Praatgroep Kleine hulpjes 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb gisteravond ook het hele veld vrijgespeeld. Vandaag en morgen nog korte gewassn om het lieveheersbeestje en de watersalamander vrij te spelen. Daar miet ik nog 7 keer voor oogsten. Vannacht de mais erop en dan vanaf dinsdag alleen nig maar mais. Ik heb nog niet berekend tot hoever ik dan kom met 3 keer per dag oogsten. Ik moet nog 600 mais voor de sneeuwspar en daarna ga ik voor de wolkenrij.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Afgelopen dagen niet de tijd gehad om veel te oogsten, dus pas bij mijn volgende oogst het hele veld open. Dan ga ik wel eerst verder met de chocolade rozen, want ik wil de watersalamander eruit halen.
    Dan de eerste pannenkoek eruit halen en zo snel mogelijk met kleine veldjes gaan werken voor de regenboogmaïs. Gelukkig krijg ik van de meeste buren wel spiesjes op dit moment, want denk dat dat toch de grootste uitdaging blijft.
     
    eevee60, Farmer121965 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  3. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Dan was je niet de enige buuf. Ik dacht ook dat je er weer 700 in moest leveren. Door jouw opmerking kwam ik er dus achter dat ik er al genoeg had!! Jammer, had dus al veel eerder een groter veld kunnen hebben. :sleepy:;)
     
    eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Ben ik gelukkig niet de enige die zo zat te denken.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  5. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb genoeg spiezen voor 6 gegrilde mais. Hopelijk gaat dat goed komen. Ik neem aan dat er meer spiezen uit de mais gaat komen dan tot nu toe uit de rozen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben nog bezig met het laatste stukje veld te kunnen openen. Maar ik kan al 3 spiesjes maken. Lekker hoor. :music:
    Ik heb wel een vraagje? Als ik maandagavond het mais op het veld zet, kan ik dat tot woensdagavond laten staan en dan oogsten? Anders laat ik het veld open en zaai woensdagavond pas weer.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  7. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    We krijgen geen onkruid meer, dus zou zeggen gooi maar vol met mais.
     
    eevee60 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dan gooi ik het vol met mais. xD Dank je wel voor het antwoord. :music:Ik heb dus schijnbaar iets gemist met geen onkruid meer. :oops: Moet toch eens beter gaan lezen en opletten bij belangrijke berichten. Deze dus gemist.
     
  9. Fladdertje7

    Fladdertje7 Forummeester

    Heb bijna alle velden open. Ben dus nog hard aan het werk, kan door alle maisplanten het mais bijna niet meer zien ;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  10. neeltje63

    neeltje63 Forumbeginner

    Vraagje. Na het activeren van de pannenkoek moet een kwartveld toch 3 opleveren? Bij mij staat gewoon 2.
    Ik begrijp nu dat het alleen voor de mais geldt,pff
     
    Laatste bewerkt: 4 Juni 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij mij staat er 3. Dus misschien even F5 doen.
    Ik heb dus eerst het hele veld vrijgespeeld, en vannacht voor het eerst mais gezaaid.
    Dit stond over de wijzigingen van het premiumschap. Ik kan me voorstellen dat je zoiets minder aandachtig doorleest.
    We hebben nog 6 dagen te gaan en nog maar 4 gehad. Dus volgens mij komt dat in dit tempo helemaal goed.
     
    eevee60, .babouska. en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik denk dat ik het hele stuk over wijzigingen premiumschap heb gemist, dus ook niet gelezen. Als ik veel tijd heb lees ik alles en bij minder tijd alleen wat voor mij belangrijk is.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hele veld is vrij, nu nog chocolade rozen erop staan voor de watersalamander. Dan vannacht de regenboogmais erop en kijken hoever we gaan komen.:D
     
    Farmer121965 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wat ben ik aan het prutsen:sleepy:
    Niks event voor dummies met zaaien en oogsten. Lees net dat er nog een quest bij hoort , gelijk inleveren dan maar.
    Plof nog maar 10 rozen over:oops: sh*t die had ik nog nodig....
     
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD Lig hier in een deuk als ik dit lees.
     
    Sanham, eevee60 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het begint tot mij door te dringen dat ik niet te lang moet wachten met kiezen. Als ik de watersalamander wil hebben, zal ik daar voor moeten gaan. Die quest duurt geen 3 dagen meer. Ik denk dat ik dinsdag 5x rozen ga zaaien. Nu staan er ook rozen op, en morgen verwacht ik nog een keer 2x mais te kunnen zaaien en 1x rozen.
    Ik heb nu 2 spiesen gemaakt, maar de mais moet morgen ook eerst maar gereserveerd voor de eventquest. En ik denk dat ik de laatste fase laat zitten. Met alle munten en GB die ik bij het mandjes vangen heb gehad vind ik die prijs niet zo interessant. Als ik meer dan 10 kan maken, krijg ik er tenslotte nog kistjes voor met de kans op stallen.
     
    .babouska. en eevee60 vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zojuist het laatste stukje veld geopend. xD Schaap snapt het event. :wuerg:
    Nu weer rozen gezet voor de quest fase 4 voor de wezel en de watersalamander. Dan daarna de mais voor de boom die ik nog niet hebt, die zit in fase diamant. De Sequoia. Die wil ik toch wel graag winnen. Dus eerst voor fase 4 en 5. Daarna zie ik wel hoeveel tijd ik nog heb om voor het sieritem te gaan. Toch wel lastig hoor zo'n event voor beginners. xD Toen ik jaren geleden begon met mijn boerderijtje deed ik het beter als nu. :wuerg:
     
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    de fruitpannenkoek juist voor oogst van maïs activeren zoals bij WAC of bij het zaaien?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Voor het oogsten.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En ik heb zojuist gemerkt dat de pinky wel werkt bij de pannenkoek. Deze is dan ongeveer 14 uur Helaas dus niet genoeg voor 4x oogsten. Maar het geeft je wel meer ruimte.
     
    eevee60, farmermikkie, .babouska. en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.