Praatgroep - Kerstavond 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dat gaat om die beker. En in Duitsland is een topic over marktnummer. Er is ook een niet officiële fansite die de meeste spelers aan hun marktnummer kan helpen. Alleen schijnt dat voor nieuwe spelers niet op te gaan.
     
    boermars, eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, bij de beker bedoel ik de veeteeltbeker, waar je in de quest dieren moeten inleveren.
    Dat werkt hetzelfde als wanneer je bij een event voor een bepaalde tegenwaarde moet inleveren.

    Een dier dat een tegenwaarde heeft van 1000, en op de markt 10.000 bd kost, is nog altijd interessanter om in te leveren, dan een dier met een tegenwaarde van 100, dat op de markt 4000 bd kost.

    Dat van die marktnummers, daar is een foefje voor, maar ik weet het niet meer. Het is ook helemaal niet interessant om te weten, je hebt er eigenlijk niets aan.
    Een tijdje geleden heeft op het forum een link gestaan naar een site die jouw markt kan 'bepalen', maar dat was geen betrouwbare site.
     
    boermars en eevee60 vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo alles is klaar en geupload:music:

    Het foutje in het tijden schema van het gewas (durf de naam niet te noemen ......):wuerg:
    is nu aangepast:D
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2017
    _Jeanie_, boermars, aubry47 en 12 anderen vinden dit leuk.
  4. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Bedankt en het ziet er weer mooi uit.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ligt misschien aan mij, maar de link bij post 20 gaat toch echt naar een Duits forum en niet naar een Engelse. Ja mag het mij anders wel even in een duifje sturen, want van deze geheime taal snap ik echt helemaal niks :oops:.

    Baha vanmorgen al geoogst, eerst natuurlijk een WAC gegeten. De staken voor een groot deel ook al gedaan, nu wachten tot 14uur. Wat totaal geen probleem is vandaag:).
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  6. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Als je een google Chrome browser hebt dan heb je vaak ook een ingebouwde vertaler. Dan verschijnt er een icoontje rechts naast het sterretje in de balk en met een druk op de knop wordt het ineens begrijpelijk :). Weet niet hoe andere browsers dit geregeld hebben maar die zullen ook vast zo'n functie hebben.
     
    LadyFamerieke, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  7. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Dank je wel miekje het is weer super duidelijk:D
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  8. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Wat fijn dat de faq weer niet klopt >:(

    Kan hier geen baha producten inleveren :cry: xD
     
    kakelot69 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Gestart, eerst alles ingeleverd in de quest en begonnen met 241 kerstballen, had 3 velden met klavertje vier, reuzenstallen, mammoetbomen en fabrieken etc laten staan. Verder de bomen die altijd staan. Nu de velden vol met eventgewas en vanavond oogsten. Succes en veel plezier allemaal!
     
    boermars en eevee60 vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Nee daar kwam ik ook achter, 3x heen en weer gescrold voor de papegaaien veren.

    1 x 220 en 1x 227 drops.
     
    _Jeanie_ en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 211 ballen.....:)
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2017
    _Jeanie_, eevee60 en boermars vinden dit leuk.
  12. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    246 kerstballen incl die van de queste. Zat niet op te letten dus het 3e veldje niet vol kunnen zaaien met kwartakkers.
    Succes allemaal
     
    _Jeanie_, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Ik had er 135
     
    _Jeanie_, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  14. wima3102

    wima3102 Forumbewoner

    Vraagje
    Waarom kun je niet opdracht 5 e.d doen?
    Wij hebben een grijze balk bij leveren en kunnen de extra gewassen dus niet halen, Alleen de 1e 25 engelenbloemen
    Hierdoor zijn we dus waardeloos gestart met maar de 25 engelenbloemen en onze planning kan dus nu niet doorgaan vandaag, om dat we er op gerekend hadden dat we gewoon direct 450 gewas hadden gehad. En door deze tegenvaller, zetten we de 25 die we wel hebben ook nog op kwartlandjes, dus ook hier een waardeloze start qua begin.

    Inmiddels is het wel gelukt, maar de start blijft dus waardeloos.
     
    Laatste bewerkt: 21 December 2017
    eevee60 vindt dit leuk.
  15. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    245 ballen, mooie start dacht ik zo. Allerlei kadootjes uitgepakt, ook lekker.

    Succes voor iedereen maar weer
     
    _Jeanie_ en eevee60 vinden dit leuk.
  16. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die moet je gewoon kunnen doen. Heb je al even opnieuw ingelogd?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  17. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    249 ballen incl. de quest over 2 velden honingklaver en 1 veld stallen. Ik laat op de HA en de WW altijd gewoon al m'n bomen staan.
    De Engelenbloemen staan te groeien en ik heb nog niemand horen vragen waar ze die konden vinden:Dgelukkig:mad:
    Succes allemaal en de groetjes van,
    Susan
     
    _Jeanie_, farmermikkie, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Hoe komen we aan "neem een voorsprong"
    Zie ik iets niet hoe of wat?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    dat was een item die je van bommel kreeg, misschien heb je hem geruild want dat kon bij dat item of anders even zoeken op je volle maan siertuin.
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  20. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Aha gevonden, stond op de volle maan siertuin. Even niet aan gedacht dat we die ook nog hadden:D
    Dank je wel!
     
    eevee60 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.