Praatgroep Kerstdagen (Event 22 -28 december)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier ook lekker bezig. Wolkenrij en 2 items binnen. Straks nog een item en dan morgenvroeg de laatste. En we gaan nog even vrolijk. Ik had wel veel suziemest. Dat scheelt natuurlijk wel
     
    Daxter1966, sproetje06, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    In totaal heb ik nu 439 DI en de eerste 810 kwartakkertjes zijn gevuld met de kerststerren...
     
    Daxter1966, sproetje06, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik vind die draaimolen toch wel heel mooi gemaakt
     
    BoerAnnelies, eevee60, sproetje06 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Als je alle kwartveldjes eenmaal gevuld hebt met kerststerren lever je het restant in tot nul.
    En de kerstster wordt elke 5 of 6 uur toch weer gratis aangevuld.
    Kan je dus nog vaak genoeg doen.
    Pak je maar mooi eventjes gratis mee toch. :music:
     
    Daxter1966, hildemarc, eevee60 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Einde dag 1; 340 dropjes en 579 kwartjes met gewassen vol staan.
    Voor een eerste dag niet slecht.xD
    Nog 260 dropjes nodig en dan heb ik de wolkenrij en de items bijeen gespaard.
     
    Daxter1966, hildemarc, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. klakje

    klakje Oudgediende

    We maken ons weer druk om niks. sluit af met 480 drops dus morgen al bijna de wolkenrij klaar. wordt het toch een rustige kerst.
    had knechtencoupon gekregen van 48 uur dus nu ingezet, dan heb ik alweer genoeg kerststerren met weinig werk.Lijkt wel zondag
     
    sproetje06, annigjen, Rozie67 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    Snik die drops komen maar niet bij mij nog maar 168 binnen gekregen pffft dat word zaaien en oogsten deze kerst hopelijk gaat het morgen wat beter. Mijn bekers met een howie staan nu op 31% hopelijk komen ze wat vlotter.
     
  10. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Net voor het eerst geoogst vandaag .253 drops met een mix van stallen ,bomen en gewas.
     
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Phoe dat was mij een dagje wel zeg. Niet heel veel tijd voor de boerderij gehad vandaag. Nu 470 DI, dus die staan echt wel hoger afgesteld dan normaal en ik heb momenteel ruim 1500 eventgewassen op voorraad en alles vol met kwartveldjes. Heb mijn bomen laten staan en een hand vol stallen. De meeste stallen zijn er af. We zullen zien hoever ik ga komen.
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nu alle sieritems binnen, en de volgende oogst de wolkenrij ook.
    Nog 5x oogsten en het event is af, volgens mij komen de drops daar snel genoeg voor.
    Maar met deze lange gewassen is 5x oogsten natuurlijk niet over een paar uur klaar.
    Gisteravond ben ik doorgegaan met supermest op grote velden, de rest doe ik nu gewoon op kwartvelden met alleen water.
    Vanmorgen was ik vroeg genoeg om nog 2x te kunnen zaaien, op zaterdag sta ik meestal zo laat op dat ik niet ruim 14 uur op ben. Dus misschien zet ik vanavond ook wel langer gewas.
     
    kimmie2012, daisy17858, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier de items al binnen en volgende oogst de wolkenrij binnen halen en dan eens even kijken wat ik nog meer wil binnen halen. Dit keer de kastanjewolk niet gebruikt om dropitems te maken (wilde supermest sparen voor recyclomaat) maar er staan hier nu nog 904 dus daar maak ik me geen zorgen om.
     
    kimmie2012, daisy17858, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier de wolkenrij geactiveerd. Volgende oogst heb ik de eerste rij klaar. Vandaag 2x oogsten en morgen en met de kerst wss 3x per dag. Di komt goed uit de grond vind ik. Event is goed te doen en super prijzen te verdienen
     
    kimmie2012, daisy17858, sproetje06 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    De 3 bovenste items binnen, nog 406 DI en 600 aan gewas. Dat wordt vanmiddag oogsten en niet genoeg tijd om nog een 3e oogst binnen te halen. Denk ook niet dat ik 3 oogsten per dag haal, tis vakantie dus vroeg ons bed uit hoeft niet :)
     
    eevee60, daisy17858 en sproetje06 vinden dit leuk.
  16. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    676 drops binnen en 4476 kerststerren op voorraad.
    Alle kwartveldjes vol op 7 stallen na (manegerie enzo)
    Gaat best lekker. :)
    Moest toch vroeg op want mijn kleinzoon kwam weer logeren :inlove:
    Gaan straks lekker even naar de Barneveldse markt toe. ;)
     
    Daxter1966, eevee60, daisy17858 en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Inmiddels 688 DI en 5145 kerststerren op voorraad...nu weer duimen draaien op de farm tot 16:50 uur...:wuerg:

    Edit:
    De 4 sieritems zijn binnen nu nog 208 DI en 445 kerssterren op voorraad, vanmiddag is de wolkenrij compleet...
     
    Laatste bewerkt: 23 December 2016
  18. rikmark

    rikmark Forum freak

    o_Ok de 4 sieritems binnen nu even wachten op de volgende oogst en dan kan ik de wolkenrij binnen halen.
    De DI komen dit keer goed uit de grond, schiet ook eens een keertje lekker op :inlove:
     
  19. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik mag tot 17.15uur wachten -.- , maar heb al wel de wolkenrij compleet :music:
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wat gaan jullie snel.
    Ik ben in de vakantiemodus, had er vannacht koolraap op, haha, het langste dat ik heb.
    Dus nog geen sieritem, de kwartakkertjes staan vol en 367 eventgewas op voorraad, en 747 drops.
    Nu wel 5 x achter elkaar eventgewas, als alles volgens plan verloopt, dus dan gaat het hard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.