Praatgroep - Kerstavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 December 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ;):inlove:nog 3720 gewas maken kan nog een keer oogste voor dat ik naar bed ga lekker we gaan er voor
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat gaat iedereen toch super snel zeg, pfff. :eek: Ik ben net bezig en de eerste melden al dat zij bijna klaar zijn.
    Straks zit iedereen in het Oud en Nieuw event en ben ik nog bezig met het Kerst event. xD
     
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hoe vaak kun je nog oogsten voor woensdag? Over de drops hoef je je niet druk te maken, die komen werkelijk als paddenstoelen uit de grond. Dus als je voor woensdag nog kans ziet om acht keer te oogsten moet het toch goed kunnen komen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  4. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    gewoon door gaan schaapje je komt er wel ;)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  5. madegroot

    madegroot Actieve auteur

    over een uur heb ik ruim 7000 gewas en 700 drops denk dat ik redelijk op schema lig
     
    _Jeanie_ vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kan vanavond laat nog 1x oogsten en wil proberen dat ik morgen 3x kan oogsten. Maandag werken, dan 1x oogsten en dinsdag hele dag visite, dan proberen 2x te oogsten. Dan woensdagochtend ook nog 1x oogsten. Heb vandaag maar 2x grote ronde alles dr op dr aan gedaan. Alle mest bijna op. Heb nu aan di 432 in de schuur. xD
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  7. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Nog 4 keer oogsten denk ik. Gaat wel vlot hoewel ik die lange gewassen niet leuk vind.
     
  8. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vanmiddag een halve oogst verspeeld, zat ijverig te oogsten en bedacht pas halverwege dat mijn WAC niet meer liep, ach is niet de eerste keer, maar met zo'n lang gewas wel vervelend als ik daardoor net een extra oogst moet draaien. :oops:
    Ik heb nog maar 31 drops nodig, die komen vanavond wel uit de gewassen. Nog 7 vakjes aan gewassen leveren, dus denk wel dat het morgen klaar is.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Om 23u nog oogsten en dan morgenvroeg en dan is het klaar. Ging vlot zonder veel kunst en vliegwerk
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou dan ga je het gewoon redden hoor.

    En die eventgewassen droppen echt als een dolle dit keer. Ik moet nu nog 2954 gewassen en welgeteld 31 dropjes, en ik heb echt alleen maar eventgewas gezaaid xD

    Vanavond laat gaan de laatste gewassen er op, en dan ben ik morgenochtend om half tien klaar.
     
    Reggaefeeks, -matthias1952- en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. .pluisje2010.

    .pluisje2010. Forumleerling

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wilt voegen
    Ik bedoel eigenlijk de drie wolkenrijen van kerstman 1, kerstman 2 en kerstman 3.
     
    Laatst bewerkt door moderator: 22 December 2018
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    .
    Ja, die krijg je dus door de cadeautjes open te maken in je eventscherm.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dus doen wat enk zei
     
  14. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ja hoor, gewoon de cadeautjes aanklikken. je krijgt heel wat.
    de wolkenrijen die je krijgt kan je misschien niet vol maken maar het extra cadeau is zeker de moeite waard.
    zet die op een veld en je krijgt heel wat terug.
    nu zie ik pas dat je reeds meer dan 1, jaar speelt. de wolkenrijen zou je dan ook vol kunnen krijgen als je minstens 21 keer per maand het cadeau van brommel opgehaald hebt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik heb inmiddels na veel zoeken alle items voor de wolkenrijen gevonden alleen de uitgebreide picknick die heb ik niet maar dat komt waarschijnlijk omdat ik in september een paar weken niet geboerd heb vanwege het overlijden van mijn moeder. Dat vind ik eigenlijk wel een treurige straf van BP.:cry:
     
  16. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    je hoeft dit echt niet als een straf te zien. wel jammer dat je deze niet gehaald hebt.
    de andere rijen heb je wel compleet kunnen maken. en het extra cadeau van de kerstman heb je ook gekregen.

    jammer maar helaas dat niet alle 3 de rijen vol zijn, maar misschien moet je de aanbiedingen voor farmmunten in de gaten houden?
     
  17. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    nee ik zie het ook niet echt als straf natuurlijk maar ben wel teleurgesteld dat ik nu met een incomplete rij zit maar misschien komt er inderdaad nog eens de kans om hem compleet te maken dat hoop ik dan maar en verder vind ik het wel mooi dat we zoveel kados krijgen maar het was fijner geweest als we van te voren hadden kunnen kijken of we de wolkenrij willen plaatsen of niet
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat vind ik ook wel een dingetje hoor. Het is geen ramp van wereldorde natuurlijk maar het staat zo ongezellig, zo'n grijze wolkenrij. Die zou je dan op zijn minst moeten kunnen verwijderen, of helemaal onderaan zetten.

    Maar dat zal wel niet tot de mogelijkheden behoren, dus ik ga komend jaar gewoon maar weer een heleboel wolkenrijen zien te halen zodat de grijze exemplaren vanzelf afzakken.
     
  19. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    ja kakelot ik mis ook nog al wat items als er weer ruilen is misschien kan je ze dan ruilen
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Jippie, jippie. Ik draai zojuist een oogstbonus van 24 uur. Pffff dat mij dit overkomt zeg. 4x gekeken of ik het goed zag. Meestal schiet het wiekje door.
    Moet zo nog oogsten. :music:Helemaal blij zeg.

    Grijze wolken zijn in volgend jaar 2019. xD Nieuwe farmtrend xD Normaal ben ik niet zo van de trends, maar met deze doe ik lekker mee. 8)

    Zit te wachten tot ik kan oogsten. :music:
     
    BoerAnnelies, _Jeanie_, -mikmak- en 7 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.