Praatgroep Kastanjefeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 19 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    pfff, spannend nu:wuerg:
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Sorry maar ik snap dit allemaal niet. Kan iemand mij dit begrijpelijk uitleggen, want dan wil ik hier natuurlijk ook graag gebruik van gaan maken :)
     
  3. joke1948

    joke1948 Forum-baron

    Ja, dat geld dan ook voor joke1948 en marknicole. Loop nu in mijn schuur en hoor alleen maar een echo.
     
    eevee60 en pimbolientje vinden dit leuk.
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jij hebt nu bijgestort tot boven de 200 miljoen. Ik had even moeite je naam terug te vinden.
    Maar de helft van de Nederlanders stond om half 1 niet meer op de lijst.
    De stand van 12:30
    161 zuipeend 218
    184 vera0815 208
    192 margo-64 206
    195 farmer121965 206
    371 ronnyvz 170
    529 SjamanGanja 151
    558 copyshasta 150
    774 yvon61 132
    877 tina9091 125
    nr 1000 119 miljoen.
    Dit wordt de laatste stand die ik uitzoek. Maakt me niet meer zoveel uit hoeveel de spelers bijstorten. Nu de schuifbalk werkt, vind ik het alleen nog interessant hoeveel de nr 1000 stort. En of er dus nog Nederlanders afvallen. Ik hoop het niet. Vind het jammer van truus, die vanmorgen dus nog alles op alles heeft gezet. Een helemaal lege schuur, en met lege handen naar huis. Risico van het vak, maar wel jammer. Natuurlijk ook voor de spelers die gisteren hun schuur hebben geleegd.
     
  5. karintje69

    karintje69 Forumbeginner

    ik heb het opgegeven maar vond het wel leuk en spannend misschien volgend jaar beter
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De berekening staat een bladzijde eerder. Maar het komt er op neer dat supermest normaal 50% sneller is. Met veredelingen, ambachten en nu de bonenstaakrij, gaat er geen percentage van de 50% af, maar gaat het genoemde percentage van de 100% af. Als je dus met supermest tot 100% kunt tellen, is het gewas klaar op het moment dat de supermest erop ligt.
    Supermest is 50%, rune is 10%, veredeling is (bij verschillende gewassen) 25%, bonenstaakrij is 5%, witte onschuld is 10%. Opgeteld 100%. Die 5% van de bonenstaakrij kan ook met een stol.
     
  7. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Wil alle heel erg bedanken, die mij deze week zo hebben gesteund door elke dag mannetjes te sturen, joy1978, *Boofle*, michaelwvd, pupeluutje, farmermikkie, peoziemiauw,joke.k,2806matthias, Alexia200, vinc05, ikky999, happy51, VosStiertje, joep08, stien56, kennyMaradonna en natuurlijk al mijn lieve buurtjes heel erg bedankt.;)
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  8. whealy76

    whealy76 Junior expert

    De top1000 is voor mij teveel. Ben blij dat ik heb gewacht met storten anders was ik nu alles kwijt geweest en zat ik ergens in de top100.000.

    Ik heb nog wel een wac liggen voor diegene die onderin de top 1000 bungelen en nog wat geld kunnen gebruiken. Of heb nog wat anjers en suikeresdoorns in de aanbieding liggen voor iemand die op markt 31 zijn. Stuur me maar een IGM
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Oke dank je voor de uitleg. Al kom ik daar niet op, want ik heb de bonenstaak niet (kan vervanagen worden), maar ook niet de verdeling van de gewassen voor 25%. Ik kom wel een heel eind met supermest, de rune, witte onschuld en de stol, maar nog lange niet op 100% en die ambachten kan ik helaas ook nog niet maken.

    Iedereen nog even succes, nog een klein half uurtje en de bodumloze put sluit!
     
  10. truus1949

    truus1949 Forum prof

    zoals je hebben gezien ben ik er uit heel veel dank nog
     
  11. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik vind het knap,ik durfde niet en dat is maar goed ook ik was nog niet eens op de helft gekomen:)
     
  12. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Het event zit erop.
    Zo jammer voor diegenen die het dapper geprobeerd hebben de Top 1000 te halen, maar het toch net niet hebben gehaald.
    Gefeliciteerd aan diegenen die het wel hebben gehaald. Petje af voor allemaal.
     
  13. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Gefeliciteerd voor degene die het gehaald hebben en respect voor wie het net niet gehaald hebben.
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

  15. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    waar kan je zien of je er in zit? alles is weg.
     
  16. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Dat is zeker lef hebben is er al een definitieve lijst ?
     
  17. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Gefeliciteerd voor degene die het gehaald hebben
    En een diepe buiging voor degene die het hebben geprobeerd.
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik kan nog gewoon op de beker klikken. De laatste heeft bijna 144 miljoen. Jij 154.
     
  19. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    En wanneer weten we dan of we er echt in zaten, ze zouden toch naar botjes kijken? En waar komt dat dan te staan.
     
  20. Leo.netten

    Leo.netten Teller

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.