Praatgroep Kerst event feestdagendrukte 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Help! Nog veeeeeel flesjes nodig. Al mijn buren al een fles gestuurd in de hoop er nog wat te krijgen maar dat schiet niet erg op.

2. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

Nog 48 DI nodig om de laatste flesjes voor de beer te malen. Had net uit 3 velden rozen en 2 citroengras 96 DI. Had op iets meer gehoopt. Kunnen jullie een beetje helpen, dan haal ik misschien de wolkenrij nog. Please!

3. miex84

miex84 Gevorderde

jullie hebben beide 1 ontvangen van mij, succes!!

4. ndvdschee

Bedankt!

miex84 en mandje09 vinden dit leuk.
  5. Nanneke76

Nanneke76 Forumleerling

Kunnen er mij nog enkele mensen wat flesjes sturen asjeblieft, ik kom nog 4 cadeautjes te kort als mijn molentje klaar is met draaien.
    Alvast bedankt
    Nanneke76

6. ansimon

Heb mandje09 als buur gevraagd. Profiel is zo afgeschermd dat ik geen flesje kan sturen.

7. mamaloe63

mamaloe63 Gelegenheidsauteur

nog 5 flesjes...wie heeft er nog over !!!

8. mandje09

mandje09 Forumleerling

Ik hoef geen flesjes meer, ik heb het gehaald! Allemaal hartelijk bedankt voor het sturen!

9. knier1948

knier1948 Forumleerling

stuur maar een duifje

10. ansimon

Ik geef op. Ik moet om 13u weg, dus al zou ik genoeg flesjes krijgen, geen tijd meer om ze te verwerken en dan ook nog zuurstokken te maken. Helaas, ik moest nog 17 zuurstokken...

11. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi xxl japanse esdoorn kan je wel van mij en mijn dochter krijgen tijdens ruilevent
    Stuur maar een duifje naar heideroosje wat je graag wil hebben en naar Tineke150
    Gr Tineke;);)

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  12. Nanneke76

Nanneke76 Forumleerling

Joepie, op de valreep gehaald, bedankt aan iedereen wat me nog een flesje stuurde.

13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik kan nog 2 flesje weg geven, dus wie hem nog nodig heeft om de staak te halen kan mij een duifje sturen.

Omdat ik vanmorgen meer dan 100 DI heb gekregen en mijn anijs op was heb ik 3 velden met anijs en sm gezet. Nu kan ik nog mooi 18 flesjes maken en heb ik weer anijs over haha. Heb vanmorgen ook een WAC gegeten, dat is nooit verkeerd gezien ik gember op had stan en die quest nog niet klaar heb.

Oh ja vanmorgen nog een stekje bij de beer gekregen, die gaat er vanmiddag op!

schaapje52 vindt dit leuk.
  14. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Dank je wel.

Borkie, schaapje52 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. gdlady

gdlady Forumleerling

Goedemiddag.

Ik wou iedereen bedanken .
    Ik heb het gehaald gelukkig .
    gdlady

BoerAnnelies, daisy17858, ndvdschee en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. ndvdschee

12 felsjes gekocht met de laatste TG = 2 zuurstokken. Moet nu nog 4 zuurstokken maken.....
    Zou dat lukken? Alle boeren die al iets hebben gestuurd: bedankt!
    Ik geef nog niet op!

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. _huphup2000_

_huphup2000_ Forumbeginner

iedereen bedankt voor het sturen van een dropitem, ben nu de laaste 9 zuurstokken aan het maken:D

BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. ndvdschee

ik heb er nog 1 te geven, komt er aan!
    Kunt u ook nog sturen?

19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben uitgespeeld met het event. De gewassen zijn op en de di ook.

Ik kreeg nog uit een stekje op Baha weer een XXL palmboom. Nu heb ik er 2. :music: Die had ik namelijk nog niet, ben dus reuze blij met de 2 XXL.

Ik heb nog 2 stekjes staan van de vos. Deze vanmorgen nog gekregen uit de extra cadeautjes. In de 59 extra koekjes zat veel ep, tep en bd. o_Ok nog 3 supervoer gekregen. Als afscheid kreeg ik nog uit de koekjes het sieritem de snoeper. :inlove:

Ik heb ontzettend veel mooie prijzen gekregen uit dit event. Was weer een super leuk event en jammer dat het al is afgelopen.

Iedereen gefeliciteerd met het behalen van dit event en die nog aan het ploeteren is om het laatste binnen te halen, heel veel succes. Ik kan geen di meer weggeven.

Update: uit de 2 stekjes van de vos is gekomen een beuk XXL en een sorbus.

Laatste bewerkt: 28 December 2015
  20. joeyniks123

joeyniks123 Forumleerling

Iedereen ontzettend bedankt voor de flesjes!
    Dank zij jullie kan ik het halen.
    Heel heel erg bedankt:inlove:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.