Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. **BOERIN**

    **BOERIN** Forumbewoner

    omg alles weer bijna leeg pff een bug schrik me dood hopelijk komt het goed was al met de extra s bezig bij bijde
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    en bij de hond staat ook een groen vinkje, lekker:D
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bij beiden staat een groen vinkje. xD

    Bij de hond en de kat had ik niet genoeg met 50 x fokken. Ik had 120 supervoer nodig om in te kunnen leveren. Kon ik gelijk in de balk gooien. :music: Ik hoop dat wij ook het sieritem gaan halen, die zijn wel erg leuk. :music:Ben ook gelijk gaan shoppen, al het supervoer opgekocht uit de winkel en de uil en de kraai. 8)
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb de vraag al gesteld bij de algemene vragen bij mij zijn beide vinkjes al aanwezig maar
    de wolken rijen zijn nog niet toegankelijk gemaakt
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    ER staat bij de balk, =>Gezamenlijke eventbeloningen, beschikbaar na het event.
    Dus dat wordt nog even wachten totdat de wolkenrijen toegankelijk zijn :)
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit staat er in de faq:
    Gezamenlijk gedeelte
    Na het voltooien van een dier kun je verder met het gezamenlijke gedeelte. Als je daar helemaal niks inlevert zal je sowieso geen beloning ontvangen voor het gezamenlijk gedeelte.
    Doe je wel mee en lukt het samen om de voortgangsbalk vol te krijgen dan ontvang je nog meer leuke beloningen. Deze ontvang je dan wel pas na het event (dit kan enkele dagen duren).
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Okee had niet in de gaten dat dit ook voor de wolkenrijen gold. maar dank voor de snelle toelichting.
    De beide kanten zijn al over de helft gevuld
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Probleem opgelost.
    Ik had ververst en toen liep het spel vast.
    Toen ik opnieuw inlogde stonden de kraai en de uil erbij.
    Super blij dat we het gezamelijke deel hebben gehaald, de wolkenrij is in elk geval binnen.xD
    Alles wat er nog bij komt is meegenomen, maar niet noodzakelijk
     
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Helemaal mee eens. Vermoedelijk komt er dit weekend nog een BBD en gaan de mensen die nu geen tijd hadden fokken. Er zijn altijd mensen die meer fokken dan nodig is en deze DI levert best wat punten op. Als iedereen die er in gooit dan vermoed ik dat de balk volledig vol komt. Vooral als je ziet waar ie nu al staat.

    Ik heb er vertrouwen in.
     
  10. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    ik heb nog niets in het gezamelijke deel gegooid.
    ik vraag me eigenlijk hoeveel ik in het gezamelijke deel moet gooien om toch alle prijzen te krijgen.
    zowel links als rechts ben ik namelijk klaar.
    mvg john-j
     
    eevee60, Sintra98 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. roodkeelduiker

    roodkeelduiker Actieve auteur

    het is nog even afwachten of het gezamelijke gedeelte gehaald is, zie bericht van Ron:
    http://nl.bigpoint.com/farmerama/bo...at-hond-dagen-fokevent-21-27-juni-2017.26112/
     
    eevee60, Sintra98, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Het event duurt nog bijna 6 dagen, komt vast wel goed.

    En voor wat betreft de vraag hoeveel je in de gezamenlijke opdracht moet hebben gestort: jouw persoonlijke getal bij het inleveren voor die tak mag niet op nul staan.
    Dus 1 hond of hondenbotje is genoeg voor de hondentak.
    En 1 kat of kattenhengel is genoeg voor de kattentak.
    Ze tellen apart dus wel bij beide inleveren!

    En je krijgt natuurlijk voor de tegenwaarde die je inlevert aan dieren of speeltjes ook nog een sloot EP.
    Dus het is de moeite waard om de speeltjes die je krijgt bij het fokken in te leveren!
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Opa is klaar en zit vrolijk zijn tijd uit totdat de wolkenrij wordt vrijgegeven.
    Wel alvast het kraaienei en uilenei gekocht.
     
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Niet eens de stallen opa???
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. Paulien64

    Paulien64 Regelmatige auteur

    Weet iemand waar je die farmmunten kan inleveren? Ik lees dat spelers supervoer hebben gekocht en uileneieren, ik zou niet weten waar ik dan moet zoeken. Op het plaatje bij de poes en de hond zie ik het ook nergens. Als ik de farmmunten klik krijg ik het fokprogramma. Ik hoor het graag! Paulien64.

    Edit
    Sorry, ik heb het plotseling gevonden bij het rode mandje aan de linkerkant van het spel! Blijven de munten staan voor een volgend event of verdwijnen ze aan het eind? Ik zie nu alleen maar supervoer en supermest. Is dat alles? Paulien64
     
    Laatst bewerkt door moderator: 22 Juni 2017
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De permanente eventshop Shop-O-Rama is sinds januari 2017 in het spel.
    In deze faq lees je er alles over: https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/shop-o-rama-permanente-event-prijzen-winkel.24120/
     
    eevee60, blackscorpion64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  18. familiedewijs

    familiedewijs Junior expert

    ja hoor ga naar je rode mantje onder aan je balk groetjes
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Ik heb deze stallen niet nodig want alles al in mijn bezit.
    Ik wacht liever nog 9 dagen en kijk wat er dan vernieuwd wordt in de shop :)
    Hoop dat Mysteriestal Titanium erin komt. Die wil opa wel voor een extra krokodil. ;)
     
  20. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die had ik ook gekocht als ze er in stonden, de stallen die je nu kan kopen vind ik niet interessant. Heb al genoeg otters en dassen. De krokodil mis ik nog :(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.