Praatgroep - Kitty's klant

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Februari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Om nog slagroom op de taart te doen, heb ik net ook bij quest de hellehond uitlaten de XXL:inlove::D upgrade van de middernachteik binnen gehaald;)xD.
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nog tien jammetjes, dan is de wolkenrij ook weer binnen. Op het andere veld loopt het ook voorspoedig, ik heb al verscheidene quests naar de kelder gebracht :inlove:
     
    Sintra98 en Paddington28b vinden dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb Kitty's klant volledig bediend dat wil zeggen het event afgerond.
    Een ieder die nog bezig is succes er mee :inlove::music:
     
  4. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Nog 12 drankjes en de wolkenrij is binnen. Toch nog een beetje kunnen oogsten tussen het carnaval vieren door. Voordeel was wel dat er nu heel lang gewas was.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Wat 'n heerlijk event met die drie verschillende gewassen! Mogen ze, wat mij betreft, altijd doen....
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Bij ons ook het event afgerond , was erg goed te doen 3 gewassen is erg fijn.
     
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier ook klaar, heel goed te doen en fijn die keuze in gewassen.:D
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Staak binnen en de laatste fase ook gedaan. Prima event om te spelen. Dit keer verder niet bezig geweest om mijn gewassen op voorraad te brengen maar ook geen druk gehad met volle maan.
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Alles binnen. Volle maan ook veel binnen gehaald . Doordat ik bijna anderhalf jaar niet gespeeld heb was er ook veel te halen . Ik hoef nu alleen de hellehond nog maar en dat gaat nog wel even duren -.-. Gelukkig hebben we nog 24 uur om lekker te volle manen
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Als de hellehond te ruilen is (dacht van wel), mag je me volgend ruilevent even helpen herinneren om je zo'n stal te sturen.
     
  11. NJW3

    NJW3 Junior expert

    even een vraagje....
    nu heb ik de wolkenrij kitty's klant verdient, hoe kan het dan dat ik niet alle items heb om erop te zetten?
    En waar haal iik deze evt. vandaan?
    Dit heb ik bij andere wolkenrijen soms ook
     
  12. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Als je de wolk hebt dan heb je ook de items.
    Misschien heb je ze ergens anders neer gezet. Kijk naar waar je de laatste keer items hebt geplaatst. Misschien op de andere wolk die je deze week kon krijgen? Daar had je vrije keuze voor de items namelijk.
     
    NJW3 vindt dit leuk.
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Zo net m'n derde toverstaf-boetiek:inlove:xD binnen gehaald en net zoals bij de middernachteik upgrade;):p moest ik ook hier nog eerst de zilveren tweede opdracht volbrengen voordat ik beide binnen kon halen.

    Weer een tevreden boer hier:inlove::p.
     
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Alles weer gehaald, boetiek en extra sv zijn binnen. Nu de lange gewassen erop zetten voor de volgende keer.
     
  15. NJW3

    NJW3 Junior expert

    k heb alles afgezocht maar nergens te vinden hoor, niet in mn siertuin en ook niet ergens anders op een wolkenrij, snap er niks van
     
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Als ze echt niet te vinden zijn kan je een ticket sturen naar support. Dan kijken ze met je mee.
     
    NJW3 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.