Praatgroep - Kat & hond dagen

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 19 Juni 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Bedankt voor je reactie. Morgen kijken hoe het fokken loopt en dan beslissen wat ik ga doen 1 of allebei
     
  2. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Deze keer pas ik ook. Het is aan één stuk door events :oops:
    k Ga wel door met de co-op. Daar is nog zat te behalen voor mij.
     
    blackscorpion64, Sintra98 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    vindt dit leuke event en kan dan gelijk verder met de normale fok-quests van de hond en kat. Dankzij carnavals-event voldoende supervoer :D
     
  4. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Mij stoort het dat het honden gedeelte een katten sticker heeft :(
    de sticker lijkt meer op een uit de kluiten gewassen kat dan op een hond
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    pas er ook voor event na event .en ik ben helemaal niet meer voor de fok. prachtig mooi weer doe in de winter maar weer een event veel succes allemaal met fokken en muntjes
     
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Kan helaas wel pas van het weekend beginnen, dus ik ga morgen de munten missen. Ik ga morgen om 13.00 de deur uit en voor ik thuis ben is nachtwerk :wuerg:
    Gewoon alles klaarzetten voor de babyboom van vrijdag en dan ertegenaan :music:
     
  7. .corrie.

    .corrie. Teller

    ff een vraagje ik vindt het een beetje onduidelijk
    vandaag bbd en farmmunten verdienen
    maar bij farmmunten verdienen staat dat het geen bbd is en dat je het voor de start van het event moet gevuld hebben.
    betekent dit dat als je na 2 uur vanmiddag de fokmotel vol zet je dan geen farmmunten meer krijgt?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. brittenmees

    brittenmees Forumleerling

    Klopt, je krijgt farmmunten als er geen babyboom is.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Het event van de farmmunten loopt van woensdag 14 uur tot donderdag 14 uur. Als je je fokmotels dus oogst in die tijd krijg je farmmunten.
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Net als met babyboom kún je je fokmotel vullen voordat het event begint. Het oogsten moet je doen terwijl het eventklokje actief is. In principe is dat om 2 uur, maar er kan altijd vertraging zijn. Soms een paar minuten, heel soms een paar uur. o_Ogsten wanneer het event niet meer actief is (ook al heb je het eventklokje nog staan omdat je niet hebt ververst) levert geen extra's meer op.
    Dat klopt niet. De tekst is niet aangepast. Beide events lopen deze keer tegelijk.
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Zo doe ik het ook ;)
     
    blackscorpion64, daisy17858 en popje4 vinden dit leuk.
  12. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hieronder staan de teksten die ik gekopiëerd heb uit de events aankondigingen:

    Van woensdag 14:00 uur tot donderdag 14:00 uur kun je farmmunten verdienen met fokken
    Woensdag zal er een babyboom zijn. Deze duurt van 14:00 uur tot 22:00 uur

    Let wel op!! verschillende tijden!!
     
    Laatste bewerkt: 21 Juni 2017
  13. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Er staat bij het farmmunten event, dat het geen Baby boom is. Maar de baby boom start vanmiddag en eindigt vanavond, ik neem dus aan dat deze twee dingen vandaag samen lopen. Dus dat je vanmiddag wanneer beide events starten je en extra dieren en farmmunten kunt verdienen.
     
  14. .corrie.

    .corrie. Teller

    Dat betekent dat de kans op farmmunten bestaat als je het fokmotel hebt gevuld voor de start van het event en oogst na de start van het event.


    dikgedrukt voor de start dus voor 2 uur gevuld?
    en alles wat je daar na doet dus alleen bbd en geen farmmunten kans meer
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zoals ik het in de post boven jou lees
    Om 14:00 zowel babyboom als de farmmunten (mits het in het klokje staat natuurlijk)
    tot 22:00 babyboom
    tot morgen 14:00 farm munten

    Het tijd stip van vullen maakt niet uit want de farmmunt is een drop dus moment van oogsten telt
     
  16. .corrie.

    .corrie. Teller

    dankjewel miekje
    ik vond het een beetje lastig omschreven zo ;)
    maar ik ga voor bbd
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  17. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Wow 108 farmmunten bij de eerste keer het volle fokhotel geoogst.
     
    blackscorpion64, daisy17858 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En klaar, nu nog voor het gezamenlijke deel botten en hengels verzamelen.:)
     
  19. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier ook klaar, ook in het gezamelijke gedeelte ingeleverd. Krijgen we hiervan ook de vooruitgang te zien?
    Ik zie het al de balkjes worden al groen xD
     
    Laatste bewerkt: 21 Juni 2017
  20. klakje

    klakje Oudgediende

    Met de gekregen farmmunten kan ik weer supervoer kopen. Zit er wel aan te denken om extra poesjes te fokken omdat het nu dubbelop is. Dubbele dieren en farmmunten. Wel valt het op dat ik alleen dieren krijg van de laagste 3 soorten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.