Praatgroep Kleine hulpjes 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    @ Hendrika73 en Coco 1968 dank je wel voor jullie antwoord ben ik weer iets slimmer ;)

    dat werkt wel niet die pinky pie
    die pannenkoek sta ook niet in een slot erboven bij al de andere voordelen zoals van de uil , kraai, draak en piraat enz
     
    Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Werkt de pinky pie nou wel of niet?:p:wuerg: Ik wil het morgenochtend aanzetten en een paar uurtjes speling zou erg goed uitkomen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  3. Lieve

    Lieve Halfgod

    nee hij blijft op 12 u hij gaat niet naar 14 u zoals Coco melde daarom dat ik het hier ook gemeld heb
    trouwens pinky pie werkt enkel op dingen die in de slotjes passen van diamant, goud of zilver en die pannenkoek komt daar niet in
    staat erboven, sta ook zo in faq

    [​IMG]
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben er ook achter. Vanmorgen gelijk gecontroleerd. Gistermorgen weet ik zeker dat ik de pannenkoek ook om 8 uur heb geactiveerd, en om 10 uur vertrok deze toen ik hem aanklikte, blijkbaar stond deze al 2 uur inactief in het slot.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Eerst maar eens op pannenkoeken jacht, anders past het niet meer.
     
    pino460 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vanmorgen als ontbijt maar een pannenkoek genomen. 8) Is weer eens wat anders dat een bruin broodje. xD
    Van de quest heb ik de wezel binnen. Nu bezig met de mais voor de boom die ik nog niet heb. Ben aanbeland bij de 1000 mais. Ga nu eerst voor de boom en dan zie ik wel verder. :music:
     
  7. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo makkelijk zou ik het ook moeten kunnen bekijken, maar helaas:oops:
    Dat gaat drie minuten goed en dan begint het als dan........

    Zo vind ik het jammer dat je nu al moet beslissen welke je gaat leveren omdat ze niet even lang duren.
    Ik hou niet van gokken:(
     
    LucieSchreurs, Farmer121965 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb daar geen probleem mee. Ik weet dat ik gewoon een keuze moet maken of de boom die ik nog niet heb of voor de wolk gaan. De wolk ga ik waarschijnlijk niet halen en de boom heb ik nog niet. De quest duurt korter, dus ik ga voor de boom. Daarna probeer ik nog het sieritem te halen, lukt dit niet dan heb ik toch de wezel en de boom. Dan ben ik weer dik tevreden met het resultaat. Ik speel altijd voor iets wat ik kan halen, dat maakt het juist zo leuk en blij met het resultaat. :music:
     
    LucieSchreurs, .babouska. en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zou voor de boom gaan. Dat levert je gelijk een extra pannenkoek op. En daarmee 600 mais. Kost de boom maar 400 mais meer.
    Als je maximaal kunt oogsten, kun je zeker de bomen en de wolkenrij krijgen. En ik ga ervan uit dat ik de stallen ook nog kan halen.
    De laatste fase ga ik niet doen, met de prijzen van de mandjes vind ik die niet interessant meer.
    Ik vind het ook jammer dat de quest korter duurt. Niet omdat ik dan moet gokken, maar omdat het meer rekenwerk is.
    En doordat ik niet weet hoever je nu bent en hoeveel tijd je hebt, kan ik ook niet beoordelen of je hetzelfde kunt halen.
     
    eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het gewas wat je nodig hebt voor de 3 bomen verdien je weer terug door het gebruik van de pannenkoeken, die zou je anders niet hebben als je niets er voor zou inleveren. Het kweken van de chocoladerozen voor de stallen kost je wel alleen dus extra tijd.
     
    eevee60, leni1955, schaapje52 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. marielouise43

    marielouise43 Forumleerling

    ikvind de chocolade roos en regenboogvlies niet om te zaaien .Waar staan die ergens bij de zaailingen.
    marielouise43 id 36369238
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die vind je alleen bij het speciale eventveld waar je een caravan ziet staan op de kaart. Je moet dan eerst nog akkers neer leggen.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  13. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ik heb een vraagje als je kwartveldjes neerlegt is dat niet voordeliger ?
    Of zie ik dat verkeerd
    Gr Tineke
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Alleen wanneer je de fruitpannenkoek gebruikt en mais zaait. Ik heb dus 2 dagen kwartveldjes gehad. Morgen eerst de rozen zaaien voor de quest in de coöperatie, en dan krijg je op grote en kleine velden evenveel, scheelt wel veel werk met hele velden.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  15. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Dank je wel voor je antwoord
    Gr Tineke
    Sorry voor de dubbelpost
     
    Laatste bewerkt: 5 Juni 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Doordat ik de Quest te laat zag en morgen weinig tijd kom ik wel wat in de verdrukking.
    Maar ik ga eerst voor de bomen die heb ik het liefst,
     
  17. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Misschien nog een dom vraagje maar die pannenkoeke:oops:;)n kan je toch vlak voor het oogsten activeren ?
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jazeker, dat is wel zo slim.
     
  19. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Thanks .....;)ik dacht het wel maar beter goed doen dan alles fout s6 met het event
    Gr Tineke
     
  20. yvonneke40

    yvonneke40 Forumbeginner

    bedankt ga ik proberen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.