Praatgroep Kerst event feestdagendrukte 2015

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 18 December 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    ziet er toppie uit ....
     
  2. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Geweldig weer en dit keer lekker de tijd, tussen alle andere gezellige bezigheden door!!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  3. owl.

    owl. Levende forumlegende

    Superleuk event xD
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. Wendie

    Wendie Forumbewoner


    als het event begint, heb je als ik me niet vergis geen extra oogst meer aanstaan ... al had je nu net om 23.59 die kadoos geopend, dan loopt dit af zondag om 23.59 en het event begint maandag ...dus geen +1 op maandag meer. of bedoel je iets anders?

    leuk dat er weer een event is
    helaas niet zo een event van mijn voorkeur, heb het niet zo dat gedoe met die molen en dat geklik op die figuurtjes. moet ook veel werken dus heel erg weinig tijd.
    en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de prijzen vind tegenvallen, wolkenrij levert niet zo heel erg veel op, geen SV of SM-paketten. oke, ze zijn los te winnen maar dat zijn er steeds 2 dus dat wordt geen berg.
    myst.stallen en stekjes vielen bij mij altijd wel goed, maar heb de laatste tijd totaal geen geluk meer (nog minder dan normaal al) dus ik denk 99% van de tijd: heb ik me daar nou de moeite voor aangedaan? en dan zijn het ook nog redelijk oude myst.stallen en stekjes, dikke kans dus dat je die bomen en stallen al in je inventaris hebt staan, stof te happen

    maar goed, het houdt ons van de straat, zullen we maar zeggen en we doen maar weer ons best
     
    Laatste bewerkt: 18 December 2015
    Gozertje vindt dit leuk.
  5. geeske56

    geeske56 Forumbeginner

    kwa gewas goed te halen en de aantal dropitems vallen mee nu nog de vraag als je het klaar hebt kun je dan doorgaan met voeren van extra prijzen dat is niet terug te vinden
     
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Leuk event , lijkt me goed te doen .
    o_Ok weer leuke prijzen ik hou wel van deze opzet.
     
    daisy17858 en annigjen vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk event weer. :)

    Ik doe ook mee. Al is het even op een laag pitje. Veel met comfort velden werken en dan maar kijken waar ik uit ga komen.

    De sneeuw is weer prachtig, mis alleen nog een paar lampjes op het plein. Misschien komen de lampjes nog.
     
    beereekhoorn, daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Als je het extra cadeau uit de adventkalender nog niet hebt geopend kun je daar natuurlijk met het event veel plezier van hebben. Ik heb hem ook nog dicht maar ik vermoed dat het een oogstbonus is
     
    schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nee dat bedoel ik niet haha. Coco had eerder ergens aangegeven dat het handig was om dat extra cadeau van de kalender te bewaren en maandag ofzo pas te openen omdat je dan tijdens het event +1 extra zou hebben. Maar ik had hem al geopend en geen forum eerst gelezen. Vandaar mijn opmerking.
    Ben nog steeds blij met mijn +1 en het komende event is prima te doen.
     
    beereekhoorn vindt dit leuk.
  10. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Ziet er weer leuk uit. Leuk event lekker te spelen tussen al het leuks met de kerstdagen.
     
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    eevee60, joy1978, beereekhoorn en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    daisy17858 vindt dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik ben zelf ook te lui om uit te rekenen laat ik excel doen:D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Manlief is gek op cadeautjes en opent elke dag het cadeautje voor mij. Alles al geopend.
     
    beereekhoorn, neva1, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    mmm ik heb em al op helaas///
     
    Laatste bewerkt: 19 December 2015
  16. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb al even een paar kersjes bijgekocht, straks zorgen voor een beetje meer tarwe anders is mijn voorraad zo laag na dit event en dan kunnen we er weer tegenaan:D. Ben altijd blij met deze event-opzet.
     
  17. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    Weet iemand of we beide molens kunnen gebruiken om de molenproducten te kunnen maken deze info staat namelijk niet f.a.q

    mvg john-j
     
  18. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan met het kerst event gebruik maken van beide molens
     
    beereekhoorn en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

  20. -FarmersMarket-

    -FarmersMarket- Doorzetter

    Alles wat te koop is zet ik op de markt. Profiteer er van!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.