Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ben een klein uurtje geleden begonnen met het event en omdat ik altijd in series van max. 15 stallen werk nog lekker bezig. Wilde eerst beginnen met de honden, totdat ik de eerste serie fokstallen leeghaalde. Had alles gevuld met gewone katten en kreeg al direct een Maincoon, Savannah en Schotse vouwoorkat naast de vele Cyperse en Schildpadkatten die er standaard al uitkomen. Uit de honden vooral Dalmatiërs en Noorse elandhonden. Dus toen maar gekozen om met de katten te beginnen. Kreeg daarna nog een keer een Maincoon uit 4 gewone katten. :D:D
    Heb nu ruim genoeg punten aan katten staan, maar moet nog 14x fokken om genoeg speeltjes binnen te halen. Geeft niet want de kattenfok quest staat hier ook nog open.
    Daarna de honden verder, kijken of die ook nog zo'n mooie overslag kunnen maken.:music:
     
  2. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    wat moet je niet in leveren voor een bonenstaak als ik geweten had dat het zo veel was nooit meegedaan
     
  3. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Gewoon het event uitspelen en 1 hond en 1 kat inleveren bij de extra is voldoende om de bonenstaken binnen te halen.
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    En dan leveren de laatste gewone katten nog een Britse Korthaar :inlove:
     
  5. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    wat bedoel je met Gewoon het event uitspelen en 1 hond en 1 kat inleveren bij de extra

    ik heb er al zoveel ingegooid heb de gehele qest af op het laatste stukje van de onderste rij het pakje van de bonenstaak geef een vinkje aan maar kan niets binnenhalen

    gr tulpboer
     
    Sintra98, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. Lieve

    Lieve Halfgod

    die wolkenrij krijg pas als her event gedaan is
     
    Sintra98, daisy17858, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    De onderste is van het gezamenlijke stuk. Dat geld voor alle spelers van de hele wereld. Dat kun je nooit alleen. Ondertussen is de staak en bij behorende cadeau's al vrijgespeeld door iedereen, het laatste sieritem nog niet, maar dat heb je ook niet nodig voor de staak. Als je meegedaan hebt aan de gezamenlijke ( en uit jou antwoord te lezen heb je er al heel veel ingegooid) dan krijg je na afloop van het event de cadeau's. Dus niets meer erin gooien. De cadeau's komen toch pas over een dag of 4. Dan is het event namelijk pas afgelopen.
     
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Dus na de twee questen nog een extraatje erin kieperen.
     
    Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  9. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    maar het vreemde is de bonestaak kan ik niet gebruiken terwijl hij aangeeft dat ik zo ver ben of is dat ook na het evenement
     
    Sintra98, eevee60 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Alle beloningen die behaald worden bij het gezamenlijke deel komen pas na het event. o_Ok dan kan het nog enige dagen duren voor ze geboekt worden bij de accounts die daar recht op hebben.
     
    Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    De honden liepen een stuk minder snel door dan de katten. Moest 5x extra fokken voordat ik genoeg tegenwaarde aan fokdieren had. Heb die 5 speeltjes maarf meteen in de gezamenlijke gegooid en bij de katten 1 kat erin.
    Vanmorgen maar even doorgefokt met de schapen, waar ik al heel lang mee bezig ben. Die leveren echt alleen maar standaard en een enkele keer 1 level hoger. Heb nu zo'n 600 supervoer over, die ga ik bewaren voor de volgende keer :)
     
    Sintra98, Reggaefeeks, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    dank je wel allemaal voor de uitleg het is mij duidelijk

    gr tulpboer
     
  13. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    lezen is ook een kunst
     
    Borkie, daisy17858, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    100 x met de katten gefokt en 100 x met de honden . De overgebleven hengels en speelgoedbotten in de gezamelijke balk gegooid .
    De rest van mijn supervoer bewaar ik voor een volgend event
     
    Sintra98, daisy17858, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Ik heb tijdens het event een hele tijd geen kattenhengel en ook geen meerdere opbrengst bij de poezen gehad.
    Ik wou het event toch heel graag halen en ben door gegaan.
    Ik ben nu helemaal door mijn supervoer heen. Terwijl ik er bij mijn vorige event zoveel had gespaard.
    Ik had genoeg voor ook nog het honden event. Ik las dat je bij elke fok een dropitem krijgt hoe is het dan mogelijk
    dat ik dat niet heb gehad.
    Ik hoop dat ik hier antwoord op krijg.
    Alvastbedankt voor de reacties,
    Greetje Oldenburger
     
    Sintra98 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Uit jou bericht begrijp ik dat je het event af hebt dus dat betekent dat je wel dropitems gehad hebt anders kon dit niet..... Maar normaal komen dropitem uit de grond en bij dit event krijg je ze bij het fokken..... Maar je kan een bericht naar support doen kunnen zij op je boerderij kijken wat er eventueel is misgegaan. O ja je maakt alleen bij babyboom KANS op extra dieren en dag 1 van het event was er een babyboom en vanaf vrijdag 18.00 tot morgen dus dat kan de reden zijn dat je geen extra poezen kreeg
     
    Sintra98, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. etoe51

    etoe51 Junior expert

    • Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de bewerkoptie om je post aan te passen als er nog niemand heeft gereageerd.
    Nee alleen de katten had ik bijna af. Ik had ook zo ineens geen supervoer meer.

    Ik heb heel veel pech gehad bij dit event. Op een bepaald moment kreeg ik geen kattenhengels meer een ook geen dubbele katten.
    Ik wou het zo graag halen en dat was ook zeker gelukt. In het vorige event had ik extra veel supervoer verdiend en het kon allemaal heel gemakkelijk. Doordat ik het zo graag wou halen ben ik ook nog poezen gaan kopen. Ik heb de poezen net niet gehaald en heb nu geen supervoer meer om de honden nog te doen .Het is op een grote teleurstelling uit gelopen. Ik ben al mijn supervoer kwijt en heb nog maar 1.900000 miljoen aan geld meer over.
    Greetje Oldenburger
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Juni 2017
    Sintra98 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Het was met ongeveer 100 x fokken gemakkelijk te halen . Had je je flashcache wel geleegd het fokmotel vraagt heel veel van je flash.
    Was je bezig met de balk die links omhoog gaat of de balk onderaan ??
     
    Sintra98, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De kattenhengels heb je sinds de start van het event bij iedere fok met katten of fok-katten gekregen.
    De farmmunten niet want die krijg je alleen tijdens dat extra event (zie de sectie events van het hoofdkantoor op dit forum).
    Extra dieren alleen tijdens het extra event BabyBoom (ook de dagen en tijden daarven in de sectie events terug te lezen).

    Omdat je de fokrune BabyBoom in de Boom der Wijsheid nog niet hebt vrijgespeeld krijg je buiten het extra event BabyBoom nooit extra dieren.
    Dat is dus geen pech, je moet in het spel eerst nog dingen vrijspelen om je dat voordeel te geven.
    Verder raad ik je aan om de mededelngen in het deel Hoofdkantoor van het forum iedere dag te lezen.
    Daar staat altijd belangrijke informatie in, zeker ala het gaat om events.
     
    daisy17858, Sintra98, eevee60 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Dank je wel voor je reactie. Ik zal je goede raad opvolgen.
    Greetje Oldenburger
     
    Sintra98, eevee60 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.