Praatgroep - Kims Carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa is nog steeds fokmoe dus slaat ook dit event over.
    Suc6 voor diegene die wel meedoen
     
    Batsheba, schaapje52, hwjstolwijk en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Had mijn fokstal nog vol staan van de vorige keer dat het luxe parfum ingezet kon worden. Gewoon om tijdens een BBD te kijken hoeveel overslag ik zou krijgen.
    Heb geoogst en na het controleren van de eerste 20 fokresultaten maar opgehouden met controleren...:sleepy: weinig verschil met zonder luxe parfum fokken, 1 tot 2 overslag-.- Inderdaad niet de moeite waard om te maken... zal opmaken wat ik gratis heb gekregen:music:
    Ga nog wat fokken met SV wat ik over heb, gewoon voor quests en omdat het nog even BBD is. Het event... mwah:( dan maar een wolkenrij minder!
     
    Batsheba, hwjstolwijk, Katinka1700 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Gisteren alle fok stallen vol gegooid . De schaapjes zijn binnen. Maar dan die kippen :oops: Dat doet mij de das om. Niet haalbaar .Eerlijk gezegd ben ik er blij om, om bij die kippen gestrand te zijn . ik stop met dit event en hou de beestjes lekker in de schuur :inlove:
     
    -butterfly-, Batsheba, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik zie dat we fabrieks updates krijgen is het handig om die gelijk te gebruiken of moet je daar mee wachten?
    mvg john-j
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  5. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Nou buuf dan ga ik geloof ik maar helemaal niet aan dit event beginnen, mede gezien vele andere reacties hier. Ik ga wel andere beessies fokken voor roze werkstallen :p
    Succes voor degenen die wel meedoen!
     
  6. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik ben begonnen en er weer mee opgehouden ben nu nog wel aan het fokken maar verkoop alles op de markt voor veel geld al zo'n 60 miljoen verdiend
     
    Batsheba, BoerAnnelies, lonnie57 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Die moet je erop zetten als je net geoogst hebt kun je gewoon doen. gaat dn niets verloren aan ep/
     
    Batsheba, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  8. boer59

    boer59 Actieve auteur

    heb hem wel gehaald niks meer over
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    was begonnen aan het fokken met schaapjes en wat konijn en kip.
    Nu net bijgelezen ga toch maar afhaken.
    Dacht dat je kriskras kon inleveren, helaas is niet het geval.
    BB helemaal vergeten, althans dacht dat het doorliep......laat de baby’s even in het hotel.......tot BB in het weekend er is.
    Maarja dan ben ik alle fokbonussen kwijt van wolkenrijen.....knoop doorgehakt, toch maar 80 baby’s ophalen zometeen en door naar de gekleurde basilicum.
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  10. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Ik fok deze keer tijdens de bb voor de queeste in de coöperatie. Sla het evenement over deze keer. Het word mij te gortig allemaal.
     
    Batsheba, Borkie, boermars en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ik heb eens uitgerekend als je geen fokkippen hebt kost het event je 24.000 gewone kippen (als ik goed geteld heb)
     
    Batsheba, BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  12. PinguinEric

    PinguinEric Junior expert

    Ik heb de schapen gedaan. Maar ben er ook mee gestopt. Gaat mij veel te veel supervoer inzitten.
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Eigenlijk best wel relaxed... even niet meedoen aan een fokevent:D
    En zie net dat ik nog een event gemist heb...o_O zie dat er wonderfruit is omgewisseld:oops:
    Niet dat ik dat een event vind, wat de moeite waard is... maar lever toch wel het gratis gekregen wonderfruit in om een paar farmmunten te bemachtigen. De andere events hebben dus zoveel aandacht van mij gevraagd dat ik de Fruitmarkt helemaal niet heb gezien:wuerg:
     
  14. goldprince

    goldprince Forumleerling

    Ik baal wel een beetje van het feit dat wanneer je persé een bepaald fokdier moet hebben, dat ie dan doodleuk overslaat. Op zich niks op tegen, altijd welkom. Maar niet op het moment dat je zo'n fokdier nodig hebt pffff. Baal baal. Gebeurt me met regelmaat. Pest is, zo kost het me wel extra onnodig supervoer want ik kan dan weer van voren af aan beginnen.
     
    Batsheba, Borkie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  15. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Hoera, ik heb de wolkenrij gehaald. Als jullie nu eens allemaal de overschot van mijn fokdieren kopen, heb ik tenminste weer wat boerenduiten. ;):D
     
    Paddington28b, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben hier nog bezig met de kipjes....de rest wel op voorraad maar eerst even de hobbel nemen;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Hou je nog voorraad over of moet je er tegen fokken om het bij elkaar te krijgen...:oops:
    Ik ben er niet aan begonnen. Ga zo nog wel wat fokken omdat het BBD is:p
     
    Batsheba vindt dit leuk.
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Moet idd fokken om het voor elkaar te krijgen, vindt het niet zo erg, hoop op een fase 10 kip zodat ik de fokquest af kan maken.
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  19. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    voor mij valt dit fok event onder de categorie zeer moeilijk, Heeft me zoveel supervoer en fokdieren gekost dat ik spijt heb dat ik er aan begonnen ben, terwijl ik normaal geen event oversla, ben nu bij de koeien dus wil het toch weer afmaken, maar dan moet ik eigenlijk nog 3 vlammenstieren fokken en dat er in de fokstallen nog eens wat overgeslagen word komt ook bijna niet meer voor ondanks de fokrune in de boom.
     
    Batsheba en Borkie vinden dit leuk.
  20. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik ben aan het event begonnen en halverwege de schapen gestopt. daarna wat gaan fokken met de gevraagde dieren en verkocht op de markt.Vooral de koe varianten leveren veel op. Al 165.000.000BD verdient dus daar ben ik blijer mee dan een hoop fokken voor zo'n moeilijk event en wat brengt het uiteindelijk op? Ik vind het allemaal niet meer zo bijzonder moet ik zeggen.
     
    Batsheba en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.