Praatgroep Kleine knechten-vakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gewoon bij de bomen, in de inventaris ;)

    Ze heten oude suikeresdoorn.
     
  2. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    bij de bomen. zoeken op oude

    maar je moet ze wel hebben, of uit de onderste balk en uit het rad
     
  3. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    komen de bomen nog wel uit de rad ik zie ze niet meer
     
  4. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Die komen weer op dag 6: zie faq
     
  5. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    dan ga ik weer sparen
     
    -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier de 2 sieritems binnen. :music: Zijn prachtig mooi. Helemaal blij dat ik dit weer heb gehaald. :D

    Kijken of ik nog wat punten over heb dat ik nog iets kan halen. We gaan weer eens even kijken en zoeken en rekenen. Heb ik niet genoeg dan ga ik maar blaadjes rapen bij mijn buren op het erf. xD
     
    Reggaefeeks, -matthias1952- en gelderblom vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gefelies Schaapje
    Hier net de bomen gepoot ik denk morgen avond klaar:p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel hoor. Dat is super snel. Dan ook al het gewas al klaar. Ik zit nog te stoeien met dat gewas. xD Ik heb nog de stekjes genomen, had ik ook nog voor. Nu nog 2 te gaan, maar ja ik heb geen bomen meer. Spaar nu voor het + waar je een stal krijgt.

    Vraag mij alleen af met de laatste dag en dan nog draaien aan het rad. Dan kom je toch met de tijd niet uit van de bomen om dit voor 14 uur in te leveren. Of krijg je dan geen bomen meer, maar alleen bladeren. :pxD
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    24 uur 100% gedraaid
     
  10. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende


    de bomen kan je nog uit het rad krijgen, de laatste dag
    maar daarom, spaar de sproeiers, zet alle bomen, zoveel mogelijk nu op een leeg veld. de laatste dag kan je nog bomen bekomen uit het rad, maar om ze volledig te laten uitgroeien ??? misschien met de sproeiers? het hangt er vanaf of je dan nog vrije tijd hebt.
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Laatste 24 uur dan is er gelukkig tijd genoeg als je 14:02 ze draait aan het rad
     
  12. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je hoeft de balk niet te maken, (alleen om de wolkenrij te krijgen.), de plusjes kan je inleveren . zoek naar het item dat je graag wil en lever daar "blaadjes " in.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. idaas

    idaas Forumleerling

    Er werd gezegd dat je aan het rad ook bomen kunt winnen. Sinds gisteren staan er tussen de te winnen prijzen geen bomen meer.
    Zijn er meer die dat hebben?????
     
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Nog 220 chocoladetruffels nodig dan 11 eikels maken
    en dan is qeust weer afgerond.
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Jammer, ik had het wel gelezen maar niet opgeslagen. Het is niet anders. Ben al een mooi eind op weg met de bomen en alles inleveren. Ik heb nog een aantal gouden blad nodig ivm de punten. Omdat ik vanmorgen toch aan het rad heb gedraaid kreeg ik een bonus 100% dus alles keer 2. Dat is altijd lekker. Vandaag dus heerlijk eventgewassen oogsten, 6 per kwartveldje.

    Uit mijn neon kist kwam een neon ezel, erg blij mee!
     
    boermars vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja weer een boom neer kunnen zetten. xDNu in de balk 4x kunnen inleveren. Ik moet nog 2x de punten hebben van de bomen dan kan ik de stal ook nog binnen halen. Dus maar kijken of dit haalbaar is en anders heb ik nog het andere plusje over van 3000. Kan ik daar nog leveren. De hele balk uitspelen lukt niet dus ben maar overgegaan op halve velden, scheelt knechten.

    Ik kreeg een kameleon neon. :D
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Wil je van mij ook de items met de schaapjes van dit event? Herinner me er dan even aan als er weer ruilen is.
     
    schaapje52 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. idaas

    idaas Forumleerling

  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Zo duurt het wel heel lang voor en weer een boompje op het land staat en dan nog te bedenken dat ik ook nog een oogstbonus aan het rad heb gedraaid. Had toch gisteren nog meer moeten draaien :sleepy:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.