Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Spannend:oops:...

daisy17858, eevee60 en popje4 vinden dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ja, ze zijn beide gehaald. Echt op laatst pas. Was wel erg spannend. Heeft iedereen die ingeleverd heeft niet voor niets zijn best gedaan.

Sintra98, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. boerhan

boerhan Forumleerling

Bij mij zijn de beide rijen in de bonestaak verdwenen, terwijl ik toch de bonestaak aan beide kanten heb volgemaakt en deze afgevinkt is. Ik heb zelfs extra ingeleverd, maar dat jet volgemaakt omdat dat sieritems zijn en ik die niet hoef. Hoe kan dit?

Sintra98, eevee60 en popje4 vinden dit leuk.
  4. moppeltje

moppeltje Forummeester

Hier ook de wolken verdwenen .............Maar wel blij dat alles gehaald is :p

Sintra98, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

is het gehaald dan? hier ook alles weg maar ik denk dat het even duurt voordat we alles weer te zien krijgen toch?

6. fairie

fairie Commandant van het forum

2 minuten voor het was afgelopen heb ik ververst en zag toen dat beide kanten zijn gehaald.

Sintra98, daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. moppeltje

moppeltje Forummeester

Sintra98, eevee60, sproetje06 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De staken worden na een paar dagen bijgeboekt, staat in de F.A.Q. Wel mooi dat alles gehaald is :).

Valt me wel op dat mensen slecht lezen, alle informatie staat namelijk gewoon in de F.A.Q.

Gezamenlijk gedeelte
    Na het voltooien van een dier kun je verder met het gezamenlijke gedeelte. Als je daar helemaal niks inlevert zal je sowieso geen beloning ontvangen voor het gezamenlijk gedeelte.
    Doe je wel mee en lukt het samen om de voortgangsbalk vol te krijgen dan ontvang je nog meer leuke beloningen. Deze ontvang je dan wel pas na het event (dit kan enkele dagen duren).
    Op de wolkenrijen die je hier kan winnen kunnen alleen de items van het eerste gedeelte op geplaatst worden.

Onze ervaring is dat als er zoveel tijd zit tussen ontvangen van de sieritems en de wolkenrijen veel spelers de items ergens op het land neerzetten (of op een andere wolkenrij) en ons een ticket sturen zodra de wolkenrij binnen is dat ze sieritems niet hebben ontvangen. Kijk dan eerst even op je akkers/siertuin/schateiland of het item daar niet staat voordat je een ticket naar support stuurt.

Daarnaast ontvangt iedereen die heeft ingeleverd voor het gezamenlijk gedeelte een bepaalde hoeveelheid EP. Hoeveel is voor iedereen anders en is afhankelijk van je level en voor hoeveel punten aan tegenwaarde je had ingeleverd.
    Hoe hoger je level en hoe meer je hebt ingeleverd, hoe meer EP je zal ontvangen na het event.

LucieSchreurs, owl., Leo.netten en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

hihihih had die wel gelezen maar had niet verwacht dat alles niet meer zichtbaar was vandaar.....was net te laat terug van de wandeling met de hond om te zien of het gehaald was of niet....:) tja....maar gelukkig toch gelukt....

10. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Dat valt me dan mee als alles is gehaald :)

popje4, Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.