Praatgroep - Kims Carnaval

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 14 Augustus 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klakje

    klakje Oudgediende

    volgens mij maakt het niet uit wat je fokt, je krijgt toch de gordels. Kijk morgen wel wat ik kan missen. Want van die fokquesten heb ik nog niet 1 af, dus bewaar ik er ook geen voor. Vorige keer met die nieuwe fokmest geprobeerd maar resultaat (geen verschil gemerkt ) dus die gebruik ik ook niet meer.
     
    marliza1, Huhmmie38 en Borkie vinden dit leuk.
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je aan dit event mee doet moet je met de schaap beginnen en daar heb je al een totaal aan (fok)dieren van schapen nodig met een tegenwaarde van 545.000 bd als je die klaar hebt kan je pas verder met de kip waar je een totaal van 600.000 bd aan tegenwaarde van nodig hebt en vervolgens dan de konijn (525.000 bd aan tegenwaarde), ezel (600.000 bd aan tegenwaarde) en als laatste de koe (975.000 bd aan tegenwaarde) waar op het einde de wolkenrij zit
     
    marliza1, Huhmmie38 en Borkie vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik denk dat Klakje bedoelt dat je bij elke fok ( en niet alleen die van de dieren in het event) een gordel krijgt. Mocht je dan verder genoeg punten van de gevraagde dieren hebben dan kan je fokken wat jezelf wilt. Alleen er inderdaad aandenken dat alles op volgorde moet worden afgewerkt, er valt niets over te slaan
     
    marliza1, Huhmmie38, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb van de 5 gevraagde dieren elk 10 fokjes in het hotel gezet, kijken wat het oplevert straks. Kijk wel hoever ik kom met het event.
     
    Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 5 fokhotels vol gezet met schapen + 4 parfum en 4 luxe parfum, over 15 minuten weet ik hoeveel bruine schapen ik heb gekregen :pxD

    edit:

    uitkomst 7 bruine schapen , 3 zwarte en 5 di's :wuerg:xD

    de babyboom werkt in ieder geval -.-
     
    Laatste bewerkt: 15 Augustus 2018
    Borkie, marliza1 en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    ik heb nu ongeveer 190 x fokstal gebruikt en ik ben nog bij de 2e 100.000 van de kip, ik kap ermee gaat veel en veel te veel sv kosten.
    Overslag met luxe parfum is ook niet veel bijzonder dus bekijk het maar.

    Helaas een event dat extreem moeilijk is als je geen bergen aan fokdieren in je schuur heb staan. Jammer maar helaas leek een leuk event alleen niet te doen. :wuerg:>:(

    Wat ook enorm frustrerend is dat je verplicht ben het in volgorde te doen. Als je gewoon overal had kunnen beginnen had ik waarschijnlijk iets meer ingeleverd zover ik kon. Jammer maar wat mij betreft een event dat ik niet, zeker nooit meer zal doen in deze vorm.
     
    lonnie57, Borkie, marliza1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik heb de schaap gedaan en ben met de kip begonnen maar denk erover om hiermee te stopppen. De wolkenrij levert niet heel veel op en inmiddels al 2 keer het hele hotel vol maar heb helaas heel weinig dieren in de schuur.
     
    Batsheba, Borkie, marliza1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik was ook vrolijk begonnen...maar ik ben eens goed in m'n schuur gaan kijken en zie dat ik toch best wel flink moet fokken...nu heb ik veel SV op voorraad maar gezien de beloningen die je ervoor krijgt en dat je perse het lijstje op volgorde af moet werken heb ik besloten om te stoppen...dit is me het niet waard...voor iedereen die er voor gaat S6!!
     
    Batsheba, leni1955, Borkie en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Huhmmie38

    Huhmmie38 Junior expert

    Hier klaar, basilicum event wordt een ander verhaalxD. Dankzij de speculaasjes op het Poolse en Duitse forum alle benodigde fokdieren ruim op voorraad, nu eigenlijk alleen gefokt voor de gordels. Voor het eerst voor 20x fokken luxe parfum gebruikt(x4), moet zeggen dat ik totaal geen verschil heb gemerkt met het gewone fokken. Fijne overslagen gewenst iedereen die meedoet.
     
    Batsheba, Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  10. klakje

    klakje Oudgediende

    Hier ook al in totaal 70 fokken met luxe parfum. niks gemerkt. Zal zeker geen enkele moeite doen om aan luxe parfum te komen
     
    Batsheba, Borkie, marliza1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Ik heb ook het schaap klaar, maar dat heeft al zoveel SV gekost om aan zoveel BD tegenwaarde te komen, dat ik het maar voor gezien hou. Alle luxe parfum die ik had gebruikt, maar geen sensationele overslag gemaakt. Daaag fokevent.
     
    Batsheba, Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  12. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Ik ga het fokevent ook niet doen.
    Ik ga hiervoor al mijn fok- en dieren niet uit de stallen trekken.
    Ik ben blij dat de dieren lekker kunnen grazen in de weide.
    Succes voor de rest die zich er wel aan gaat wagen.
     
    Batsheba, Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  13. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    ik heb de schapen nog niet af maar ben toch maar gestopt kost veel te veel van het voer en beesten:cry:
     
    Batsheba, Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  14. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    ik ben ook tot bijna het einde van de schapen gekomen
    en overslag kreeg met de gewone parfum een sushi uit 4 panda
    en met de luxe was drama gewoon
    maar ik ga stoppen met dat fokken van het event, schiet niet echt op dit
    had liever een nieuwe fok dier gehad
     
    Batsheba, Borkie en marliza1 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Na alle berichten van hierboven heb ik besloten er niet eens aan te beginnen. Iedereen bedankt voor jullie berichten op het forum!
     
    Batsheba, hwjstolwijk, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Hier de schapen af, De kippen willen niet echt opschieten. Heb ondertussen zo'n 400 supervoer gebruikt maar er wordt zo weinig over geslagen dat ik ook ga stoppen. Derde event op rij wat niet leuk is op deze manier. Ga echt niet al mijn zuinig opgespaarde supervoer er doorheen draaien in 1 event.
    Wat ook behoorlijk belachelijk is, ben nu bij 100.000 aan tegenwaarde leveren en dan krijg je 1000 hout!!!! Ik weet niet hoor, maar denk dat ze daar een beetje de plank mis slaan.
     
    Laatste bewerkt: 15 Augustus 2018
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Vooral niet aan beginnen nee, heb alleen de eerste 2 stapjes van de schaap gedaan, de sticker en de 10 SV gehaald waarmee ik 5 keer gefokt had :pxD
     
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    nou dan ben ik blij dat ik het hotel gisteren gesloten heb.
    Kunnen die beessies lekker bij mij blijven .
     
    Batsheba, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  19. boer59

    boer59 Actieve auteur

    heb gehaald maar is met de kippen bijna niet te doen word echt vervelend de events tegenwoordig wanneer krijg bp zijn verstand terug zo maar een vraag
     
    Batsheba, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  20. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ben inmiddels gestopt met fokken ...dit event is niet te doen zekers de kip en het konijn niet ...
    iedereen die hier wel verders aan mee doet heel veel succes
     
    Batsheba, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.