Praatgroep Kleine knechten-vakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Dank je wel Enk. Wat suf van mij om daar niet te zoeken. Leeftijd!!
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vind het wel een mooie aanvulling dat je extra bomen en blaadjes enz kunt krijgen via de draaien. Heb ik ook nog eens een reden om al mijn draaien op te maken. Want phoe wat ik nog mega veel kistjes in de schuur staan.
    En het scheelt behoorlijk wat oogsten :).
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Kom er vanmorgen pas achter, dat je niet eerst alle gewassen hoeft te leveren voor je de blaadjes kan leveren:oops: Dus nog maar wat draaien opgemaakt. Na 15 gewone en 40 partydraaien nu 17 bomen in de inventaris en nog wat extra blaadjes een aantal sproeiers en 3 rode stallen xD
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er maar een Inkomstenbonus Voor Planten tegenaan gegooid, en een extra oogstje met SM gedaan zodat het allemaal wat beter opschiet. Enige nadeel van die werkwijze is dat ik nu al door mijn DI heen ben xDxD

    Zojuist 11 bomen geoogst en 16 nieuwe neergezet, en er komen er nog wat uit het event zelf dus ik neem aan dat ik geen bomen bij hoef te maken. Dan valt het uiteindelijk dus nog heel erg mee allemaal.
     
  5. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Alle blaadjes al ingeleverd , en gewassen heb ik al genoeg kom nu das alleen
    DI tekort
     
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    ja ja dat komt door al die oogstbonussen venus.
    nu dus maar ophogen van je gewassen of dieren , dat is soms ook wel nodig.
     
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zeker weten ben door oogstevent wel een beetje leeggelopen , dus maar
    weer aanvullen
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben toch een beetje lekker bezig zeg. :wuerg:Schiet hier totaal niet op. Snapte er al helemaal niets van. Jawel hoor, schaapje zit al sinds gisteren bij aanvang event lekker zonder wac te spelen. :eek: Pff gaat hier goed hoor. Ben er ook totaal met mijn hoofd niet bij, kan maar beter stoppen met dit hele gedoe. Heb pas 2x kunnen leveren in de balk. :cry:Ga eerst maar koffie zetten in de boerenkeuken, lijkt mij wel verstandig. :music:
     
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    kop op schaapje moet houden hoor kom best wel goed ;):)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    *geeft buuf een lekker gebakje bij haar koffie* (komt goed schatje) ;)
    Zo wat extra hersenvoer, dat is wel zonde van de tijd en moeite, die je er al in heb zitten.
    Had je gisteren of vanmorgen wel ook wat bomen en/of blaadjes uit het rad gehaald?
     
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zou eerst en vooral mijn bomen neerzetten als ik jou was, en lekker twaalf uur (of langer) laten staan. Dan heb je ruimschoots voldoende blaadjes om die schaapitems binnen te halen, en daar heb je verder helemaal geen DI of gewassen voor nodig. Je moet wel even opletten dat je je blaadjes levert bij de juiste plusjes.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Heerlijk dat gebakje bij de koffie. Dat extra hersenvoer kan ik zeker gebruiken. xD
    Bomen en blaadjes? Nou zag door al dat vegen van die blaadjes helemaal niets meer, vandaar dat ik nu nog zo zit te rommelen. :eek:

    Ik had 15 bomen en die heb ik geoogst. xD
    Nu alleen straks even rustig op zoek naar het juiste item want voor alles heb ik niet genoeg. Moet eerst weer van die bomen en bladeren verzamelen, maar ja mijn bos is leeggeroofd door anderen. :wuerg:xD
     
    harm-jan70 en kakelot69 vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik zou eens bij Kakelot in de schuur kijken .....:p
     
    janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh ja. Nou heb ik het weer gedaan :cry:
     
    -matthias1952-, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja die miekje zeg 8). Zij verwijst naar kakelot maar ik denk dat ik eens in schuurtje bij miekje moet gaan kijken. 8):music:
     
    -matthias1952-, janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    kom maar langs hoor wat heb je nodig
    maak wel combiprijsje voor je
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo de zoete macarons staan op het land met water en mest, kan ik nog een keertje oogsten vanavond. :music:
    Straks eens even rustig kijken naar de sieritems waar die te halen zijn. :D Net een nieuwe boom gescoord na inleveren eikel-koekjes. Nu 12 uur laten staan schaap, afblijven met handjes. xD Heerlijk, even weer mee kunnen doen met een event. :inlove:
     
    -matthias1952-, janniekwak en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het ook heerlijk dat je weer meedoet :inlove:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Lief hoor Kakelot. Dank je wel. :inlove:
     
  20. Monique962

    Monique962 Forumleerling

    Ik kan de eventbomen niet vinden zodat ik ze kan planten. Wie helpt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.