Praatgroep Kerst event feestdagendrukte 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Uit de farm stekjes : 2 x abrikoos xl , pijnboom xxl , beuk xxl, abrikoos xxl, olijf xxl en dadel xxl
    uit de bahama stekjes paranoot xxl ,banaan xxl ,achacha ,tamarinde,flamboyant xxl, avocado xxl, palmboom xxl ,flamboyant xl, 2x paranoot xl en carambola xxl
    uit de stallen: ooievaar , gele truffel, oranje schaap , egel ,rode kip en oranje ezel.
    uit de kalender stallen : egel , oranje paard ,schildpad, gele angora en een kikkervijver
    gemiddeld is het best leuk

2. boerfurk

boerfurk Actieve auteur

ik kan nog 5 flesjes sturen, wie ? nog nodig? stuur duifje.

3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

heb nog drop's weg te geven

Laatste bewerkt: 28 December 2015
  4. BoerinJorna

BoerinJorna Gevorderde

hoera heb het event gehaald bij mijn 2 boerderijtjes koste wat denkwerk maar ik heb het

5. jule****

jule**** Actieve auteur

Ik heb nog 4 cadeautjes te geven ,stuur me een duifje als je iets kunt gebruiken.

6. wily1970

wily1970 Forumleerling

ik heb het op de nipper gehaald. iedereen bedankt voor de hulp

wily1970

BoerAnnelies, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ondanks dat ik met de kerst 3 dagen logees heb gehad kon ik vele extra prijsjes maken. De molens zijn net klaar met de koekjes waarmee ik mijn gewassen opgemaakt heb:D
    Het blijft altijd geweldig om zoveel kleine beloningen te krijgen.Dank je BP voor dit superevent:inlove:
    Bij deze wens ik alle boeren en mods alvast een fijne jaarswisseling:)

8. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

net op het scheiden van de markt nog een raadselboom gekregen, snel op mijn land en over 5 uur weet ik meer....

Borkie, daisy17858, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik zou die TG nog even hebben bewaard. 48 drops binnen een uur is best wel veel. En als je al veel hebt gekregen, kun je ook niet veel meer van het forum krijgen. Daar zit een max op van 20.
    Dank je wel. Ik heb net de stallen en stekjes geoogst, en nog geen japanse esdoorn xxl. Wel 3 abrikoos xxl gekregen als je die op 1 van de beide accounts nog mist. De xl of walnoot xxl zul je wel geen belang bij hebben.

De stallen van de winterkalender zijn zo de schuur ingegaan.
    Met ruim 600 koekjes voeren heb ik wel 12 stallen gehad waarvan ik er nu nog 3 op moet zetten.
    Daarbij had ik een oranje gans, oranje kip en 2 oranje bevers en nog een schildpad. Heel erg blij met die uitslag.
    Bij de Bahamarama stekjes had ik een pitomba xxl en acai xxl.

Verder had ik alle sieritems dubbel.
    En de 10.000 supermest heb ik dankzij dit event gehaald, ipv aan het eind van het jaar ondanks dit event. Ik heb dus een paar honderd supermest gehad. De suzi en turbomest heb ik vooraf niet gekeken, en ik had ook geen zin om te turven.
    Een geslaagd event voor mij.

10. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

Helaas net niet kunnen halen. Alle boertjes bedankt die wat hebben gestuurd. :)Kon de laatste 4 zuurstokken niet maken.
    Jammer. :cry:

11. mandje09

mandje09 Forumleerling

Ik heb de staak gehaald. Maar jammer dat de pinguïns zo langzaam kwamen dat ik nog niet de helft van de kadootjes heb kunnen inleveren. Die kon ik pas inleveren na de staak. Ik had ze al wel gemaakt, je had er toch geen drops voor nodig. Maar ik kwam tijd tekort. Ik heb wel een uur ingeleverd, maar moest soms zo lang wachten!

12. -Coco1968-

Ik zat me vanmorgen ook af te vragen of ik wel voldoende tijd had. Ik had een account waar ik alleen maar pinquins in kon leveren. Met 6 op het veld was dat doorlopend vlot inleveren. Maar op dit account had ik een paar honderd koekjes en daar ben ik inderdaad de hele tijd zoet mee geweest. Van 8 tot 1 nauwelijks achter de pc weggeweest, tussendoor op andere browser wel 3 andere accounts gedaan, maar dan na 1 veld oogsten weer terug naar deze browser om weer een paar koekjes te voeren.

daisy17858, farro en Borkie vinden dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik heb veel extra kadootjes ingeleverd na het event. Maar het gaat inderdaad tergend langzaam allemaal. Dat haalde de lol er wel vanaf. Ik ben 2 dagen voor het einde dan ook gestopt met eventgewas verbouwen. Eigenlijk jammer, ik had graag meer ingeleverd.

Misschien kan BP een volgende keer bij een dergelijk event maar 1 soort diertje per akker geven? Bijvoorbeeld de pinguin op de hoofdakker, de poolvos op de woelige weide en de ijsbeer op de open plek. Zodat we wel 6 dezelfde diertjes kunnen aanklikken, en geen uren bezig zijn met wachten en klikken.

daisy17858 vindt dit leuk.
  14. -Coco1968-

Het lijkt me nog prettiger wanneer BP zorgt dat alleen de dieren op de akker komen waar je voer voor hebt.

Gert-Jannetje, farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

En dat je de dieren uit kunt zetten als je dat wilt. Op die manier zou je ook de vos en de beer uit kunnen zetten als je alleen de pinguïn zou willen. Met soortgelijke events kon je de dieren ook uitzetten, nu was dit helemaal niet mogelijk. Vond het een super event, maar heb die mogelijkheid wel gemist.

Mijn laatste stekjes is over 2,5uur klaar. Heb niet alles meer in kunnen leveren omdat wij rond 1uur naar de winkel zijn gegaan. Vandaag had ik nog wat anijs gezaaid met SM, hier heb ik nog wel extra cadeautjes voor de beren voor kunnen maken (stuk of 10), maar die voor de vos en de koekjes lukte niet meer. Helaas, maar ben erg blij met alles wat ik heb gekregen :)

16. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier de stekjes net geoogst. Niet veel bijzonders. Wel xxl bomen maar dat was het dan ook. De stallen moeten nog

17. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

BP, bedankt voor dit mooie event! Ik heb ervan genoten zo voor het einde van 2015! :D

Einduitslag

TEP:
    349.500
    EP: 361.500
    BD: 370.500

440x Pinguïn
    500 TEP = 115
    500 EP = 111
    500 BD = 97
    2 SM = 35
    1 SV = 24
    1 SSM = 19
    1 STM = 28
    1 Mysterie stal = 7
    Snoeper = 4

80x Poolvos
    6.000 TEP = 4
    4.000 TEP = 9
    6.000 EP = 5
    4.000 EP = 7
    6.000 BD = 7
    4.000 BD = 13
    3 uur knechten = 2
    1 uur knechten = 3
    2 SSM = 1
    1 STM = 5
    5 SM = 5
    1 GB = 1
    2 SV = 1
    Pinky pie = 4
    Valentijnsverassing = 6
    XXL gereedschap = 3
    Fruitige Vos = 1
    1 Mysterie Stekje = 3

111 x Ijsbeer
    12.000 TEP = 8
    8.000 TEP = 17
    12.000 EP = 8
    8.000 EP = 19
    12.000 BD = 9
    8.000 BD = 15
    12 uur knechten = 1
    48 uur knechten = 1
    10 SM = 8
    4 SSM = 4
    2 STM = 5
    2 pinky pie = 3
    2 valentijnverassing = 4
    2 XXL gereedschap = 2
    Berelekker = 2
    1 tiki raadselboom = 5

Uitslag stekjes
    2x pijnboom XXL
    Pereboom XXL
    Beuk XXL
    Beuk XL
    Japanse esdoorn XL
    Sleedoorn
    Sorbus
    2x Pistache XXL
    Papaja XXL
    2x Banaan XXL
    2x Paranoot XL
    Pistache XL
    Tamarinde

Uitslag stallen
    2x Duif
    o_Oievaar
    Egel
    Mol
    Schapen scheerstal Geel
    Varken rood
    Imkerij Geel

Uitslag stallen adventkalander
    Kiwi
    Schildpad
    Vogelbekdier
    Geit oranje
    Konijn oranje

Daxter1966, Borkie, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Bedankt voor het delen; ik heb je lijstje gekopieerd en herbruikt met mijn eigen aantallen.
    Ik vond het ook een heerlijk event:music:
    Ik ben vooral blij met mijn zwanenverblijf, die ik nog niet had:inlove: (deze kwam wel uit de adventkalender, maar ja;)) Op naar het volgende event. Wanneer zou de FAQ komen??..

Einduitslag

TEP:
    300.000
    EP: 236.000
    BD: 293.000
    SV: 11
    SM: 93
    STM: 15
    SSM: 40
    GB: 8
    gereedschappenkist XXL: 5
    WAC: 1
    valentijnsverassingen: 9
    Pinky's pie-pie: 9
    sterren: 10
    tickets: 3
    knechtencoupon 1h.: 2
    knechtencoupon 3h.: 3
    raadselboom Mekong: 9
    raadselboom Tortuga: 7
    mysteriestal Draco: 6
    Feestdagen 2015 sticker
    3 Berelekker
    IJzig vriendje
    2 Fruitige vos
    2 snoeper

180 x Pinguïn
    87x Poolvos
    81 x Ijsbeer

Uitslag stekjes - Mekong
    Abrikozenboom XL
    Sinaasappelsboom XXL
    Dadelboom XXL
    Kersenboom XXL
    2x Beuk XXL
    Beuk XL
    Japanse esdoorn XL
    Sleedoorn

stekjes - Tortuga
    Pitayaboom XXL
    Kakiboom XXL
    Paranoot XL
    Pistache XL
    2x Tamarinde
    Flamboyant XL

Uitslag stallen - Draco
    Mol
    Angora-scheerhok oranje (Had ik nog niet.)
    2x donsveren verzamelplaats
    Ketelsmederij geel
    Koivijver geel

Uitslag stallen adventkalander - Cygnus
    Kiwi
    Schildpad
    Beverburcht rood (Had ik nog niet)
    IJsvogelverblijf
    Zwanenverblijf (heel blij mee!! Had ik nog niet.)

19. -Coco1968-

Gefeliciteerd. Toch wel een beetje jaloers als ik zie wat je uit de adventkalender hebt gehad. Ik had ook een kiwi.
    En verder allemaal oudere stallen en een oranje varken. Je hebt de laatste 4 stallen gehad met een rode beverburcht.
    Gelukkig heb ik de schildpad uit de draco's gehad. De ijsvogel en zwaan zijn hier nog niet.

20. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Wow, waanzinnig, Vooral je adventkalender uitslag. Ijsvogel, Zwaan! Heb ik beiden nog niet. Kiwi, schildpad en beverburcht rood ook mooi! Jij hebt veel geluk met deze prijzen! :D

Borkie, Daxter1966 en sproetje06 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.