Praatgroep - Kerstdiner

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 December 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Hmm dan zal ik toch alles nog eens gaan nalopen. Dan zou ik ze eerder op een wolkenrij hebben neergezet dan op een veld. Want die staan eigenlijk vrijwel vol.

    Nee dat niet, ik heb bijna niet geruild doordat ik weinig online ben geweest.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    pffff.....eindelijk klaar......:music:

    waarom is eigelijk mijn banner niet meer te zien?....:oops:
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Om dat de upload site niet meer bestaat die is er mee gestopt.
    Wil je een nieuwe banner dan even naar mijn bannerdraadje gaan.
    Daar kun je je wensen neer zetten voor je banner, en dan zal ik voor je bezig gaan.
     
    Dorette58, BoerAnnelies en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hehe wat een lang event was dit zeg. Ik heb hem dankzij 2 oogstbonussen van 6uur en een keer +1 vanuit het seizoen af mogen sluiten vandaag. Heb de gehele vakantie gespeeld met knechten, WAC en kleine akkers. Puur omdat ik er geen zin in had om er veel tijd in te steken. Maar phoe dit event is klaar, de komende 2 dagen alleen effe bommel gedag zeggen en de buurtjes voorzien van een cadeautje.
     
  5. Wandaden

    Wandaden Forumleerling

    Lieve Medespelers: Gelukkig nieuwjaar gewenst! Maar ter zake: Ik ben één van de drie items voor de wolkenrij kwijt. Ik heb niets geruild. Mijn velden helemaal leeg gehaald maar niets gevonden. Hebben meer mensen hier last van? (Ik zag één eerdere post.)
     
  6. Hexia

    Hexia Teller

    0ok gekeken of alle deksels geopend zijn en alle bordjes een "maaltijd" hebben?
    Op de Volle Maan sierveld ook gekeken ? Daar kunnen sommige items ook heen.

    Hier nog 83 van die akelige paarse kaarsen ... kwam die net te kort ...:wuerg:
     
  7. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ja, dat vind ik dus ook hartstikke leuk!

    gelukkig heb je nog tijd genoeg voor die laatste 28 ;)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Januari 2021
  8. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Niet leuk. (naar mijn mening) Doordat er nog steeds zoveel problemen zijn met het correct laten functioneren van Farmerama onder Client , denk ik dat ik daardoor de laatste twee ( groene ) schotels en het middenstuk van de tafel niet heb kunnen inleveren. Daardoor mis ik niet alleen de daarbij behorende beloningen maar ook de wolkenrij. Nogmaals volgens mij.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.