Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zo het fokhotel vullen, zodat morgen als de babyboom begint alles klaarstaat. Als ik het zo teruglees vind ik het wel heel jammer dat ik gisteren niet kon spelen toen de farmmunten ook werden uitgedeeld.
     
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik zag dat de gezamenlijke ongeveer gehalveerd zijn, maar Ron zij dat er niets verhoogd zou worden,
    Maar waarom dan niet transparant over hoeveel te gaan op de teller en waarom op het account van mijn vrouw heel ander getallen op de gezamenlijke balk dan bij mij? Hoe gezamenlijk is dat?
    Het haalt in ieder geval bij mij de motivatie weg om in te leveren en geeft mij het gevoel als iets goed gaat,
    dat dan tijdens het spel de hoeveelheden veranderd worden Ik vind dat als er een designers fout is gemaakt
    dat zo iets als dit dan niet aan de spelers gepresenteerd moet worden als een weergave fout
    waardoor het 2e deel van het spel overnieuw gedaan moet worden.
    Ik vind het ongeloofwaardig dat dan de teller wordt terug gesteld met de mededeling dat de aantallen niet verhoogd zijn zonder dat een speler dit zelf kan controleren.
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik vond het eerlijk gezegd vanaf het begin aan al vreemd dat er niet te zien was hoeveel er precies in is geleverd aan aantal, bij eerdere events was dit wel het geval. Krijg nu meer het gevoel van het gaat toch allemaal te snel en zo verkopen we straks niet genoeg supervoer van het weekend dus we zetten alles maar een stuk terug. Vind het allemaal maar vreemd.
     
  4. CorinneB

    CorinneB Forumkoning

    Ik doe om dezelfde reden niet mee. Ben druk in de weer om de varkentjes te wassen: nog 2 spaarvarkens te gaan en dan van achter naar voren gaan werken voor de juiste aantallen van de lagere fokdieren zodat ik de opdracht in 1x kan invullen. Gisteren al lekker gescoord tijdens de BBD. o_Ok aan farmmuntjes.
     
  5. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb nog maar 5 questen in de Coöperatie en dat zijn zware en langdurige questen,
    gerelateerd aan je level, maar wel met hoge beloningen
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  6. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Nog maar 5 o_O
    ik nog maar 40 :cry:
    Voornamelijk met fokdieren en fabrieken :wuerg:
     
  7. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    BIJ MIJ IS DE BALK van de honden Nog steeds wit terwijl ik daar zelf voor 560.00 heb ingelevert. er staat wel een vinkje bij het cadeu en op mijn ander accont zijn ze allerbij voor de helft groen. hoe kan dat dan ?
     
    Laatste bewerkt: 22 Juni 2017
    daisy17858, eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Zie de 2e update van vanmiddag 14.33 uur van Ron

    UPDATE De check heeft afgelopen ochtend uitgewezen dat de weergave van de gezamenlijke taken inderdaad onjuist was.
    Inmiddels heeft men een hotfix aangebracht zodat nu zowel kat als hond wel de juiste voortgang aangeven.

    Met nog bijna vijf dagen te gaan is het nog steeds goed mogelijke alle gezamenlijke doelen te halen.

    Onze excuses voor het ongemak.

    Jullie Farmerama Team
     
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Nee dat zijn stallen waar ik in ieder geval niets in zie
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    :wuerg:
    hier ook zoiets:cry:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben vandaag afwezig geweest maar was erg benieuwt of we vandaag na de 'correctie' de staken zouden halen. Bij mij staan bij zowel de hond als de kat een groen vinkje bij het eerste cadeau en ook de balk is half groen. Dit houd dus in dat de staken geboekt worden en ook de andere cadeaus die daar bij horen zoals het SV. Het is wachten of het laatste sieritem ook word gehaald, maar persoonlijk vind ik de staken belangrijker.
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Dat valt toch wel mee? Door 1 2/2 jaar drukte (van alles) heb ik er nog meer dan 100 staan die (nog) niet zijn afgerond. Ik hoop hier volgende maand een grote schoonmaak te kunnen houden. Ik denk dat zeker de helft dan wel afgerond is. De fokquesten blijven bij mij denk ik nog vele jaren openstaan. Zo snel gaan die niet, zeker niet met die fokquesten die we nu al een tijdje hebben. Gelukkig komt er nu af en toen 1 voorbij dat je het zelf in kan vullen waar je mee wilt fokken. Misschien dat ik dan eindelijk mijn 1e vol kan krijgen. ligt er natuurlijk wel aan hoe de uitslagen van het fokken zijn. Ik heb er nu meerdere staan op level 7 of 8. Ik ben benieuwd wanneer ik mijn 1e afheb. Als jullie een hele harde gil horen ben ik het. Ik zal dan wel een post plaatsen in het juichdraadje.
     
    hentt, blackscorpion64, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Helaas is het niet controleerbaar door een echte voortgangsbalk weg te laten en niet te laten zien wat de juiste waarden zijn die geleverd zijn, dat werkt op mij demotiverend
     
    Laatste bewerkt: 23 Juni 2017
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Kan een Mod bevestigen dat het klopt dat bij zowel de hond als de kat het eerste kado gehaald is (o.a. wolkenrij). Vanmorgen is bij de hond de balk weer helemaal wit. Erg irritant dat er geen duidelijke balk is met ingeleverde waardes.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Heel demotiverend, dat gedoe met die voortgangsbalk - ik stop er niets meer in nu.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bij mij is de balk precies tot het eerst kado groen en de rest is wit:eek:
     
    hentt, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier ook, geloof ondertussen echt niks meer van die balk.
     
    daisy17858, omaatje75, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Op mijn wenken bediend. Als ik vanmiddag eindelijk met het fokken ga beginnen ook weer farmmunten te verdienen :D
    Zie tegen dat ik het basisevent heb afgerond wel, hoe de gezamenlijke er op dat moment voorstaat.
     
  19. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het is heel vervelend dat de voortgangsbalk met name aan de hondenkant bij een aantal spelers aan en uit floept.
    De flashprogrammeurs zijn er op gezet om de oorzaak te achterhalen en op te lossen.
    Dit is een ander weergaveprobleem als met de voortgang zelf.

    Bij de voortgang werd de inleg verkeerd vertaald waardoor het veel sneller leek te gaan dan in werkelijkheid het geval was. Die vertaling is correct gemaakt en de lengte van de groene boog geeft nu de juiste stand van zaken aan.
    En daarom zien we nu ook de groene vink staan bij de eerste gezamenlijke cadeaus aan beide kanten.

    Die vink staat er ook als de groene boog bij de hond ontbreekt.
    Want het ontbreken van de groene boog is een andersoortig weergaveprobleem, mogelijk veroorzaakt door een verouderde Flashplayer maar dat is nog in onderzoek.

    Flash werkt in lagen.
    Stel het je maar voor als een plaatje dat je samenstelt door met een stift op doorzichte vellen papier verschillende onderdelen te tekenen.
    Het onderste vel is de achtergrond met alles wat nooit verandert.
    Daarop komen dan de doorzichtige vellen voor de verschillende onderdelen die wel variabel zijn.

    Dus bijvoorbeeld een doorzichtig vel met de eigen voortgang bij de kat. En een andere met de eigen voortgang bij de hond.
    Daar bovenop de vinkje(s) bij de kat. En de vinkje(s) bij de gezamenlijke tak hond.
    Nu kijkt Flash welke voortgang er is bij gezamenlijke tak kat en legt het doorzichtige vel met de juiste boog voor kat erop.
    En tenslotte hetzelfde voor de juiste groene boog bij de hond.

    Om de een of andere reden wordt bij sommige spelers dat laatste doorzichtige vel met het boogje van de hond soms niet getoond.
    Staat dus los van de werkelijke voortgang.

    Er wordt gezocht naar de oorzaak en hopelijk kan dat snel worden opgelost.
     
  20. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    vergeet niet om 18.00 uur begint weer babyboom en dan zal er echt wel weer meer geleverd worden voor de gezamelijke balk....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.