Praatgroep - Kerstavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben wel heel blij met de wolkenrijen.
    als je iedere maand 21 keer brommel hebt bezocht heb je alle extra cadeautjes. en kan je de wolkenrijen vulllen.
    voor IEDEREEN is er het extra "cadeau van de kerstman" die kan je 20 keer "oogsten" (zitten farmmunten en molendraaien in)

    hier zie ik dan geen reden om te klagen. de FAQ is duidelijk. iedereen krijgt een cadeau.
     
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dan ben jij een gelukkig mens Matthias … niet zonder internet en of stroom gezeten het afgelopen jaar …
    0ok niet in het ziekenhuis moeten verblijven of zo ziek geweest dat je niet kon inloggen …
    En dus ook geen lege wolkenrijen …
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Dat ben ik ook met de wolkenrijen en ik heb volgens bommel 812 inlogreeks inclusief diverse keren verblijf in het ziekenhuis en altijd kunnen inloggen via wifi of puffin op telefoon en nog nooit last gehad van internet storing .
     
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    het gaat toch om iedereen een cadeau, dat is er dus wel.

    voor IEDEREEN is er het extra "cadeau van de kerstman" die kan je 20 keer "oogsten" (zitten farmmunten en molendraaien in)

    en geluk zit niet alleen in volle wolkenrijen? of toch?
     
    Huhmmie38, janniekwak en bepsels vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 4 x ingeleverd........:p..een boom..een stoel..een taart..een raam
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  6. bepsels

    bepsels Forummeester

    zo hier de het eerste gewassen ingeleverd, eens even kijken hoever ik ga komen met dit event.
    Het is wel een dingetje hoor, die wolkenrijen, zo te lezen.
     
    Huhmmie38 vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    We hebben er een klein beetje om gevraagd
    We mopperden dat de siertuin te klein was dus nu mogelijkheid om ze op een wolkenrij te zetten
    We hebben al eerder een wolkenrij met bommel cadeautjes gehad toch??
     
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Matthias ik hoop dat je niet boos op mij gaat worden ...Maar nee dat is niet wat ik bedoel ...das een klein extraatje …
    En het is makkelijker om blij en tevreden te zijn als je dus wel alles hebt gekregen

    Het gaat mij om de wolkenrijen ...Waarom geeft BP dit als "cadeau" promoot het als cadeau …
    Stel je/ jullie nu toch eens voor of verplaats je/jullie nu eens in een speler die altijd en al jaren of korter altijd speelt ..
    Met veel plezier ...die ook altijd zijn /haar best doet ….Die komt plotseling in het Ziekenhuis terecht ..of wordt ziek zo ziek dat hij/zij niet kan inloggen ..of komt zonder internet te zitten of midden in een verhuizing of stroomstoring of nu ja noem maar op …
    Buiten zijn/haar schuld om dus niet kan inloggen en spelen …

    Die loopt dus al van alles mis ...heeft misschien wel een vreselijke periode achter de rug ...Je weet het niet ..
    Vervolgens is die speler nu weer aan het spelen ..Leest Iedereen krijgt een mooi cadeau !!!!
    En is blij ..gaat kijken ...Ja jammer geen cadeau dus ja 1 sier item daar kan hij /zij het dan mee doen ...want de wolkenrijen kan hij/zij niet vullen ..Dat is dan naar Hofjes mening GEEN cadeau voor iedereen …

    Als jij bij een bedrijf zou werken en je bent lange tijd ziek of je hebt wat extra vakantiedagen opgenomen ..Zou jij het dan leuk ook vinden als al je andere collega's wel een kerstpakket kregen en jij niet ..
    Want zo is het nu ...En zo gaat het steeds ook met die kalenders enz ...Het is niet dat ik het jullie niet gun ..Dat is totaal niet mijn insteek ...Maar denk ook is aan degene die altijd en eeuwig op deze manier door BP buitenspel en buiten gesloten worden ..

    Daar gaat het mij om ...geef je zoals BP wolkenrijen ..geef ze dan aan iedereen ..gevuld of vrij in te vullen …
    Kerst is geven en om elkaar geven ..liefst zelfs nog het hele jaar dat zou nog mooier zijn ..en geven maakt blij en gelukkig ..ook voor een ander /iedereen …niet alleen voor een paar..

    Zo denkt Hofje en ja jullie mogen het allemaal oneens met mij zijn …
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2018
    simmeke54, Margreeth, Leo.netten en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    We gaan gelijk op, hier ook 4 vakjes een kleurtje. Maar voor vandaag worden er geen eventgewassen meer geoogst. Ik ga ze voor de nacht weer zaaien. Kan door het mega lange gewas 2 maal per dag oogsten. Dat houd in dat ik per dag 3 vakjes kan vullen, dan ben ik dus dinsdag klaar.

    Misschien is het een idee om te stoppen over de sieritems en de staken en wat iedereen daar van vind. Meerdere punten zijn inmiddels duidelijk. Sommigen vinden het geen stijl van het spel dat ze iets cadeau geven en vervolgens voor sommige grijze staken, andere vinden dat je dankbaar moet zijn voor het geen wat je krijgt en weer anderen houden hun mening voor hun.
    Mocht er nog behoefde zijn om over te 'klagen', doe het dan aub in het klaagdraadje, daar is ie voor.
     
  10. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Hofje mooi verwoord en to the point. Ik houd daarvan. *duimpje omhoog* :D
     
    HofvanDromen, Margreeth en .Fisherman. vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier dus nu echt begonnen met het event. Nog niets geopend maar dat gaat wel komen. xD
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  12. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier zijn de bomen versierd en de taarten gebakken. Een stoel is klaar en 1 maal het behang vervangen en 1 raamdecoratie is klaar. Nog 6x oogsten en dan is het hier klaar.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  13. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    hier een zoektocht gehad voor de items voor op de staak, helemaal vergeten dat we een item hadden met een lading. Snel nu maar op mijn land gezet. Helaas nog amper tijd gehad voor de events, maar nu begonnen. Weekend-event komt wel goed, voor andere maar wat supermest gebruikt hier en daar:oops:.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu zes vakjes geopend en bij tien vakjes DI geleverd 8)

    En dat met alleen eventgewas (en de dozen die ik had van de anjers bij start event natuurlijk). Als het zo moet ben ik ineens dol op langdurige eventgewassen xD
     
    Sanham, Margreeth, harm-jan70 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je bent niet de enige hoor. Ik was het item ook helemaal vergeten, stond lekker in de schuur. Staat nu ook op het land. xD
    Ik heb ook een zoektocht gehouden en was op zoek naar items die ik dus al op de wolk had gezet, pfff. :oops: Alleen de schoorsteenveger is spoorloos. Ik zoek niet meer. :music:Kijk helemaal dubbel naar het scherm. xD
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    nou schaapje moed houden ineens staat die voor je neus ;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    8) ik sugt maar eens diep. Een organisatie als BP heeft veel begrip en compassie voor iedereen, maar kan geen rekening houden met een kleine groep mensen - hoe triest het ook is - die tussentijds ziek zijn geweest of geworden of een paar dagen vrij genomen hebben. Ik geloof niet dat het de bedoeling is van BP om mensen buiten te sluiten.

    Als het spel je dusdanig ergert, dan zijn er andere mogelijkheden.
    fijne feestdagen iedereen.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Komt goed hoor. xD Ik ga eerst lekker mijn kamer verbouwen op de boerderij in kerstsfeer. :music:
     
    Huhmmie38 en gelderblom vinden dit leuk.
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    gezellig met alles er op en aan slingers met lampjes en kerst groen heel leuk allemaal
     
    Huhmmie38 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik wil iedereen alvast hele fijne kerstdagen wensen. Maak er iets moois van. Geniet van en met elkaar. En wees lief voor jezelf8)
     
    Huhmmie38 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.