Praatgroep - Kims Carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ben nu bij het laatste onderdeel. Moet zeggen dat ik lange tijd niet meer zoveel gefokt heb. Helaas geen hoge overslagen gehad, deze heb ik nog nodig om de fokquests af te maken.
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb tijdens de BBD al mijn luxe parfum opgemaakt, Paddington... en dat gaf bij mij niet meer overslag dan zonder die luxe parfum-.- Had één keer een overslag van 3 stappen, maar dat was een fok zonder luxe parfum:music:
    Als ik dit draadje lees, ben ik blij dat ik niet aan dit event begonnen ben!:wuerg:
     
    -butterfly-, Batsheba en leni1955 vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Die luxe parfum is een aanfluiting en er dan ook nog geld voor durven vragen>:(
    Ik heb het opgemaakt en zal zeker geen nieuw kopen:music:
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Nee, de luxe parfum voegt niets toe, alle keren dat ik het gebruikt hebt was er niets anders als zonder.

    Staak hier binnen. Conclusie kan toch wel zijn dat het event te veel kost, zowel supervoer als bp, gezien ik op het einde maar dieren heb gekocht om er klaar mee te zijn....
     
    Laatste bewerkt: 19 Augustus 2018
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb wel 900 SV gebruikt (achteraf gezien veeeel te duur die wolkenrij).
    de doldwaze dieren zullen nooit brengen wat ik erin gestopt heb
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ben bij de koeien belandt maar zie het zeer somber in... De kippen gingen al moeizaam maar als ik zie wat ik bij de koeien moet inleveren pff... Ben nog maar bij de 125.000 punten inleveren dus nog aan het begin maar wil eigenlijk wel ophouden. Heb al zo'n 1000 SV erdoor gejaagd wat ik echt al sinds zeer lange tijd niet gedaan heb, heb nauwelijks genoeg tegenwaarde om de volgende punten in te leveren. Ik denk idd helaas voor mij, vlak voor de finish stop ik, veel weggegooid in mijn ogen met dit event. Niet goed ingeschat :oops::(
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik heb het fokevent ook afgemaakt ....wat ik eigenlijk niet wilde maar ik had de pecanboom nog niet...het heeft mij ook ruim 1000 SV gekost
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  8. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    heeft mij 100 miljoen aan boerenduiten gekost Had genoeg gereedschapsriemen maar niet genoeg tegenwaarde dus maar dieren op de markt gekocht.....
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Geen idee hoeveel het mij heeft gekost, maar het event wel af. Supervoer had ik genoeg, kippen en konijnen volop op het veld gehad omdat ik daar niet voldoende van had om te fokken.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb minimaal gefokt. Alleen voor de gereedschapsgordels.
    Dieren waren ruim op voorraad, dus ook nog lekker verkocht :music:
     
    Huhmmie38, -matthias1952-, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    100 miljoeno_O dan hou ik er nog 2 overxD
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  12. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik heb aan het fokken een beetje meegedaan: Alleen het schaap tot aan de fabrieksupgrade. Dat heeft me bij elkaar bijna 200 sv gekost. vond ik wel genoeg!;)
     
    leni1955 en Borkie vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Als ik alles zo lees mag ik blij zijn dat ik er niet aan ben begonnen. Was hier niets geworden en waarschijnlijk aan het begin al gestrand. Wat ik wel jammer vind, dat je niet kan/kon kiezen. Anders had ik nog een poging gewaagd voor een sieritem.
     
  14. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zo te lezen niet zo erg dat ik dit gemist heb door mijn vakantie, was er anders misschien met goede moed aan begonnen en was dan helemaal vastgelopen door tekorten of had er heel veel BD in moeten stoppen.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Niet mee gedaan aan het event, maar wel heerlijk verdiend eraanxD
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.