Praatgroep Kastanjefeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 19 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gefeliciteerd Jose dat je toch bij de beste 1000 bent geeindigd.
     
  2. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Dat vraag ik me dus ook af. In ieder geval een vorm van valsspelen. xDWeet overigens ook al niet wat pushen is :sleepy:
    Zijn wij nou zo naief?
     
    schaapje52 en .babouska. vinden dit leuk.
  3. harriejose

    harriejose Forum freak

    Ben alleen even kwijt waar ik de uitslag kan vinden.
     
  4. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Op de nieuwspagina
     
  5. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Is je gegund meid, gefeliciteerd, en ben blij dat ze het kontroleren, want vals spelen, vind ik gewoon het ergste wat je kunt doen:)
     
    schaapje52 en stien56 vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gefeliciteerd voor wie het alsnog gehaald hebben!

    Ik schrik wel van het aantal valsspelers. Dat is toch absurd? En er was nog wel gewaarschuwd dat erop gecontroleerd zou worden. Dus zijn het er waarschijnlijk veel meer. En wij maar ploeteren.....xD
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb gekeken wie er op nr 1000 stond en met hoeveel punten. Dat was 144 miljoen, betreffende spelers stond vanmiddag op 871.
    Dat is een benaming voor het zelf schrijven van programmaatjes die een deel van het spelen overnemen. Dus zoals je als premium automatisch bomen kunt oogsten, zijn er ook die handig genoeg zijn om zelf een programmaatje te schrijven die oogst en
    En pushen is als je meerdere accounts hebt die 1 account omhoog helpen. Vooral vanaf hetzelfde ip adres is dat niet toegestaan. Dus als harriejose iedere dag een drop ontvangen had van marcnicole en joke1948, wat ergens naar voren kwam dat ze in hetzelfde huishouden worden gespeeld, en hij had niet teruggestuurd, dan had de naam van harriejose nu niet meer op de lijst gestaan.
    Ik ben ook blij dat erop wordt gecontroleerd. Maar schrik toch vooral van het aantal spelers wat blijkbaar niet eerlijk speelt.
     
  8. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Als je ziet dat iemand 128 plaatsen gestegen is kan dat alleen omdat er 128 verwijderd zijn.
     
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Wat een aantal, daar schrik ik echt van.
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Maar goed dat er extra controle is. Nu krijgen de farmers die eerlijk gespeeld hebben de prijs. Is wel een groot aantal zeg, dat had ik persoonlijk niet verwacht.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  11. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ik ben 75 plaatsen gestegen, jammer dat ze meespeelden want dan had ik minder kunnen in zetten. Maar het was te verwachten he, niets nieuws onder de zon. Snap niet dat ze überhaupt meedoen, ze weten toch dat er controle komt.
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Misschien denken ze dat het bluf is dat er controle en nemen ze de gok. Dat is veel 75 plaatsen omhoog, scheelt inderdaad veel fruit minder. Maar je kan natuurlijk niet de gok nemen door minder in te leveren en er dan uitvalt als ze niet mee zouden spelen.

    Iedereen alsnog van harte die opeens de top1000 is binnen gewandeld.
     
  13. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Ik begrijp nog minder dat iemand een spel als Farmerama überhaupt met botjes speelt. Dan is de fun er toch wel helemaal af. o_O

    Meer dan 1 op 10 van de top 1000 heeft het op die manier gedaan. Maar diezelfde +10% speelt ook op de markt en zorgt zo voor compleet vertekende marktprijzen.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Verbijsterend dat je zo wilt winnen,ik ben blij dat er zo streng op gecontroleerd word
     
  15. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    En yes de buit is binnen, leuk, heb net de bonenstaak geactiveerd, super.
     
    margo-64, stien56 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Zo en alle Nederlandse winnaars weer van harte gefeliciteerd met jullie bewonderingswaardige opdracht.

    En nu gaan we naar Santa Claus dus kan dit draadje op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.