Praatgroep Kitty’s klant II

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 30 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Een beetje laat dit advies, maar de groene bes van 7 uur is goedkoper om sapjes mee te maken dan de andere 2. Het levert in de groeitijd in verhouding meer gewas, en het vraagt minder drops om er bessensap van te maken. Die groetijd moet dan wel net goed uitkomen met werk/agenda. En dan voor de nacht/tijdens werk het 11-uurs gewas.
    Dus was de groene bes voor de meeste spelers de beste keuze.

    En sneller klaar met eventgewas, betekent ook sneller kunnen overstappen naar gewoon griezelgewas. En dat griezelgewas is te versnellen met griezelwild en eventueel bonestaakrijen, eventgewas is niet te versnellen. Daaardoor geeft griezelgewas meer drops dan eventgewas.

    Alleen water en gewone mest versnellen eventgewas. Gewone mest is peperduur nu, logisch, veel spelers gebruiken het en stallen geven geen drops, dus staan niet op de akkers.
    Ik heb bij alle events veel gewone mest gebruikt.

    En 7 sapjes moet echt kunnen voor vanavond.
     
    Laatste bewerkt: 3 Augustus 2020
    -mikmak- en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Kitty is klaar nu aanvullen en denken om lang gewas zetten voor 22.00 uur vanavond
     
  3. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Ik hoop dat ik het nog ga redden, qua gewassen denk ik wel maar di`s nog maar zie nog wat tips staan. Had van weekend visite en kwam er niet altijd aan toe, maar nu is weer vol aan het werk met Volle Maan. Succes allemaal nog
     
  4. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    i deed ook het 7 uur gewas overdag en snachts de lange,nu nog maar 3 sapjes nodig,dus dat gaat helemaal goed komen,
    en je advies komt nooit te laat hoor,ben er altijd blij mee,bedankt mikkie
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    Haal nooit genoeg drops voor laatste opdracht in te leveren
    te weinig drops bij het event gewas en bij gewoon gewas ook heel slecht zelfs bij het langs duren gewas op 2 velden amper genoeg drops voor 5 besjes dat vlot niet zo
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier de wolkenrij binnen.........:p
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier verkoop ik op dit moment de mest voor 19.998 bd x 100 stuks :pxD

    Hier is het event ook klaar, maar een paar 1.000 eventgewas te veel gemaakt :oops:xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb gelukkig mijn kistjes met mest opgespaard, dus altijd genoeg.
    Ik verkoop nu ook, maar op mijn markt is de beste prijs rond de 11.000 bd. Nog altijd goed :music:
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hier kitty ook naar archief gebracht.Mest kost hier al meer dan 25000 bd per stuk.
     
    farmermikkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier gaat ie nu ook richting de 25.000 bd :DxD

    Ik verdien er alleen niks aan want ben me voorraad dieren aan het ophogen voor seizoen 8, ik heb hier genoeg dieren waar ik er nog geen 200 stuks van op voorraad hebt :oops:xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nog 3 flessen bessensap voor de wolkenrij te gaan8)...gewas genoeg maar de DI :wuerg: ik hoop over een uur ze te hebben:wuerg:
     
  12. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo deze event met succes afgerond,
    voor wie nog bezig is succes
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  13. mmans

    mmans Forum-hertog

    Mazzel, ik had net bij mijn oogst EXACT genoeg DI om mijn laatste flessen bessensap te maken. Kan ik nog net een paar uurtjes gewoon vollemaan doen :) En natuurlijk zorgen, dat er op tijd lange gewassen op staan voor een volgende keer :)
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    die 2 dagen gaan voor vele de das omdoen om het niet te halen
     
  15. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De wolkenrij is binnen, nog 50 drops voor de stal... we zullen zien of dat nog lukt.
     
  16. Ruby74

    Ruby74 Forumleerling

    Ik haal het lang niet en ben er vanmorgen maar mee gestopt. Vollemaansgewassen gezet. o_Ok het waterskispektakel gaat lang niet lukken. Veel te weinig dropitems.
     
  17. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    pff, nog hard aan het sprokkelen voor de laatste drops voor de wolkenrij. Gewassen genoeg, maar nog 30 drops nodig. Nog een rondje hersenkool en grijpgras erop staan, die een half uurtje voor einde vollemaan klaar zijn. Die moeten die 30 drops wel gaan opbrengen.
     
  18. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier klaar met event en de laatste (hellehond) ook gehaald. PPffjjjuuuh :p
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Jippie, wolkenrij gehaald en alles weer vol gezet met lange gewassen tot de volgende volle maan.
     
    -matthias1952- en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  20. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    :oops:..dacht dat het morgen pas afgelopen zou zijn
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.