Praatgroep - Kerstavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .muddy

    .muddy Forumleerling

    Dank je voor de tip...Faq lezen blijft moeilijk...:sleepy:xD
     
    Katinka1700 en hendrika73 vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Nee geen biljard-bal effect Een zeer mooi gedachten, zou leuk zijn voor boeren en boerinnetjes die niet zoveel tijd hebben
    Vind dit een super idee
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hahaha ja we zijn nooit te oud om te leren. 8).
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  4. boermars

    boermars Forum-hertog

    Wat een feest!
    4 kaarsjes branden op de kersttaart,
    3 extra wolkenrijen eindelijk gevuld, wat een zoekerij naar schoorsteenvegertje, die viel weg achter verjaardagtaart 2016
    1 wolkenrij in aantocht van dit event en dan al die cadeau’s en er komt nog een grote klapper in vuurwerknieuwjaarevent.
    Tijd voor vakantiexD
     
    sprookje, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Waar heb jij die kersttaart verstopt dan? ;) Bij mij is het namelijk een krans :music:

    Schaapje gaat wel erg snel zeg, ik heb nu 8x geleverd. Kan over een uur weer oogsten, dan kan ik 9 en 10 doen. Vind het wel een erg lang gewas....
     
    boermars, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 11 x gespeeld.....:p
     
    Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    klaar staan nu stallen en bomen op de farm:)
     
    Katinka1700, kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier nu op 13 uitgekomen. :music: Kwam er precies 2 gewas te kort om de 14 te halen. xD

    Sieritems en wolk zijn gehaald. :D
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Hier nu net klaar, toch wel 40 gewassen over, was dus krap. Nu lekker in kerstmodus!
     
    -matthias1952-, Katinka1700 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb meer dan 1000 gewassen over. Normaal reken ik bij de laatste oogst altijd zo'n beetje uit hoeveel ik neer moet zetten, maar gisteren was het al kwart over één geweest en ik wilde naar bed dus ik heb gewoon alles met knechten volgegooid xD
     
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Misschien kan je dan van de 1000 dennentakbloem, kerststukjes maken.xD Heb je heel wat kerststukjes. :music:
     
    -tonio76-, harm-jan70 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goed idee voor volgend jaar! Hopelijk vergeten ze de boel in te wisselen, dan zit ik alvast goed.
     
    harm-jan70 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    hier ook het event klaar. Kan dus rustig naar de kerstdagen zonder de stress om het event te halen
     
    kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Ik ben nog niet klaar.... heb dus toch maar weer al de stallen eraf gehaald, maar ik vind het terugzetten zo'n gedoe, jakkes. Het schiet nu wel beter op, vanavond hoop ik 10 en 11 af te ronden en alle di heb ik al ingeleverd. Morgenochtend nog snel een keer oogsten voor ik naar mijn werk toe ga. Hoop het wel af te krijgen, heel blij met zo'n lang gewas hoor.
     
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    In de ‘verzamel’modus van alle wolkenrijen kun je niets van volgorde veranderen, dat is de basis van het systeem en die staat vast.
    Maar als je kiest voor een categorie, dan kun je daarbinnen elke gewenste volgorde aanbrengen en ‘grijze’ wolknrijen onderaan zetten.

    Zelf oogst ik de wolkenrijen altijd via de categoerieën, want ik oogst bijvoorbeeld geen bonus op de gewassen als die nog een uur moeten groeien.

    Wanneer je geen wolkenrijknecht hebt kun je kiezen om alle rijen die je wilt oogsten bij je favorieten te zetten. Dan laat je ‘grijze’ rijen weg en die kom je dan ook niet tegen.
    (Kan ook als je wel een wolkenrijknecht hebt maar dan zou mijn advies zijn om in de favorieten alleen progressierijen en itembonus te zetten, zodat je de gewassen en stallen kunt doen op momenten dat je ook echt oogst. Maar dat is natuurlijk een eigen keuze).

    In ieder geval, het is niet nodig om de onvolledige wolkenrijen steeds te zien, je kunt dat zelf heel eenvoudig oplossen.
    Hetzij door die rijen in de categorie waarbij ze horen achteraan te zetten, hetzij door gebruik te maken van de optie rijen favoriet te maken.

    En voor de volledigheid hier nog de link naar de faq waarin dit alles staat beschreven: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/f-a-q-magische-bonenstaak.4727/
     
    -tonio76-, boermars, pipelepo en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende



    hier ook.........xD
     
    kakelot69 en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goh, daar heb ik nou nog nooit naar gekeken, naar die categorieën. Dat lijkt me inderdaad erg handig! Dank je wel Ron, ik ga meteen kijken!
     
    RonSchoof vindt dit leuk.
  18. .pluisje2010.

    .pluisje2010. Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Dank jullie wel allemaal. Ik ga eens zoeken in mijn inventaris. :) En ja, ik speel al heel wat jaartjes. 6 of 7 :)

    En dan kom ik nu achter iets nieuws (ouds). Ik wist niet eens dat je iedere dag dat cadeau kon ophalen. :) De eerste jaren dat ik speelde kreeg je iedere dag automatisch de dagelijkse inlog bonus. :)
    Dus ik heb geen enkel sieritem voor op deze drie wolkenrijen. :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 December 2018
    -matthias1952- en gelderblom vinden dit leuk.
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    jammer pluisje maar als je ergens mee zit vragen hoor :)
     
    .pluisje2010. vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier zojuist alles ingeleverd. Ik heb het event gehaald, jippie. :D
     
    stien56, -matthias1952-, kakelot69 en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.