Praatgroep Kerstdagen (Event 22 -28 december)

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier 227 drops met van alles door elkaar, bomen stallen en trosgierst, op baha hetzelfde maar met meloenen.
    Ik ben wel tevreden, zo nog een paar velden met veredelde anjers en dan ben ik een aardig eindje op weg.
     
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier ook 227 drops maar moet straks nog 8 neonstallen en 3 reuzenstallen oogsten. Dus komt nog een beetje bij hoop ik.
     
    Daxter1966, hildemarc, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. owl.

    owl. Levende forumlegende

    314 drops, dus een tevreden boerinnetje ;)

    Succes allemaal met het event.
     
  4. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    hier 221 drops. al een derde voor de wolkenrij binnen. ik ben dik tevreden!! heb dit nog nooit gehad :D heb nu dan ook wel anjers en gloeibessen. hogere gewassen dan ik eerst had dus dat helpt natuurlijk ook wel
     
    Daxter1966, BoerAnnelies, hildemarc en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier 276 met de mixzooi...gewas/stallen en bomen...
    In het regenwoud de bomen nog niet klaar...dus die 300 haalt Hofje vandaag welxD

    bij mijn Farmdochter 224...daar rozen op comfort velden en op bama die meloen...
    we zullen zien wat we kunnen halen daar...zal vast wel leuk zijn:)
     
    Daxter1966, hildemarc, Farmer121965 en 7 anderen vinden dit leuk.
  6. kato-62

    kato-62 Gevorderde

    333 droppies gescoord. Leuk aantal en dik tevreden met wat ik hier boven lees. o_Ok niet verkeerd overigens. Succes allen en
    prettige kerstdagen vast toegewenst.
     
  7. Fladdertje7

    Fladdertje7 Forummeester

    Erg leuk event en prettig dat je zelf je vakjes kan kiezen. Ik ga eerst voor de wolkenrij..altijd leuk.

    Veel succes en plezier gewenst
     
  8. sanne22334

    sanne22334 Forum-commissaris

    Hier 246 op comfort velden met anjers en meloenen. Een mooi begin.
     
  9. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Hier 258 drops. Nog nooit zo hoog geweest in verhouding met de rest hier op het forum!:inlove:

    Ik had wel mijn boerderij omgebouwd. Bijna allemaal kwartveldje, 10 hele velden. Alleen mijn fabriek op de farm en bahamarama laten staan.
    Op de farm allemaal anjers en op baha meloenen.:D:D

    De laatste keer alleen 20-uurs bomen gedaan, dat werkt voor mij dus toch minder.
    Ik ben tevreden zo.
     
  10. rikmark

    rikmark Forum freak

    Hier 277 DI, werkt toch het beste met anjers, stallen en bomen. Helemaal blij :D

    Iedereen heel veel succes.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Jippie hier de bomen gezet, een super opbrengst ;)
    315:inlove:
    330:inlove:
    333:inlove:
     
  12. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Inmiddels 261 nadat alle bomen ook klaar zijn, nu nog 5 mammoetbomen te oogsten.
     
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier net de eerste gewassen gezaaid, dropjes waren 264,
    Ik had anjers op gewone velden , 20 uurs bomen op de hoekjes en een paar stallen
    Eerste begin is goed.;)
     
    Daxter1966, hildemarc, sproetje06 en 7 anderen vinden dit leuk.
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik had 308 DI incl. 6 toverbomen...over een kwartiertje zijn m'n eerste kerststerren klaar...
     
  15. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik had er maar 201.......nu maar hopen dat er straks uit de bomen die nog niet klaar waren het een en ander komt :oops:
     
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    290 drops na 1e keer oogsten eventgewas(10 grote velden) en vooraf lange gewassen op alle velden. Baha 2x honingmeloen en farm 3x rozenbottel. Valt wel mee denk ik moet te doen zijn :p

    Iedereen veel succes.
     
  17. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    vandaag geen tijd voor de farm ik had 267 drops met alleen bomen wel de 12 fabrieken laten staan.
    Laat de bomen staan tot morgen en ga dan met het event gewas aan de slag.
     
  18. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik moet de volledige kerst werken, avonddiensten. Dus het gaat heel spannend worden zonder knechten. o_Ok als je alleen voor de bonenstaak gaat zijn het erg veel gewassen. Maar ik ga mijn best doen.
     
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook gestart. xD Ik kreeg 254 houten sterren.

    Nu gauw de gewassen neerzetten.

    Iedereen veel succes en natuurlijk weer speelplezier.
     
    Daxter1966, sproetje06, kimmie2012 en 6 anderen vinden dit leuk.
  20. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    ppppffft maar 111 sterren maar er moeten nog wat boompjes geoogst worden over een dikke uur dan zien wel waar het schip strand had eventjes niet opgelet dat er vandaag een event begon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.