Praatgroep Kleine knechten-vakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier geen oogstbonus gehad en ook nog niet klaar. Ik ben pas bij 6 inleveren in de balk en nog 2 plusjes openen. xD
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook nog niet klaar hoor. Met twee oogstbonussen en een beetje strak oogsten had ik de gewassen zo bij elkaar, maar de DI zijn nog lang niet binnen. Ik heb er voor de nacht lange gewassen op gezet, op twee velden. Op het andere veld staan de oude mysteriestallen die ik onlangs heb gekregen/geruild, voor een quest.
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Event loopt nog woensdag, dus we hebben nog even. xD Ik ga gewoon lekker op mijn gemak verder. Hoop alle plusjes te kunnen halen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hier nog 2 keer 3000 voor de blaadjes. Bomen staan op het veld, dus dat gaat zeker lukken. Heb de stekjes en de stallen, daar ben ik eerst voor gegaan:D Nog 5 stappen voor de wolk. Drops geen gebrek, heb m'n bomen en stallen laten staan. Alleen wat meer geduld voor de gewassen en dan gaan we het wel redden of niet :oops::p
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Moet nog 4 vakjes, de rest is al binnen. Moet goed komen denk ik zo, kreeg een neon beer!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Joechei, event afgerond :inlove::inlove:
     
    janniekwak, -matthias1952- en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    nog 1 x oogsten, drops voldoende. blaadjes ingeleverd. komt goed, nog 20 minuten wachten.
    leuk, gevarieerd event. mogen er nog zo volgen. al was ik wel heel tevreden met oogsten van 1 of 2 velden, dan hadden we nog 1 veld vrij om "gewoon" te spelen.
     
  8. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier het event ook klaar en een neon hondenhok erbij. Ben tevreden
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 1 veld met eventgewassen en dan is het hele event klaar. Vandaag effe met de hand, spaart weer een coupon uit. Er staat een bouwkundige knecht dankzij Bommel klaar, dus lange gewassen op baha en het andere veld en dan vanavond met de knecht even ombouwen naar grote akkers, dieren en hier en daar bomen.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik had een neon kameel :inlove:
     
    vanDijk1970 en boemer49 vinden dit leuk.
  11. SparkLin

    SparkLin Forumbeginner

    Ik heb nog maar 822 Dropitems, momenteel bijna klaar met de event gewassen. Ik heb wel nog allemaal bomen staan. Iemand advies wat ik het beste kan doen voor de drop items?
     
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik zou bomen eraf halen en lange gewassen eropzetten , het liefst op 3 velden
     
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    @SparkLin Ik zou ook lange gewassen doen op 3 velden.

    Nog 1 oogst en ik kan het event ook afsluiten!
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Op kwartveldjes zou ik dan wel het lange gewas zetten zodat je meer DI krijgt.

    Hier is het event klaar, heb alleen maar event gewassen gezaaid, hier en daar bomen laten staan en een paar stallen. Heb bijna 200 DI over. De boel is inmiddels omgebouwd naar grote velden en dieren.

    Prima event en zo leuk dat de molen een keertje meedeed!
     
  15. vinc05

    vinc05 Forum freak

    ik heb nog van die oude esdoorn over...
    toch maar op het land gezet denk dat de blaadjes meer opbrengen..
     
  16. SparkLin

    SparkLin Forumbeginner

    mijn langste gewas zijn anjers, hoop dat dat voldoende is, ben bang van niet.
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat is goede vraag wat brengt meer op rode blaadjes of de boom
     
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ook hier de beide events afgerond.
    De overige oude suiker suikeresdoorn weer op het land .
    Die rode blaadjes brengen einde event het meeste op..
     
  19. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Alle plusjes gevuld en nog genoeg bomen over... Niet helemaal goed geteld, denk ik:oops: Nu alle bomen en stallen eraf gegooid en nog 3 stappen te gaan voor de wolkenrij. Ga ervan uit dat het gaat lukken :p
     
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event ook helemaal afgerond. Ik vond het ook een leuk event
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.