Praatgroep Kleurenexplosie

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 17 Juni 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Toch wel vervelend dat je niet mee kan doen:oops:
    De minst kostende weg naar de bonenstaak is fase 1 zilver fase.2 zilver goud mits je sushi mest op de bomen gooit
    fase 3 zilver en fase 4 zilver goud en diamant
     
    pandarum12, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik zie in de FAQ dat het sieritem uit level 5 alleen EP levert? Of zou die in de siertuin ook TEP geven?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nee hoor, niets vervelends aan. xD Ik heb al zoveel van die staakjes, dat ik ze niets eens meer oogst. Ik krijg altijd de kriebels van die staakjes als ik ze moet oogsten, ik word heel onrustig van die dingen. Ik kijk meer naar de sieritems, die vind ik erg leuk. Soms haal ik ze van de staak en zet ze op het land. Zo wissel ik vaak de sieritems. Er zijn er 2 die ik trouw oogst, de staak van de BD en nu ook de wac :inlove:. Ik ben persoonlijk niet zo van de staakjes, ik ben meer van de verblijven, daar geniet ik echt elke dag van. Ik moet eerlijk zeggen dat ik rare farmer :wuerg: ben, doe alleen de dingen die ik leuk vind :D
     
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je kunt natuurlijk nu ook in de kalkoen en kleurpalletten handel gaan daar liggen nu de boerenduiten:D
    Persoonlijk ben ik dol op de staakjes:inlove: omdat ik probeer om elke week 2 keer op bahama te levellen:oops:
    En dat gaat met ruim 750.000 TEP-.-per keer niet zonder de staakjes:music:
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De kalkoenen gebruik ik voor de kleurpaletten en dan weer voor de kabouters, die wonen ook op mijn landje xD. Ik knuffel nog net geen boom :wuerg:. Ik probeer voor een boom te gaan want de kurk is wel handig, voor een nieuwe vloer in de boerderij.:music:
     
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ah de alchemist:music:
    Die wilde ik binnenkort naar fase 5 toebrengen vandaar dat ik best veel kleurenpaletten heb. dat moet dus nog effe wachten:cry:
    Een nieuwe vloer op je boerderij is erg handig en misschien kun je de kurkeik knuffelen:DxD
    Ik vind het wel een Schaapjes boom:music:
     
    pandarum12, dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. Errim

    Errim Regelmatige auteur

    Leuk om te lezen dat iedereen het spel op zijn eigen manier speelt. Ik moet altijd erg lachen om jou, schaapje (niet uitlachen, maar toelachen :D)!
    Ik heb weer zin in dit event. Ik vind het wel fijn dat er dit keer geen dropitems en gewassen nodig zijn; hoef ik mn boerderij niet helemaal om te bouwen :) Ik had geen kleurenpaletten en te weinig paardenrijlessen, maar heb alles (wel voor veel geld - ai ai) kunnen kopen op de markt. Het enige lastige gaat mijn beperkte voorraad supervoer worden. Ik heb veel supervoer gebruikt om het vorige event nog te halen. Inmiddels wel weer wat aangevuld, maar 199 supervoer zal misschien niet genoeg zijn denk ik. Hoewel het scheelt dat er ook weer supervoer te winnen is + babyboom. Als ik echt in de problemen kom ga ik denk ik op de markt spullen kopen, die ik kan inleveren bij coöperatiequests om zo supervoer te verdienen, maar dat zal een dure bedoeling zijn. Maar ja, mijn manier van spelen is dat ik voor alles probeer te gaan en daar moet je dan wel wat voor overhebben haha

    O ja en het zou me niet verbazen als we een dezer dagen bij de zomertombola nog wat supervoer krijgen!
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja, eigenlijk is het wel een schaapjesboom :inlove:. Ga ik straks toch nog knuffelen 8).

    @Errim: Lekker blijven lachen hoor! Lachen is gezond, moeten we veel meer doen ;)
     
    Sarriette, pandarum12, -mikmak- en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. stroel

    stroel Forumbeginner

    Totaal 420 kurk? met die paar eikebomen?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bij mij weten staat het volgende er:
    Geeft iedere 10 uur 888 EP / TEP (1 x 2 veldje)
    In dat geval geeft hij toch echt TEG als je hem op schateiland zet en EP als je hem in je siertuin zet. Bij mij gaat ie dus op schateiland ,want ik wil elke TEG pakken.

    Vandaar ook dat ik dol ben op de staakjes haha. Ik heb het nu ook op de goede volgorde in mijn oogsten: staken, bommel, nu die zomer ding, draakje en dan de rest pas :)
     
    omaatje75 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je niet de producten allemaal hebt kun je heel eenvoudig met 2-3 keer kalkoen fokken toch 2 kurkeiken bemachtigen.
    Is mooie optie als je al dat andere niet hebt
    Kost dus 6 supervoer en 12 kalkoenen voor de babykalkoenen
    verder 5 gevlekte geitjes en 300 aardappelen
    De geitjes kan je eventueel kopen of zelf fokken
    Of misschien heb je die al in de schuur
     
    Laatste bewerkt: 18 Juni 2015
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Eerder vandaag stond er volgens mij ook dat ie Ep gaf (volgens mij is dit later aangepast want in ditzelfde draadje zei iemand ook al dat ie Bep gaf weer gekeken en toen stond er inderdaad ep/ tep)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Miekje van deze antwoorden word ik blij van :music:Nu, dan heb ik alles op voorraad:D. Ik ga voor de knuffelkurkeik:inlove:
     
    irenecrazy, daisy17858, pandarum12 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Ik weet het niet hoor... maar die "tips van Hendrik-Jan de tuinman" moeten we volgens mij dus maar gewoon negeren... is dit niet toevallig al de tweede keer dat die maar pure onzin uitkraamt over de te fokken dieren bij het volgende evenement? Dat ging de laatste keer toch over ganzen? Nou ja... gewoon maar afplakken met duct-tape dus... xD
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  15. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Dat zei Hendrik Jan de Tuinman 2 weken geleden ongeveer, dat het misschien over 4 a 6 weken zou komen, we zijn nog niet zo ver
    heb duck-tape weer verwijderd..... arme tuinman
     
    FarmerBroek62 en dutchboy vinden dit leuk.
  16. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    • 2 posten samengevoegd. Wil je volgende keer de knop "Bewerk" gebruiken als je nog iets wilt aanvullen of toevoegen voordat een andere speler heeft gereageerd> Dubbelposten zijn niet toegestaan.
    Is toch al weer bijna drie weken geleden en dit event duurt haast een week... lijkt me stug dat er direct daarna wéér een fokevenement komt (de kalender is nu eenmaal nog niet zichtbaar voor juli) dus ik laat de tape nog maar even zitten... ;)

    Wie of wat is TEG nu weer? xD
     
    Laatst bewerkt door moderator: 19 Juni 2015
    dutchboy vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Grappig, is blijkbaar inderdaad aangepast. Ik heb de FAQ vanmiddag geopend, en die staat nog steeds open. Daar staat
    "Geeft iedere 10 uur 888 EP (1 x 2 veldje)"

    Gelukkig maar dat hij toch TEP geeft. Maakt het een stuk interessanter om level 5 ook te doen. Dank!
     
    BoerAnnelies en dutchboy vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    gewoon tep;)
     
  19. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    En aangezien het molenproduct er 4 tegelijk maakt.... hebben jullie weer geluk en heb je ineens minder kurk en minder kleurpalette nodig :) F.A.Q. is inmiddels aangepast :)
     
    Sarriette, lammetjes en -Coco1968- vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    heel erg bedankt Toontje2, dat scheelt dus een enorme slok op de borrel. wel jammer voor wie de markt reeds leegkocht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.