bij fase 2
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Fase 2 van het event. Dat is de enige plaats waar je eraan kunt komen.
    En vermoedelijk blijft dat ook een tijd zo. Nu niet halen is geen kurkeik hebben, net als met de Linde bij een vorig event.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. 1-marleen

    1-marleen Forum-commissaris

    Misschien eens even in de FAQ van het event kijken?
    Je hoeft ze niet te kopen, maar kunt ze verdienen.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. ckjongeneel

    ckjongeneel Forumbeginner

    Dank jullie wel allemaal voor het antwoord. Kan ik nu stoppen met zoeken en gewoon verder aan de slag.
     
    dutchboy en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De eenvoudigste werkwijze is als volgt.
    Klik op reageren in de gewenste post, de quote komt onderaan te staan.
    Selecteer alles onderin en knip dat (het komt in het klembord en het reactie veld is leeg).

    Ga nu naar je eigen post, klik op Bewerk en zet je cursor onderin je post.
    Een Enter of twee om op een lege regel te komen.
    Nu plakken uit het klembord. Et voilà.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier van de laatste fase goud en diamant nog. Straks zijn de eerste kleuren klaar en morgenvroeg kan ik de laatsten maken. Moet wel zeggen dat ik 4 mandjes gekocht heb. Dat schiet lekker op

    En het event al afgerond. Ik kwam er 1 kleurenbord tekort. Kon ik afkopen met 6 tg. Heb ik gedaan. En klaar is klara weer. Snel gegaan. Maar wel leuk om te doen
     
    Laatste bewerkt: 19 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    OMG, jij bent echt ongeduldig hé?!

    Als je niks met TG koopt (op supervoer na) red je het makkelijk...

    Die bomen staan nu op bij mij, dus ik kan niks meer doen.

    Ik feliciteer je, maar zonde van je TG. Zal pas in nood TG gebruiken indien ik graag wil. Maar ieder zijn keuze! :D
     
    dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Vraag is heb je 27 kleurenpaletjes en die ander producten in de schuur.... zo ja dan door gaan
    anders excel downloaden van de fansite en de aantallen naar 0 zetten die je al hebt gedaan en die je niet wil doen.....
    Heb je dat in je schuur dan gewoon lekker doen
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik lach me suf door deze quest...

    Net 400 kleurenpaletten verkocht voor 9.500 ps.
    En nog 200 rijbewijs voor 12.000 ps.

    Gewoon Zo'n 5,5 miljoen verdiend vandaag! :D

    Ik snap niet waarom mensen kleurenpaletten blijven kopen, ben nu uitverkocht en dat voor die prijs! Hebben die dan zelf geen kleurenpaletten of wat?
     
  18. Sarriette

    Sarriette Junior expert

    wordt weer even rekenen en tactisch in plannen want kan alleen deze x helaas alleen s'ochtends en s'avonds op het spel .net nu ik veel wilden fokken bij babyboom voor grotere stallen. eerst maar eens aan de quest beginnen.wat stallen eraf kurkbomen erop .
    pfff het is niet alleen een beetje boerinnetje spelen maar serieus nog een beetje wiskunde .toch weer een leuke uitdaging
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik ben begonnen met fokken. Misschien doe ik toch wel de hele quest.
    Heb vanavond al 2 x uit 4 huiskalkoenen 1 oerkalkoen gefokt:). Daar word ik blij van want na inlevering in de cooperatie kreeg ik 16 huiskalkoenen terug:music:
     
  20. FarmerBroek62

    FarmerBroek62 Forumleerling

    Wow, uit 4 gewone geiten zomaar een suikergeit ......... :music:o_O
     
    dutchboy, -matthias1952-, polkey en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.