Praatgroep Kastanjefeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 19 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er allemaal leuk uit en de sieritems voor de wolkenrij zijn zo schattig.

    Jammer dat er zoveel gevraagd wordt aan fokdieren, die heb ik niet en als ik die moet gaan kopen ben ik straks helemaal blut. Jammer dat de wolkenrij niet op het eind zit. Krijg ik weer een grijze wolk :oops:. Ik ga zeker mee doen maar ik denk alleen level 1, 2 en 3. Over de rest heb ik nog wel even tijd om na te denken wat ik ga doen.

    Natuurlijk ga ik degene die meedoet met de top 1000 weer helpen, dat vind ik een super leuk en spannend onderdeel. ;)
     
    Gert-Jannetje, tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  2. spelboyke

    spelboyke Oudgediende

    ik ben er uit volgens mijn voor de punten van de fokdieren

    1x vurige en 1 donky gong =910.000
    2x vurige en 1 donky gong = 1.600.000
     
  3. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De 2e wolkenrij is alleen voor de top1000. De andere voor iedereen die het event tot en met level 3 uitspeelt, alleen heb je er pas iets aan als je alle 7 fases doet.
     
  4. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb een aantal heel hoge fokdieren in de schuur. waarschijnlijk uit het rad, want ik fok niet veel. bv. een parelvis, een archeoloogkameel en een yogabeer. waarschijnlijk ga ik dus wel een poging wagen om het event uit te spelen.
    de wolkenrij mag van mij ook wel een kortere cooldowntijd hebben. Zeker de 5% kortere supermesttijd gaat natuurlijk nergens over zo. Dat moet toevallig goed uitkomen, want ik ga echt geen twee dagen of meer wachten met oogsten om 6 uurtjes profijt te hebben van de kortere supermesttijd.:wuerg:
     
    omaatje75 vindt dit leuk.
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    ik had me behoorlijk verheugd op dit event. Expres ook al geen ambachtsproducten gemaakt, waarbij je produkten als kleurenpalet, struisvogelei, donsveertjes etc nodig had. Omdat ik verwachtte dat er producten zouden worden gevraagd. Blijken er juist veel fokdieren gevraagd te worden! Zoveel heb ik er echt niet en ik kan wel wat hoge fokdieren kopen, maar dat is zo zonde, omdat ik nog geen enkele fokquest afheb. Dat is ook al een tig jaren plan
    Kortom ik ben toch wel behoorlijk teleurgesteld!:sleepy::cry:
     
    Laatste bewerkt: 20 November 2014
  6. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik sla deze keer ook over. ben niet van plan me elke keer een hoedje te betalen aan supervoer. die tijd heb ik allang gehad. het hele fokken kost handen vol geld en dan zal ik ze zeker hier instoppen. waarom ook steeds 2 supervoer inleveren bij een fokhotel. ben er mee gestopt die fokkerij. iedereen veel plezier met dit event. en ben het helemaal eens met hof van dromen
     
    Gert-Jannetje, Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  7. saartje1964

    saartje1964 Forumleerling

    Nou nou.... wat een kostbaar event. Vind ik echt zonde van mijn fokdieren. Ik doe de eerste twee vanwege de mest en de partytickets. De rest kan me gestolen worden!!!
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ook hier zal het alleen de eerste levels worden :sleepy:
    ik kom al zo moeilijk aan fokdieren. wel heb ik een paar hele fijne lieve buurtjes waardoor
    ik toch kan fokken :p buufjes bedankt hé
     
    Gert-Jannetje en Cornelly52 vinden dit leuk.
  9. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Jammer jammer jammer, ook ik had mij erg verheugd op dit event.
    Na het lezen van de faq, kreeg ik voor mijn gevoel een koude douche.
    Eerst weer de 8 uurs gewassen waar ik vreselijk van baal.
    De in te leveren fokdieren, ben ik al helemaal niet blij mee.
    Conclusie voor mij geen kastanje event.
     
    Gert-Jannetje, Sintra98 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  10. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Oh jeetje wat jammer nou, ik had me zo verheugd op die kastanje diertjes.
    Dit event gaat echter mijn deurtje voorbij.
    Ik heb niet genoeg fokdieren punten om de hele wolkenrij gevuld te krijgen.
    Ik vind dit zo jammer, maar helaas.
    Misschien wel fase 1 en 2 de rest is echter geen haalbare kaart.:(
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  11. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Deze sla ik over, stop mijn fokdieren liever in de fokquesten heb er namelijk nog geen enkele helemaal af. Heb wel meer dan genoeg punten om in te leveren maar heb dus al een andere bestemming voor mijn fokdieren. Vind de prijzen het zeker niet waard om zoveel dieren en fokdieren in te leveren. Ik ga gewoon door met spelen en lekker bd verdienen op de markt. Degene die er wel voor gaan heel veel succes!!!:)
     
    Gert-Jannetje en Sintra98 vinden dit leuk.
  12. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Heb alles ook op voorraad heb wel 2 fokdieren moeten bijkopen maar twijfel nog wel of ik ga meedoen fase 1 zeker wel maar de rest ?
    Je hebt wel gelijk de gevorderde spelers zijn gehoord maar ik vind dat de wolkenrij uit het eerste gedeelte te weinig oplevert.
    En wat de meeste hier vergeten ook een groot aantal dieren die je nodig hebt. Moet het nog even laten zinken twijfel nog erg of ik alle 7 levels doe.
     
  13. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik denk dat ik dit event maar even over sla
    850.000 gewassen, 150.000 fruit 750.000 aan gewone dieren en dan nog bijna 2,5 miljoen aan fokdieren,
    met als resultaat 520.000 EP en nog een paar sier items, of ik heb iets gemist, of ik heb het niet goed berekend,
    Maar voor mij is de balans zoek om een level te halen heb ik ± 34 miljoen punten nodig
    Voor dit event moet ± 4,25 miljoen punten inleveren en krijg ik 520 duizend punten terug dat is dus ruim 8 punten
    tegen 1 EP die verhouding is wat mij betreft te ver zoek. Dat is dus de reden waarom ik niet mee doe.

    De items van de 2e wolkenrij zijn niet ingevuld dus dat is ook nog een verrassing wat daarvoor nog weer ingeleverd moet worden na het behalen van die wolkenrij.
    Dit tezamen met het debakel van een jaar geleden waar je alles wat je had kwijt was zonder een enkele beloning omdat je niet in de top 1000 (wereldwijd) voorkomt maakt dat ik afhaak.
    Een ieder die wel mee doet wens ik veel geluk en dat je de top 1000 haalt op meer dan 2,5 miljoen speler is ook niet zo groot, wens ik veel suc6 met het event.:oops:;)
     
    -Nigelle-12, -mikmak-, Sintra98 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Jammer...k Sluit me aan bij de mensen die dit event 'over de top'
    vinden!! o_Ok k keek er naar uit. Maar k vind óók dat dit érg
    overdreven is..:cry:
    Mijn schuur puilt na 4jr spelen uit zijn voegen :wuerg: Té veel gewassen, té
    veel dieren, veel producten :( Wat kan k daar mee???>:( t Is wel erg
    doelloos zo -.-
    Ennuhh:sleepy: weer die :sleepy: 8uurs :cry:
    Laat de spelers nou ns kiezen BP....Dát zou mooi zijn!!! En keer
    (al was t maar n heeeeel klein beetje) terug naar t 'begin spel'

    O.. en k dacht dat k ook wel n beetje bij de oude garde hoorde,
    met lvl 94. Maar misschien kunnen de boeren in lvl 144
    n potje proberen :oops:
     
    Laatste bewerkt: 20 November 2014
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  15. Carlijn99

    Carlijn99 Forumkenner

    ook ik sla voor het eerst een event over.
     
    Gert-Jannetje en Cornelly52 vinden dit leuk.
  16. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Pittig event. Zie het nu pas staan had eerder geen tijd om te kijken. Ga zo kijken wat ik in de schuur heb voor de eerste. Die TOP1000 laat ik voor wat het is . Voor wie mee gaat doen aan de TOP1000 heel veel succes.
     
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  17. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Ik heb alle reacties gelezen op de voorbije pagina's en ik kan mijn voorgangers alleen maar bijtreden.

    o_Ok ik sla voor het eerst een event over. Wat je moet inleveren staat niet in verhouding met de prijzen.

    Misschien is het net de bedoeling van BP om deze keer een event te organiseren uitsluitend voor zij die in de allerhoogste levels zitten, die veel boerenduiten op overschot hebben liggen, die regelmatig tulpguldens kopen waardoor hun schuur kampt met een overschot aan hogere fokdieren ... Zij kunnen gaan voor die top 1000.

    En toch ... het was niet slecht geweest om deel 1 iets haalbaarder te maken, zo zou een veel breder publiek aangesproken kunnen worden door dit event. De voorbije weken was iedereen op het forum laaiend enthousiast over de schattige kastanjedieren die via het orakel verspreid waren. De teleurstelling nu is des te groter.
     
    Gert-Jannetje, penny1944 en omaatje75 vinden dit leuk.
  18. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De eerste 3 levels zie ik wel zitten, een rustig eventje dus. Fokdieren heb ik maar een klein voorraadje van, en ik ga ze niet kopen. Degenen die wel de 7 levels willen doen: succes!
     
  19. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Ik doe niet mee. Alleen de eerste 3 levels de rest gaat boven mijn petje. Er is al een quest die hoge fokdieren vraagt. Ik fok niet zo vaak dus aan mij niet besteedt.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  20. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Nu ik meerdere reacties lees., krab ik mij ook achter de oren. Ik denk er nog een dag over na of ik echt ga mee doen. Een 8 uurs gewas vind ik ook vreselijk. Al hoewel ik het wel een uitdaging vind voor de fokdieren, Ik ga er een nachtje over slapen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.