Praatgroep Kleine hulpjes 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 31 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Leuk, weer een basic event zonder hulpmiddelen. Wordt hard werken :p
     
    blackscorpion64, eevee60 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  2. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    het is te doen maar wel grote velden dat is het voordeligst als je alle velden het vrijgespeeldt kun je drie keer per dag de lange gewas doen dan ben je met 4 dagen klaar en meteen snachts lang gewas erin
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Morgen een nieuwe quest erbij om deze te ondersteunen.
    Een knallende barbecue 2 - 7 juni 2017
    Opa gaat hiervan snel de 1e drie opdrachten afmaken om extra chocoladeroos te krijgen en daarna hele mooie prijzen8)
    Jammer dat hij vandaag niet begint want dan had je een snelle start met de chocoladeroos en spies ;)
    We doen weer mee hoor :music:
     
  4. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    ja dat is jammer maar dan je heb nu toch een een beetje extra hulp voor het event en volgens mij staat er in die quest een fout in het laatste gedeelte regenboogmais ipv gegrilde regenboog mais ander hebje snel extra bananen
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2017
    mmgorter, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb 2 vragen over de eventquest: (algemene vragen is nog niet open)

    1. Ik denk dat er bij level 6 goud en diamant een foutje in de faq is geslopen: in te leveren vermoed ik gegrilde regenboogmais ipv gewone regenboogmais.
    2. Als je bij level 5 van de eventquest de fruitpannekoeken krijgt, zijn die dan meteen actief, of kan je ze op een eigen moment vanuit je inventaris activeren?
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2017
  6. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    ik heb me niet gerealiseerd dat de ambachtsproducten niet werken op het eventveld. Dus geen WAC, stollen en witte onschuld????
     
    mmgorter, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Faq is aangepast en de pannenkoek is een ambachtsproduct en kan je inzetten wanneer je wilt maar is alleen bruikbaar bij dit event.
    Alleen water werkt op het eventveld
     
  8. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    ja ik ben er ook blij mee
     
    mmgorter, blackscorpion64 en Susannamaria vinden dit leuk.
  9. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Leuk weer
    Snap er nog niet veel van ,,,:inlove::oops:
    Maar komt vanzelf hoop ik
    S6 all
    Gr Tineke;)
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als je vanmiddag start met zo groot mogelijke akkers met chocoladerozen op het stukje veld dat al open is, en dan zo snel mogelijk (met water) de chocoladerozen vermeerdert om meer velden open te krijgen, kan er niet veel fout gaan.
    Succes!
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Planten/zaaien voor dumies , dat kan ik wel;)
    Wie zien het onderweg wel weer.
     
  12. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    en het is leuk om met die extra quest een watersalamander stal te winnen ik hoop dat er in de toekomst de haai en de gewone salamander nog een keer langs komen
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik hoop de sequoiaboom te scoren, geen idee of het haalbaar is zonder mandjes te kopen (want dat doe ik niet).
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Met de extra quest heb ik even geen idee meer of het haalbaar is of niet. En met de bijzondere stallen en stekjes die erin staan, twijfel ik zelfs of ik de wolkenrij wil of de eventquest. In ieder geval zo maar beginnen met zaaien. En de eerste fases lever ik echt wel in in de quest, dat levert morgen een flink stuk tijdwinst op dat ik eerder de velden compleet heb.
    En dan kan ik misschien later nog wel de rozen zaaien als de tijd te kort is voor de mais.

    Op 2 accounts ingezaaid. En ik had de kwartveldjes niet goed geteld. Er passen 7 grote velden, 4 halve en 4 kwartvelden op de eerste ruimte. Vanaf de 2e ronde komen daar dan 40 gewas van af.
    Blijft na de 3e ronde het veld vergroten, maar dan heb je 24 om te zaaien. In 24 uur 5x zaaien, is morgenmiddag wanneer de eventquest erbij komt het veld weer vergroten, 1x zaaien en dan al weer vergroten.
    Nu het eerste veld 40 kwartveldjes groot is, denk ik dat ze allemaal precies 40 kwartveldjes groot zijn.
    Ik heb geen zin de berekening opnieuw te maken, terwijl ik tegelijk wel benieuwd ben of het zoveel tijdswinst oplevert dat de eventquest erbij te doen is.
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2017
    mmgorter, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    @farmermikkie , mocht het niet lukken dan krijg je er wel een als het cadeauevent er weer is. Heb er 2 staan
     
    mmgorter, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    leni1955, mmgorter, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Lief van je, maar het komt vast goed. Ik heb er ook al 1 staan ;)
    Ik denk ook dat ik de bonestaakrij misschien wel laat schieten, als ik daardoor bij de quest mooie dingen kan scoren.
    Voorlopig maar flink zaaien en dan eens kijken hoever we komen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  18. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Uit gewoonte had ik al gelijk een stol gegeten, gelukkig kwam ik er net op tijd achter dat deze niet werken bij dit event. Anders had ik zo ook een witte onschuld geactiveerd.:wuerg:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  19. rubke1965

    rubke1965 Junior expert

    ik vind het wel leuk, dat we een nieuw veld erbij krijgen, om die gewassen erop te telen,
    dan kan je met je eigen velden gewoon door gaan, dit vind ik echt super. rob
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. Fladdertje7

    Fladdertje7 Forummeester

    Doe ook weer enthousiast mee.
    En altijd leuk een event op een apart veld.

    Iedereen veel succes en plezier
     
    blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.