Praatgroep - Kerstavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bepsels

    bepsels Forummeester

    Het vogelbadje kreeg ik vandaag bij Bommel.
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  3. marliza1

    marliza1 Forum prof

    Dank je Enk, operatie koekoek heb ik al afgesloten, sieritem onvindbaar. Misschien op een andere wolkenrij gezet.
    Ik wordt wek ontzettend moe van het zoeken en zoeken.
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Als heel het jaar bij Bommel bent langs geweest heb je het
    Maar waar sta het, anders ticket naar support sturen
    Wens je succes!

    Schaapje als je naar Bommel ga onderaan rechts zie je hoeveel dagen je ingelogd hebt je moet daar 355dagen hebben ongeveer
    Omdat de sieritems van januari tot december nodig hebt
    Zo zoek je niet naar iets dat je niet hebt
    Veel succes!
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2018
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. bepsels

    bepsels Forummeester

  6. Rnsgbrs

    Rnsgbrs Actieve auteur

    shit.. ik rol er nu pas in... hoop dat ik iig 12 kistjes kan open makenn
     
  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat klopt niet helemaal.
    Je krijgt het sieritem steeds op de 21e dag. Dus als je iedere maand in ieder geval minstens 21 keer bij bommel bent geweest, heb je alle sieritems.
    Zodra je een dag mist, gaat je teller terug naar 0. Je hoeft dus geen teller op 355 te hebben nu om toch alle sieritems in je bezit te hebben.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    je hoeft elke maand maar 21 keer bommel doen dan heb je al je item. ik ben momenteel maar 34 keer achter elkaar ingelogt maar heb wel alle items. als ik een maand item krijg zet ik die op eiland kristalwatervallen en laat ik dat gewoon staan hoef op het eind van het jaar dus niet zoeken
     
    bepsels vindt dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    Sorry voor verkeerde informatie
    Maar je bent dan toch zeker dat je al die sieritems hebt
    Als je soms overslaat dan kan je dat niet weten toch?
    Dat wou ik maar verduidelijken
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert


    He die mis ik ook! Hopelijk kunnen we daar nog aan komen op de een of andere manier. Daarnaast mis ik ook het hoefijzerspelitem en bloemen &spiezen item. Dus eigenlijk geen wolkenrij compleet...
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2018
  11. ennybeer

    ennybeer Forumleerling

    helaas mis ik ook de spiezen en bloemen, we waren in juni op vakantie dus niet in kunnen loggen toen
     
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    En dat stoort Hofje dus enorm ...-.-

    Je mag en kan dus niet op vakantie en ook niet ziek worden enz enz ...Je krijgt dan dus al geen mooi item ..plus als zogenaamd mooi kado voor IEDEREEN 8)...Krijg je dus ook niet ...Ik vind dat echt niet kunnen ...
    Je geeft of iedereen een mooi kado of niemand ...
    Het onderscheid maken en alweer spelers uitsluiten is iets wat Hofje totaal niet kan begrijpen dat BP dit doet ...echt niet gewoon ...:wuerg:
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb spiezen en bloemen dubbel staat er nog 1 in de schuur
    Zo nog een paar andere ook
    Dus er is echt wel aan te komen
    Er zullen zat spelers zijn die heb dus dubbel hebben
    Dus op naar een ruil event:p
     
    Huhmmie38 en bepsels vinden dit leuk.
  14. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Toch even reageren weet niet of ik de faq goed gelezen heb, maar als in van tevoren had geweten van de sier items ik dit event overgeslagen had.
    Heb afgelopen jaar diversen malen in het ziekenhuis gelegen en niet in staat geweest om dagelijks in te loggen.
    En geloof me mijn gezondheid is vele male belangrijker als een spelletje maar vind de opzet van dit event vreemd.
    Maar zoals hofje al gezegd heeft mensen gaan op vakantie of zijn ziek en dan grijze wolkenrijen.
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2018
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  15. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die heb je vast voor farmmuntjes gekocht want ze zijn niet te ruil geweest.
     
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  16. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Als het al te ruil komt.
    Als het te ruil zou komen, wordt er vaak een halve boerderij voor terug gevraagd.

    Ben het verder eens met Hofje en Leo. Ziek zijn, een keer niet in kunnen loggen, om wat voor reden dan ook, wordt feitelijk bestraft.
    Als ze voor diverse zaken een script kunnen laten draaien, laat men dan ook een script laten draaien voor de mensen die om wat voor reden de items niet hebben, die alsnog bij te laten boeken op hun account.

    Lijkt mij beter dan mensen in afwachting te laten van verder informatie (als die er al komt) of ze op de één of andere manier nog aan het item of items kunnen komen.

    Alles beter dan een half cadeau geven. Een lege pot jam, blijft tenslotte een pot jam zonder jam erin.
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    En daar gaat het helemaal niet om ...En niks naar ruil-event want de bommel items zijn nog nooit te ruil geweest..
    Het gaat mij ook niet er om , of ze wel of niet met muntjes te koop komen ..
    Nee het gaat mij erom ...Je geeft als bedrijf de spelers een Kerst -Kado ... en juist in deze tijd geef je dus een heleboel spelers niks ..
    Gewoon echt niks ...En dan zijn juist degene die om allerlei redenen vaak ook niet leuke of verdrietige weer de dupe
    Hoe kun je als bedrijf zo ene Kerst Spirit uitdragen ....o_O:cry:
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    BP had er ook voor kunnen kiezen om de wolkenrijen als apart cadeau te geven zonder de andere prijsjes er bij. Dan hadden spelers kunnen kiezen of ze de wolken wilde hebben of niet. Nu krijg je er ook een sieritem bij en die willen veel niet laten lopen. Maar het zal er wel op neer komen dat BP ze te koop zal aanbieden onder het mom van spelers hebben ze ook al kunnen kopen voor muntjes.

    Snap wel dat BP de sieritems niet gratis weg geeft want de spelers hebben wel elke keer trouw bommel bezocht om aan de sieritems te komen. Dat zou dan ook weer niet eerlijk zijn.
     
    HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende

    Misschien niet eerlijk Thea. Maar niemand vraagt er tenslotte om een keer ziek te zijn, of om wat voor reden dan ook een keer(tje) niet in te kunnen loggen.

    Soms ligt het soms gewoon buiten je macht. Wat te denken van een stroomstoring, een wifi die niet werkt...etc..

    Weet niet of ik het goed zie, maar één keer bommel missen is al genoeg, om de kist niet open te krijgen, daar men daar 3 sleutels voor nodig heeft. Dan zou ik het persoonlijk meer simpeler maken, in de zin van: Mocht iemand om wat voor reden dan ook een keer een inlog missen, geef die mensen dan de kans om die voor een luttele tg (max 3 of zo ) alsnog die sleutel te bemachtigen.

    Nu worden er m.i. spelers afgestraft, of niet voorzien van informatie, als ze een keer niet in hebben ingelogd, of hebben kunnen inloggen van iets wat al ver in het verleden ligt. 00k had BP de keuze kunnen maken om bij het (cadeau) geven van de wolkenrij, er informatie bij te vestrekken of er nog een kans komt om de eventuele missende items er bij te kopen, verdienen, winnen.

    Naar wat ik ook vermoed zal er wel een koop actie komen. -.-
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je hoeft maar 21 dagen in te loggen in een maand, dus je kan wel wat dagen missen. Alleen als je door ziekte of vakantie bijvoorbeeld 14 dagen mist dan heb je een probleem. Misschien een idee dat BP de vakantiemodus zo aanpast dat bommel ook gewoon word geopend zolang deze aan staat.

    Dan blijft wel nog het probleem dat er ook spelers zijn die later zijn begonnen met het spel en dus met grijze wolkenrijen blijven zitten, die kunnen ook nooit zoveel muntjes bij elkaar sparen om ze daar van te kopen.
     
    Huhmmie38, HofvanDromen en harm-jan70 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.