Praatgroep - Kerstavond 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 December 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh dat zou wel te doen moeten zijn. Bedankt voor de tip!
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dan zet je die lekker in de spookvilla om de spoken op afstand te houden. Kun je de andere siertuin vol maken met vrolijkere sieritems.
    Of vertrouwen hebben dat eventgewas dat net zoveel ep geeft als anjers ook bijna net zoveel drops geven.
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Vertrouwen op BP dus dan hebben :eek:...euh euh euh :wuerg:
    uit ervaring ook nog van vorig event...weet je bijna zeker dat event gewas niet goed dropt:oops:
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Niet in het tempo waarin je op kwartakkers het eventgewas kunt oogsten. Daarvoor hoef je ook maar 5x te oogsten. Daarnaast dus tijd voldoende.
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het maakt niet uit welke 20 uurs bomen je er op zet...
    Uitgeprobeerd hier:music:
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb net gekeken ..heb zelf geen eens 383 eieren:oops:xD...lekker advies Hofje:wuerg:

    5 volle oogsten event gewas ...nah dan gaan we ervoor...hoe en wat vogel ik later dan wel uit...
    zal passen en meten worden...Maar tis Hofjes laatste event-.- ...dus die wil ik dan wel nog graag met goed resultaat afronden:)
     
    daisy17858, rikmark, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik denk dat het dit jaar ook voor mij het laatste event is. Maar ik zie nog wel. Dit event moet in ieder geval gaan lukken.
    En als je geen zin hebt, ben je natuurlijk niets verplicht. o_Ok niet al heb je het vorige deel gedaan. Gewoon cadeautjes onder de boom open maken en de bomen uit de quest halen. Wat jij wilt.
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    xD voor jou van dit jaar xD..

    nee dit is voor Hofje de laatste ...Ga met pensioen .. na ruim 7 jaar vind Hofje dat zij daar wel recht op heb ..

    Genoeg is genoeg geweest...
    Ga met de lege :music:Roze Boerderij rustig aan boeren ...en laat alle event gedoe voor wat het is...
     
    daisy17858, rikmark, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Leuk hoor hofje met pensioen en ze trekken gelijk de stekker er uit voor onderhoud xD
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    tjee zeg 9,5 uur ...het moet niet gekker worden
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben een keer 10 uur gehad. Het kan dus wel.
    Misschien wel geinig om een keer 12-uurs gewas te hebben. Dankzij het water net niet de verplichting precies na 12 uur te oogsten.
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Handig juist, zeker met kerstmis hebben de meeste mensen wel wat beters te doen dan de hele dag zaaien en oogsten. En als je je engelenbloemen bij elkaar hebt is er nog best tijd over om lange gewassen neer te zetten voor de DI.
     
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    :oops: echt erg .............. Varun schrok er zo van :oops:...

    ..Hij zal mijn "Liefdes " brieven wel gaan missen ...
    Denk het niet:wuerg:xD
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat een mega lang gewas is het dit keer, maar ja met de kerst in je achterhoofd is het een mooi idee. Zelf had ik het niet erg gevonden om een korte gewas te hebben. Wij zijn gelukkig alleen 1ste kerstdag de hele dag onder de pannen, de rest een beetje rust voor mij en mijn gezin.

    Het versieren van de boom ziet er leuk uit, de beloningen en vooral de staak en de TG zijn echt super. o_Ok is het fijn dat we direct met volle kwartveldjes kunnen beginnen, een fijn idee.

    We zullen zien hoe het hier gaat en ook wat de dieren van dezelfde cadeaus vinden :D
     
    daisy17858, eevee60, LadyFamerieke en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou, dat gaat lekker met honing kopen. Volgens mij koopt iedereen honing nu :cry:
     
    daisy17858, Daxter1966, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Koeienmelk misschien kopen ...is hier nog niet zo heel duur:)
    Je kan ook van alles een beetje inleveren..
     
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Probeer te kijken naar maximaal 10x de waarde van het product. Kleurpaletten en dergelijke zijn wel erg duur op de markt. Maar geitenmelk kan ook, en de eieren misschien ook nog. Je hoeft ook niet alles vandaag te kopen, tegen het eind van het event wordt het vermoedelijk weer goedkoper, dus eerst de gewassen, en pas tegen het eind de drops.
     
  18. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Wel fijn dat lange gewas met de drukke dagen in het verschiet. Ben heul nieuwsgierig naar de extra kadootjes.
     
    daisy17858, Daxter1966, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Papegaaienveren :music:
     
    daisy17858, Daxter1966, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Weet je het zeker? De voorgaande fases kon je echt alleen met farmerama spullen leveren. Dus ik durf daar andere spelers niet al hun BD in te laten stoppen.
     
    daisy17858, Borkie, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.