Praatgroep Kleine knechten-vakantie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 19 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Van 84 gewone draaien kreeg ik 6 oude suikeresdoorns. Mooi hoor, dat scheelt :)
     
  2. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    322 chocolade truffels van 3 velden hortensia inclusief van mijn toverbomen en de draaien.
    10 oude suikeresdoorns van 67 keer gewone draaien van het rad.
    Ik ben tevreden :):music:
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb ook al 4 oude suikeresdoorns door de draaien, dat scheelt idd. Eindelijk een reden om wat met de draaien te doen.
     
  4. Roos

    Roos Forum-hertog

    Zo te lezen heb ik geluk aan het rad. Ik had 99 draaien van het gewone rad. Die heb ik allemaal gedraaid en daar kreeg ik 13 oude suikeresdoorns van. Dat is nog eens de moeite. Ik kreeg ook nog 4 chocoladetruffels en 7 sproeikoppen.

    Voor wie nog gaat beginnen met draaien... er is gemiddeld elke draai wel kans op een eventboom. Soms een draai niet, maar dan ook zomaar twee of drie kansen. Blijven kansen natuurlijk, maar ze staan er genoeg in.

    En dan moet ik nog oogsten xD
     
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je hebt maar 15 van die boompjes extra nodig als je ze 12 uur laat groeien :), hier heb ik er inmiddels al 16 :oops:xD
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    150 groene draaien weggewerkt zie ze nu vliegen...

    18 bomen in de schuur
     
  7. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Hoeveel bomen heb je nu in het totaal nodig?
     
  8. dama75

    dama75 Gelegenheidsauteur

    waar kan ik de boompjes vinden die ik gewonnen heb aan heT rad?
     
  9. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    bij de andere bomen in je schuur
     
  10. katbla

    katbla Forum freak

    Even wat de beloning van de wolkenrij betreft.
    in de faq staat ; 675 X je level aan EP+ TEP.
    Het blijkt echter dat het 675 X je level aan EP + BD is :(... klopt dus niet wat in de faq staat...jammer...
     
  11. Roos

    Roos Forum-hertog

    Na mijn 99 draaien aan het gewone rad met als resultaat 13 bomen, 4 truffels en 7 sproeikoppen ben ik naar het blauwe rad gegaan.
    Na 76 draaien in het blauwe rad zit ik nu op een totaal van 23 bomen (dus nog 10 erbij), 4 truffels (0 erbij) en 19 sproeikoppen (12 erbij).

    Heb in het blauwe rad hele tijden geen boom voorbij zien komen. Wel erg veel sproeikoppen. Uiteindelijk toch nog ongeveer net zoveel bomen als uit het gewone rad.

    Heb ook nog een vraag. Ik zag bij jou Miekje, dat je 27 bomen nodig hebt. Ik heb er nu al 23, dus dat gaat lekker.
    Waarom zou je na "1" helemaal ingeleverd te hebben, nog bij "7" doorgaan? Aan het eind van 1 heb je toch al de wolkenrij?
    Ik heb het idee dat ik iets nog niet helemaal begrijp..
     
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik ga het navragen. Dan zal de faq aangepast worden. Dank je wel voor de melding
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Als je niet zoveel uit het rad had geplukt moet je extra bomen hebben voor 2-6
    maar in jou geval hoeft dat nu dus niet meer
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik sla deze keer over......:)...iedereen veel succes
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik kwam er achter dat de event boompjes:D:p dan weer niet:(:eek: in het arboretum geplaatst kan worden. Dat
    vind ik dan weer jammer>:(o_O
     
  16. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nu al 90 nu snap ik er helemaal nix meer van jij zegt 27 bomen ????
    Waarom zoveel dan ?
     
  17. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Ze bedoelen 90 groene (gewone draaien) niet 90 bomen. Je hebt als je stap 1 helemaal inlevert nog 15 bomen nodig om alles in te kunnen leveren. Die kun je dan natuurlijk het beste uit de molen halen met draaien. Dan hoef je stap 7 niet in te leveren.
     
  18. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hahah.. 16 is meer dan 15 hoor :D Ik heb er 19, met een mooi wolkje erover, neergezet. Ik heb zo'n vermoeden dat ik over ga houden dus.

    Ik moet toch nog een keer die FAQ lezen denk ik. Ik dacht namelijk dat je 2 t/m 6 moest inleveren om 1 vol te krijgen. Maar ik begrijp nu dat dat niet zo is.

    Dank je Miekje! (weet even niet hoe ik 2 keer in 1 bericht kan reageren)

    Ohja... ik had 386 drops uit de grond. Uit het rad ook nog een 200% (t)ep-bonus voor 24 uur en een 100% oogstbonus voor 24uur. Ik heb zo'n vermoeden dat ik dit event wel ga halen
    :music:
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Er moet ook iets te mopperen overblijven......:p
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het (boeren)leven is al zwaar genoeg zeg ik maar zo!:D:eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.