Praatgroep Kerstdagen (Event 22 -28 december)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Ik vraag me af of je met koolraap wel meer drops binnen haalt. Het eventgewas duurt ook lang en levert meer EP op.
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik krijg van een akker koolraap gemiddeld 76 drops (dus van 200 kwartakkertjes, met 7 howies).
    Maar ik heb ook koolraap nodig voor een quest, vandaar deze keuze. 2 Vliegen in 1 klap ;)

    Maar inderdaad, het eventgewas geeft ook veel drops (niet zoveel, maar kan je in dezelfde tijd 2 x oogsten), dus als ik tijd heb om wel te oogsten, gaat er eventgewas op.

    Edit: het moet zijn knolraap, niet koolraap
     
    Laatste bewerkt: 23 December 2016
  3. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    zo hier is de wolkenrij met sieritems binnen en nog 326 drops over, nu eens kijken of ik de rest ook kan halen maar tot nu toe gaat het uitstekend. Heb wel een klein mandje gekocht en de eerste 3 rondes grote velden met event, WAC,supermest,stol, witte onschuld en de wolkenrij oogstfeest
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gaat eigenlijk erg lekker hier moet ik zeggen. Ik heb vannacht dus ook eventgewassen gezet en gisteren tussen de bedrijven door met knechten, SM, water en WAC gewerkt. Hierdoor heb ik wiek 3, boog 3 en sneeuwpop 2 al binnen :). Nog kaarsen 1 en grondplaat 3 en de complete staak is binnen. Dan ga ik natuurlijk nog even door voor de rest :)

    Vind mijn molen wel mooier als ie kaal is dan met al die drukke kleurtjes haha. Ik laat hem heerlijk in hout stijl!
     
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik vind de bosstijl boog wel erg mooi en de bijbehorende wieken ook. Ik ben dus wel alles aan het uitproberen, maar vind een bond geheel ook niet zo mooi. Nu dus eerst afwachten hoe het eruit ziet als alles in bosstijl is (laatste kolom).
     
  6. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier inmiddels begonnen met inleveren.:D
    Ik had inmiddels 602 drop items, dus genoeg voor de sier items + wolkenrij.
    Nog even wachten op de volgende oogst, vanavond om 21:00 uur.
    Nog 1390 gewassen voor het laatste item en de rij.
    Gaat heerlijk zo, van mij mag zo'n event vaker komen.
    Ideaal als je werkt in RL.;)
     
    Daxter1966, kimmie2012, sproetje06 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. katbla

    katbla Forum freak

    je bedoeld vast knolraap en geen koolraap.....:p...1 letter en 5 uur verschil....

    hier gaat het event goed, ben niet echt aan het tellen hoeveel ik nog moet...zie het wel...
     
    Daxter1966, kimmie2012, sproetje06 en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Wolkenrij hier binnen, wel gesmokkeld met veredelde anjers voor de drops, verder nog even kijken wat ik doe, inmiddels wel weer beesten en bomen op 2 akkers gezet omdat de voorraad daarvan niet zo hoog is. Op 3 akkers eventgewas.
     
    kimmie2012, sproetje06, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Haha, je hebt helemaal gelijk. Knolraap stond erop, en achteraf bedacht ik me slechts 1 akker daarmee, en 2 akkers rozenbottel. Dus de knolraap zal zelfs nog iets meer drops geven dan de genoemde 76.

    Misschien tijd voor een nieuw brilletje? xD
     
    Laatste bewerkt: 23 December 2016
    Daxter1966, kimmie2012, sproetje06 en 7 anderen vinden dit leuk.
  10. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De wolkenrij is binnen en geactiveerd; Nu maar verder voor de rest. De drops zijn op, dus nu weer sparen. Gewassen gaan vlot.
     
    kimmie2012, sproetje06, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Net een tweede farm begonnen, was heel nieuwsgierig hoe dat nu is. 4 jaar geleden eerste account opgezet.
    Nu ook op de kuikenschool leuk hoor.
    Dus als iemand mij als jong kuikentje nog een kerstcadeautje wil geven, alles is nog welkom.
    Event ook begonnen maar dat gaat tergend langzaam met geen enkel ambachtsmiddel of ander hulpmiddel.
    Nou ja zie wel tis leuk
     
    kimmie2012, sproetje06, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Rond 23uur kan ik weer oogsten, ik heb nog iets van 100 eventgewassen nodig en dan is de complete staak binnen. Gaat erg lekker, heb nog 140 DI op voorraad en nog voor 28uur knechten aan staan. Vannacht gaan er weer gewoon eventgewassen op, dan loop ik straks met de DI iets achter maar de DI komen wel uit de grond als ik de boel morgen avond weer omgebouwd heb er stallen op staan.
     
    kimmie2012, sproetje06, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Wolkenrij compleet binnen.
    Gaat lekker zo ;)
     
    hildemarc, kimmie2012, sproetje06 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier 1 fase helemaal af. De 2de bijna. Gaat wel lekker zo
     
    Daxter1966, hildemarc, kimmie2012 en 6 anderen vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nog één keer oogsten en dan is mijn wolkenrij ook compleet Blij dat ik niet de hele toko heb omgebouwd, heb mijn beestjes en bomen gewoon gelaten zoals het was. Voor de rest even kijken wat ik graag zou willen.
     
  16. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier inmiddels 2 fases af. En ik steven af op een kaakontsteking. Niet grappig voor de feestdagen
     
    eevee60, hildemarc, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Hè jasses, dat is vervelend. Ik hoop voor je dat het meevalt.
     
    kimmie2012 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Beterschap Annigjen .
    Hier dankzij kerstdrukte nog niet ver met het event. Ik heb 724 eventgewas en 409 drops . Nu vakantie dus ik hoop snel wat verder te komen met het event. Het dropt wel prima dus vast wel snel weer bij
     
  19. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Even een update
    Zo level 8 bereikt vandaag en voor vannacht het eventgewas met water erop.
    Duur 7.12 dus kan morgenochtend beoogt maar wel veel EP dan.
    Konijnhokken erop kippetjes eraf. helaas nog geen pruimen klaar voor de schaapjes.
     
    daisy17858, kimmie2012, sproetje06 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zoiets komt nooit uit.:eek:
    Sterkte ermee ;)
     
    Daxter1966, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.