Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    hier ook klaar met hond en kat en ook al wat extra geleverd
     
  2. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    50 x Katten en 50 x Honden in het fokhotel laten logeren.
    70 munten daarbij gekregen. Kan ik volgende keer weer SV voor kopen8)
     
  3. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    ik kan het fokhotel niet meer leegmaken, blijft hangen.
    ik heb de katten ingeleverd maar heb de fok knecht niet gekregen!
    probeer ik het met de hand verder te doen lukt dat ook niet.
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier heb ik gisteren ook 50x met de honden gefokt en 50x met de poezen. De honden zijn ingeleverd. De katten moet ik straks even naar kijken. Heb ook een boel munten er bij gekregen. Heb er nog veel staan, dus ook daar moet ik naar kijken.
     
  5. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Ja ik heb ook al extra ingeleverd maar ik dacht dat het hangslotje er dan af ging? Of moet er een bepaald aantal ingeleverd worden?
     
  6. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb de dieren in het motel staan en de eieren al uit de shop gehaald, extra's zijn altijd lekker;)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  7. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Dat ging makkelijk, alles al klaar :)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Het hangslotje bij de katten moet eraf zijn, maar niet dat van de gezamelijke extra's. Dat gaat er pas af als iedereen samen genoeg heeft ingeleverd. Zover ik weet hoef je zelf maar een klein beetje extra in te leveren om mee te doen met de wolkenrij. Ik heb zelf alle extra speelgoedbotten en kattenhengels ingeleverd.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. weebee1967

    weebee1967 Forumleerling

    ook het fokken is niet leuk meer ....heb al 100 hokken vol met katten en nog niet genoeg aan waarde..niet grappig, babyboom helpt niet eens.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    De hond is klaar momenteel heb ik de kat er op staan
    De gezamenlijke balk al 240 botten in geleverd
     
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    mooi, dan komt die balk wel klaar als iedereen zo veel inleverd:p
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Net het uilenei en het kraaienei in de shop gekocht, kan nooit kwaad een paar extra. Let wel op dat je er maar 1 per landje kwijt kan.
    En we gaan nog even lekker door met het fokken nu het nog BB is en er muntjes te verdienen zijn. Doe het alleen met de kat en hond hier was ik nog niet ver mee in de quest. Alle hengels en botten gaan in de gezamelijke pot.
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Uit welke shop haal je die dan? Misschien kijk ik er wel helemaal overheen hoor. Zie het al, het zijn de nieuwe. Die haal ik er ook direct uit. Altijd handig een extra uil en kraai. Ik wilde laatste met de uitverkoop al een extra uil halen, maar wilde mijn TG dit keer nog bewaren.
    Wel lekker dat carnavalsevent, heb genoeg munten :).

    Ik heb de kat inmiddels ook ingeleverd, bijna nog niks in het gezamenlijke deel gegooid, maar denk dat ik nog iets ga doorfokken. Dan kunnen die dingen mooi in het gezamenlijke deel. Wel lekker z'n event tussendoor :).
     
  14. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Er mag van mij wel vaker zo'n carnavalsevent komen. Daarmee ook veel muntjes en SV verdient dus de knip kon dicht blijven
    xD
     
  15. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Hier het event klaar.
    De hond en de kat + nog wat extra's ingeleverd.
    Ik heb ook voor mijn muntjes een uilen en een kraaienei gekocht, echter ik vind deze niet bij het vaasje.
    Iemand een idee of heb ik iets fout gedaan?
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Heb je bij het vaasje alle aanstaan ? Bij mij staan ze er wel in anders misschien even de pagina vernieuwen ?
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    Hoi
    Kunnen we zien hoeveel er al geleverd is in de gemeenschappelijke quest?
     
    eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Er zijn onderaan het scherm twee voortgangs-bogen voor het gezamelijke deel. Lijkt erop dat we bijna aan de helft van de tegenwaarde aan fokdieren zitten.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Bij mij staan ze ook niet in de inventaris, heb al opnieuw ingelogd.
    Heb inmiddels gemerkt dat je ze wel handmatig neer kan zetten maar niet met de knechten.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De staak van de kat krijgen we in ieder geval, daar staat een groen vinkje bij. Die van de hond is al helemaal groen maar hier geen vinkje. Dat is fijn, 1 staak klaar. Het laatste gedeelte zou ook fijn zijn, een mooi sieritem, maar nodig hebben we hem niet.

    Krijgen we (voor de personen die zowel de honden als de katten hebben gedaan) ook weer 60SV terug. Gezien maar 100keer spelen nodig was, dus 200SV en je krijgt 60 terug. Kost het event maar 140SV. Sommige halen met de munten weer SV uit de winkel. Dan is het een goedkoop event :).
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.