Praatgroep Kleine knechten-vakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    goedemiddag allemaal, ik had een vleermuis neon. :)
     
    boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. boer59

    boer59 Actieve auteur

    hoe kom aan die bomen als ze op zijn
    boer59
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan als de balk vol is bij het groene plusje boven het plaatje van de wolkenrij nog eikelkoekjes leveren voor extra bomen als je er niet genoeg hebt.
    0ok zitten ze de laatste dag nog een keer in het rad evenals de andere eventitems
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb alle plusjes geleverd en de gewassen heb ik vanavond al bij elkaar, dank zij een oogstbonus. Kom alleen nog een zooi DI tekort, maar die komen de komende dagen vanzelf vast wel uit de grond. Al met al toch best een relaxt event dus xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    DI's zijn hier ook een probleem. Ben al blij als ik de velden geleegd heb dat ik het rad 1 of 2 keer kan laten draaien door de DI's.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Speel je dan niet voor de wolk? Oh als je er zelf toch niets mee doet, dan heel graag hoor. Ik stuur dan een duifje. ;)xD
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo hier aap neon uit het kistje
    Event is klaar dus ik ga aanvullen :music:
    Ik wil wel weer eens een quest de kelder ingooien maar het schiet niet op met de krokussen en de amelkoren:wuerg:
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Yes! Event is hier klaar:inlove:xD.
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is het wachten alleen nog op 450 DI. Maar we hebben nog alle tijd, dus dat komt vast goed xD
     
  10. breston18

    breston18 Forumkenner

    Het event helemaal klaar, kan nu weer verder mijn eigen gewassen
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier weer een boompje op het land gezet. :music: Dit boompje heb ik nog nodig om de stal bij 5150 punten binnen te halen. Ik heb nu 6x rood blad. Ben er bijna. xD Nu 5x ingeleverd in de balk. De balk ga ik niet halen, maar dat geeft niet.

    Ik vind dit wel een super leuk event, voor ieder wat te doen en te halen. Leuk bedacht en ziet er leuk uit. Top!
     
    -matthias1952- en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het ook een leuk event. Inderdaad omdat er voor iedereen wat te halen is, en ik vind het leuk dat het boerenrad een keer zo'n grote rol heeft in een event.
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ik vond het ook een leuk event , maar het is wel lastig voor diegene die niet
    meedoen want die moeten dan eerste en laatste dag niet in het rad draaien.
    Omsat ze niks aan de items hebben maar kunnen da wel andere dingen missen
     
  14. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Ik bovenste gedeelte was door het boerenrad makkelijk te halen doordat ik nog veel draaien (ook via kisten) had staan. Voor het onderste gedeelte (de balk) moet ik nog vrij veel. Dat sommigen nu al klaar zijn....
     
    schaapje52 en boermars vinden dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik moet nog 3 stapjes in de balk, met beetje geluk morgen klaar, de bladerhopen zijn ingeleverd.
    Ik ga die kistjes eens opzoeken, ben benieuwd welke neon erin zit.
    ja dat de molen een rol speelde vond ik ook leuk!
    Heb ook t idee alsof er iets meer rust in het spel is. Minder zaken tegelijkertijd......eindelijk......
    Groet en suc6 allemaal tot over week.;)
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat probleem zie ik niet zo. Er zitten niet alleen eventitems in het rad, en je draait toch ook als er weer eens een bult suiker, zout of alruin in zit (waar je verder ook niks aan hebt)
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  17. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Heb je ook gelijk in.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 1 groen blaadje en dan heb ik ze allemaal vrij. Erg jammer dat ik daarvoor 11 eikel koekjes moet maken. Al kan ik natuurlijk de gok nemen voor de laatste dag, maar ja je weet maar nooit!

    Het is toch zo als ik alle dieren uit het blad heb dat ik de staak krijg en dat ik niet per see de balk onder gevuld hoef te hebben???
     
    Laatste bewerkt: 23 November 2019
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    om de wolkenrij te krijgen moet de balk onderaan helemaal vol.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je voor de reactie. Dan moet ik dus gewoon doorgaan met de eventgewassen, dat is jammer.

    Verbaast dan zeker hoe snel andere klaar kunnen zijn, helemaal omdat ik een oogstbonus heb gehad en dus nog niet klaar ben.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.