Praatgroep Kastanjefeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 19 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    veel succes
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  2. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Margo je hebt er al veel ingestort je komt nu boven zuipeend uit.
    Doe zelf maar rustig aan en probeer boven de 1000 te blijven en zie het inderdaad vrijdag wel wat er bijgestort moet worden..
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  3. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Buuf ronnyvz staat op 145 met 130.000.000 gestort. Mens waar haal je het vandaan :cry: goed hoor
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  4. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Ben al blij rond te 500 te kunnen hangen. Heb nog wel wat achter de hand, maar hoop niet dat het nodig is.
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is wel super. Ik heb nog een milkshake koe in een eenzaam verblijf staan. Ben alleen door mijn koeienmelk heen, maar misschien dat ik die koe er uit ga halen en hem dan ga inleveren. Is ook een waarde van 650.000 TEP, dus daar moet ik ook een heel eind mee komen :) Ik wacht eerst geduldig af tot ik die koeienmelk weer bij elkaar heb, met 2 bomen gaat het wel langzaam, maar ik kom er zeker wel haah.
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  6. truus1949

    truus1949 Forum prof

    sta nu op 408 ga ook in de wacht zitten
    we zien het wel morgen en anders heb ik het weer geprobeerd en is het weer niet geluk
    maar vind het genoeg nu succes voor de andere ook allemaal
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Koeienmelk is goedkoop op de markt. Dan kun je beter nu opkopen dan wanneer iedereen op Bahamarama wil levelen.
    De koeienmelk van 2 bomen komt wel uit bij de ambachten.
    Ik heb 9 bomen opstaan en koop de melk van 200 BD op. Gek op chocopannekoeken.
     
  8. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Wacht nu ook af, heb nog wat achter de hand:p
     
    truus1949 vindt dit leuk.
  9. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Met de partytickets uit het event had ik in totaal 28 partydraaien staan. Hieruit kreeg ik naast de "gewone" cadeaus, ook de laadbloem, de zingende tulp en de discoroos. :inlove::inlove:
    Helemaal blij!
     
    truus1949 vindt dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Jou tips zijn altijd geniaal, dus ook nu heb ik maar gedaan wat je hebt gezegd! Ik heb even over mijn hard gestreken en maar direct 400 koeienmelk gekocht (geld is het probleem niet in het spel, tenzij het echte euro's worden, want die doen niet mee). De milkshake koe uit zijn eenzame verblijf gehaald en direct maar ingeleverd... o_O Hoppa 15 GB er in 1 keer bij xD!!! Heb er nu 43 staan en was aan het sparen voor een boom die 27 GB kost, maar daar wacht ik echt nog wel even mee.
    Ondertussen eet ik ook veel bowl en smoothies!

    Nog meer tips haha, ze zijn welkom :inlove:

    In de bestellingskamer nog even wat inleverd, en weer een level verder :) Nu 48 GB op voorraad, dat is de helf bijna om bij het koraalrif te komen!

    15.15uur: Toch nog een keer mijn eenzame verblijven na gegaan en laat ik nu ook nog een spaarvarken hebben! Hoe ik er aan kom, ik weet het niet of uit het rad of met het fokken een paar keer iets over geslagen. Maar oke, nog even 60 truffels op de markt gekocht... deze zijn wel wat duurder dan de koeienmelk -.- en hop weer 15 GB binnen gesleept!

    Het is mijn geluksdag :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 26 November 2014
  11. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Ik wil vlug ff tussendoor mijn lieve buurtjes en medefarmers bedanken die me al een cadeautje stuurden.
    Na het event krijgt iedereen er eentje terug. (kan er maar 7 per dagen versturen)

    Ik wacht het nu een beetje af want ben alle dagen werken van 16u tot 03u. Is een beetje moeilijk om zo de markt te volgen maar we gaan rustig verder en zien wel.

    Groetjes en succes aan allen die voor de Top1000 gaan.
     
    schaapje52, catootje65 en penny1944 vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De truffels zijn inderdaad een stuk duurder. Met een paar weekjes geduld waren die goedkoper geweest, tenzij iedereen dan op Baha wil levelel en dat op die manier nog kan doen. Met mijn oranje truffelboer en zonder spaarvarken, verkoop ik voorlopig de truffels en ben ik blij om een reden te hebben voor de oranje werkplaats.
    Voor een bowl ben je 2 koeienmelk nodig. Dus met 2 melkbomen, kun je er zonder bijkopen precies 2 per dag maken. Dan had je dus erg lang op die extra bananen kunnen wachten. En ik houd eerst de GB ook vast in afwachting van het koraalrif.
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    haha geduld heb ik dan weer niet hoor en als ik zo snel GB kan verdienen dan doe ik dat direct, want van al dat wachten word ik zo moe......
    Ik vermoed dan ook dat als de nieuwsbrief er is, iedereen baha wil gaan levelen, want dan word pas bekend hoe het zit met het koraalrif en daar wachten al best wat mensen op.

    Voor mij is het nu hopen op een BBD waar ik aan mee kan doen, de vorige keer lukte het niet ivm mijn werk. Dus ik hoop nu mee te kunnen doen en dan ga ik niet voor de koekoeks, maar voor de andere dieren. Misschien krijg ik dan het picassopaard, diamansvis, spetterbij, schaats-struisvogel of de goudezel haha. Heb wel mooi wat sv op voorraad, bijna 350 nu. Zoveel heb ik volgens mij nog nooit in het spel gehad :inlove:
     
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb ook mijn spetterbij geofferd....levert mooi weer 3 levels op baha op! Wat we al niet doen om klaar te zijn voor het koraalrif o_O
    even weer on topic: ben zelf gestopt na fase 3, voor diegene die nog steeds in de top 1000 staan; houdt vol, als je nog een kastanjemannetje nodig heb, stuur maar een IGM:music:
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier net ook weer geleveld op de bahama, nu 62 gb. Heb wel aan het event meegedaan. Wolkenrij gevuld. Geen top 1000
     
    langeveentje vindt dit leuk.
  16. zuipeend

    zuipeend Forumleerling

    nr 1000 nu precies op 50 miljoen en het schiet omhoog :)
     
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    ben erg benieuwd waarom nr 1000 uiteindelijk gaat eindigen. Er worden gigantische hoeveelheden ingeleverd!o_O
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nr 1 staat nu op 3078798592 en nr 1000 staat nu op 50774500 aan geleverde waarde. Het gaat nu wel erg snel omhoog.

    Ik ben ook benieuwd waar nr 1000 op uit gaat komen. Ik denk dat het giga veel is als ik kijk hoe snel alles gaat.

    Ik heb nu al 693 kastanjemannetjes in de schuur.
     
    tinus138 vindt dit leuk.
  19. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Lolllll wat een aantallen en dan te bedenken dat ik nog met deel 1 bezig ben :wuerg:
    Over 2 uurtjes oogsten en dan morgen nog 1x 200 kwartakkertjes en dan ben ik klaaros!! :p
     
  20. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Toch uiteindelijk maar deel 1 gedaan, vond het eigenlijk best leuk om te doen en alles bij elkaar te scharrelen. Voorraadschuur goed leeg, behalve dan meer dan 10.000 koekoeken waar je eigenlijk niets mee kan ;)

    Met 5 minuutjes ook klaar met de bloemen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.