Praatgroep Kastanjefeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 19 November 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Weet iemand al of je ook producten kan inleveren voor de top 1000 ????
     
    zuipeend vindt dit leuk.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zo das veel wat er gevraagd word.....ik heb niet zo veel fok dieren dus kijk wel wat ik wel en niet ga doen suc6 allemaal.....
     
  3. walking51

    walking51 Gelegenheidsauteur

    Dit is wel heel heftig en had juist van de week heel veel dieren voor een quest gebruikt.
    Gaan wel zien hoever we komen en anders maar niet.
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    mischien kan iemand voor je meekijken in je schuur ?
     
  5. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    produkten? geen idee of je die ook kunt dumpen.
     
  6. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Voor zover ik heb kunnen testen op de testserver helaas niet. Alleen gewassen, fruit, dieren, fokdieren, eventgewassen en event dropitems. Dus dat wat in de 1e 7 levels gevraagd wordt.
     
    margo-64 vindt dit leuk.
  7. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    :wuerg: OEF !!! Dat is nogal wat om in te leveren, komende feestdagen is ook al inleveren :cry:
    Zie wel hoe ver ik kom. Kan ik een beroep doen op de Sint of Piet? :p
     
  8. petermaas

    petermaas Junior expert

    Teveel fokdierenpunten voor mij , mogelijk alleen fase 1 en 2 . Verder ga ik niet . Een wolkenrij zonder items is zinloos.
    Jammer dat ze zoveel fokdieren vragen.
     
  9. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ok, nou jammer dan, maar hoop toch genoeg aan boomvruchten in mijn schuur te hebben;)
     
  10. stelhoeve

    stelhoeve Forumkoning

    Mogen er ook dieren van baha worden ingeleverd?
     
  11. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Jammer....


    o_Ok ik ben 1 van de boerinnen die het hele jaar gespaard heeft om mee te kunnen doen aan het oogstfeest..
    Dat was voor mij toch wel het !! event van het jaar...
    Maar alweer gaat er een event aan mijn boerderij voorbij..
    De nieuwste trend zet dus door...het gaat alleen nog om fokken en 8 uurs gewassen..
    Eigenlijk dus nog maar om 1 ding...hoe verdienen wij het meeste geld aan onze spelers..
    Het plezier en ontspannende bezigheden op de boerderij ?
    Daar wordt naar mijn mening volledig door deze nieuwe trend aan voorbij gegaan...
    Zo wordt een steeds grotere groep spelers *buitenspel* gezet..
    De spelers die zonder Gekochte Tg spelen..
    Kinderen, niet ver gevorderden en mensen die wel zouden willen maar niet kunnen kopen..
    In een tijd als deze vind ik het zo raar van een bedrijf als BP dat ze dan dus deze weg ingeslagen zijn..
    Ik hoor jullie al denken , daar heb je haar weer..
    Ja inderdaad dat klopt en het is niet bedoeld om jullie plezier te vergallen..
    Integendeel, ik hoop juist op events waar iedereen aan mee kan doen en waar iedereen met zijn/haar boerderij veel plezier
    aan kan hebben..
    En de enigste manier is dit op het forum te schrijven en te hopen dat iemand bij BP het leest ..
    Vind het op deze manier een steeds meer oneerlijke situatie worden..
    De fantastische prijzen waar jullie het over hebben..Dat mis ik even..
    De wolkenrij kan maar 1 keer per 4 !! dagen geoogst worden..

    Verder wil ik iedereen wel veel succes wensen , die wel het event gaan spelen..
    o_Ok degene die voor de top 1000 gaan ..sterkte en succes..

    Zelf doe ik als gezegd niet mee ..
    Ben mijn laatste weken op de boerderij ingegaan..
    Ik hoop nog op een leuke advent kalender en kerst-event..
    en daarna zal deze boerderij voorlopig gaan sluiten..
    Heb ruim 4 jaar overal aan meegedaan, En daar veel ontspanning en plezier uitgehaald..
    maar de laatste tijd kan ik de moed niet meer opbrengen..
    De uitdagingen die er geboden worden, zijn nu eenmaal niet mijn uitdagingen..
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb de laatste ronde fokdieren over het hoofd gezien. Dus net aan het bijkopen geweest van de bruine varkens. Dat gaat spannend worden met de fokdieren. Vermoedelijk blijven de reuzenstallen dus op het land staan totdat ik zeker weet dat ik voldoende heb. Dat wordt iets minder ruimte voor de gewassen.
     
  13. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Ben het helemaal met je eens.
     
    Gert-Jannetje en petermaas vinden dit leuk.
  14. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik denk dat ik het voor het eerst oversla
    Teveel punten wat betreft de fokdieren maar de wolkenrij is alleen voor de top 1000.
    Die gok heb ik een jaar geleden ook eens gehad dit event is te veel gevraagd en te weinig zekerheid
    dat je er ook maar iets voor terug krijgt :cry::cry::cry:
     
    -Nigelle-12, Gert-Jannetje en Cornelly52 vinden dit leuk.
  15. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ja, dat denk ik toch wel
     
  16. selby1

    selby1 Forumleerling

    Ik heb tot nu toe ook altijd alle events meegespeeld met veel plezier maar dit wordt de eerste keer dat ik niet mee ga doen. Een uitdaging ben ik altijd voor te porren, (heb soms zelfs de laptop naast mijn bed gehad met de wekker om de events te kunnen halen) maar dit gaat mij een paar fokdieren te ver. Heel veel succes voor degenen die zich hier wel op gaan storten.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  17. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    De wolkenrij kan maar 1 keer per 4 !! dagen geoogst worden..
    dat mag ook wel elke 18 uur, gezien wat je moet leveren.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    Mijn eerste reactie toen ik de faq las, was alweer 8 uur gewas.
    Maar toen ik verder las, was de lol er helemaal af. Ik ga echt mijn kostbare fokdieren, die ik met moeite bij elkaar heb gefokt (en me veel euro's hebben gekocht), hier niet inleveren. De fok questen gaan me de rest van mijn leven al kosten. Het mag dan een leuke boomtak zijn, maar dit is niet waard.
    Ik ga deze keer alleen voor het supervoer, en de rest laat ik zitten.

    Leuk voor mensen die er veel geld in steken, maar ik ben het zo langzamerhand zat, dat je overal supervoer voor nodig hebt.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  19. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik zit nog te dubben of ik mee ga doen. Op een lege, grijze bonestaak zit ik niet te wachten. De eerste fase fokdieren kan ik nog wel ophoesten, maar bij de laatste fase wordt nog eens het dubbele aantal punten aan fokdieren gevraagd. Daar word ik niet blij van. Eigenlijk vind ik het heel jammer, dat er nu alweer zoveel fokdieren gevraagd worden (ook al in de nieuwe quest). Ik zal nog wel zien!:sleepy:o_O
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  20. kereltje113

    kereltje113 Gevorderde

    Ik doe ook niet mee en alles is belachelijk hoog aan alles wat er ingeleverd mag worden. Alleen even gauw de dieren nagekeken en de panda geeft 700 punten, dat is 750.000 punten delen door 700 dan kom je op 1076 panda,s die er geleverd mogen worden. Zoveel dieren heb ik niet laat staan aan fokdieren waar 2.450.000 punten ingeleverd moeten worden
    Tuurlijk zijn er spelers die veel dieren, fokdieren, gewassen en boomvruchten hebben maar vind dit toch wel te gek.
    Succes aan eenieder die een poging waagt.
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.