Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Ik heb tot nu toe aan kattenpunten ingeleverd:

en aan honden punten:

daisy17858, -matthias1952-, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Ik ben benieuwd of je na het event dus nog extra ep er voor krijgt of dat je het moet doen met de ep die je al kreeg bij het inleveren. Had dit al als vraag bij de algemene vragen van het event gesteld maar geen antwoord op gekregen. Hier trouwens niet zoveel ingeleverd, denk dat de meeste andere spelers alleen het teveel aan di of anders een hond of kat hebben ingeleverd.

daisy17858, Sintra98, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

ik heb bij hond 7420450 punten ingeleverd en bij de katten 3550000 punten ingeleverd.

daisy17858, Sintra98, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Whow , stoer.
    Ik heb wel wat geleverd maar dat bijlange niet.

daisy17858, Sintra98 en popje4 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Wel super dat jullie zoveel hebben ingeleverd. Zo veel heb ik zeker niet ingeleverd. Heb in elk 1 hond en 1 kat gedaan en toen de speeltjes die ik over had van het fokken. Ben nog even door gegaan namelijk.

Gelukkig is de staak behaald, ben benieuwt of het extra sieritem gehaald gaat worden. Vooral nu de BBD voorbij is. Soms storten mensen op het laatst, zou in dit geval mooi zijn natuurlijk :D

daisy17858, Sintra98, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. greja2009

greja2009 Gelegenheidsauteur

Hoe kunnen jullie dat zien dat de staak gehaald is? Bij mij moet er aan allebei de kanten nog een halve centimeter bij. Ik heb ook extra geleverd.

daisy17858, Sintra98, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Het 1e pakketje van halverwege is wel vrij. Daarin zit o.a. de bonenstaak. Het vinkje daar is groen. Het laatste cadeau is nog niet vrij, maar dat zijn sieritems. Voor mij niet zo belangrijk.

daisy17858, eevee60 en popje4 vinden dit leuk.
  8. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Dat kunnen wij alleen zien als het laatste vinkje wordt gehaald. Ik persoonlijk vind dat de designers daarin
    tekort geschoten en het laatste stuk niet te weten Demotiveert veel spelers,omdat ik als speler al vaker
    het idee heb dat dat geen goede zaak is. Ik denk dan ook dat het einde niet gehaald zal worden.
    Ik roep dus de makers op het gezamenlijke deel inzichtelijk te maken, dat zou m.i. stimuleren om het event te behalen maar 26.000.000.000.(=26miljard) is zelfs voor wereldwijd heel erg veel

daisy17858, farmermikkie en eevee60 vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De staak zit bij het eerste vinkje. Die is gehaald.

daisy17858 vindt dit leuk.
  10. greja2009

greja2009 Gelegenheidsauteur

Bedankt voor jullie antwoorden. Nu is het duidelijk.

eevee60 vindt dit leuk.
  11. vinc05

vinc05 Forum freak

Nou ook nog gestort in de gezamenlijke bak komt tocht wel heeeeel dicht bij de eindstreep.
    Nog een paar uur te gaan .

daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik wil ook best nog wat extra storten, maar vind het waardeloos dat we niet goed kunnen zien hoeveel er nog nodig is aan tegenwaarde.

13. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik heb ook al alle honden en katten gestort, helaas kunnen we niet zien hoever we gekomen zijn en de tijd begint te dringen

Sintra98, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  14. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

o_Ok nog wat geïnvesteerd, maar niet zoveel als sommige spelers.
    Ik sluit me aan bij het punt van hierboven. Ik zou graag willen zien hoeveel nog?o_O

daisy17858, eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

klopt je kan niet zien wat er nog geleverd moet worden das jammer..... want ik denk nu al snel wat als je te veel er in stopt???? dat wil je toch ook niet? nou ja nog maar een uurtje te gaan we zullen zien....

16. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Ik wil ook best wat storten nog , maar als ik niet kan zien of het zinvol is begin ik er niet aan.

17. annemarie0305

annemarie0305 Forumleerling

De staak zit bij mij niet bij het eerste vinkje, beetje raar als jullie de staak wel hebben

eevee60, Sintra98, sproetje06 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ben benieuwt of we het nog gaan halen. Vind het erg vervelend dat niet te zien is hoeveel er nog nodig is. Dan maakt het het inzichtelijk en weet je of het nut heeft, nu is het storten in een bodemloze put. Daar hou ik persoonlijk niet zo van.

De staak is in ieder geval binnen, dat andere sieritem is extra.

Als je klikt op het eerste cadeautje van het gezamenlijke doel dan zie je dat daar de staak bij zit. Hiervoor moet je wel wat in voor het gezamenlijke gedeelte hebben gestort.
    Dit zijn de balken die naar links en rechts gaan. De balk die van beneden naar boven gaat is je eigen. Die moeten eerst gehaald zijn voor je door kan naar het gezamenlijke doel.
    De staak word wel een paar dagen na het event pas omgeboekt. Hij is dus wel gehaald, maar niemand heeft hem nog actief.

Sintra98, daisy17858, -Coco1968- en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Nou nog maar wat erin maar het lijkt dat de balk vol zit.ik zeg dus LIjJKT.

Sintra98, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Moossie

Moossie Forumleerling

Wat ik had, heb ik gestort...SV is op anders had ik nog kunnen door fokken.

Sintra98, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.