Praatgroep Kaasmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de verhouding ook scheef, nu 1194 roet en 229 vergrootglas, als er morgen geen verbetering in komt dan mogen ze de wolkenrij houden en ga ik wel voor de partytickets en SV
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hoppa, de komende 24uur extra 100%. Hoe lekker is dat zeg?! Dus 6 per kwartveldje. Ik ga er vannacht hierdoor eventgewassen op zetten en knechten. Word toch wel 4 keer per nacht wakker tegenwoordig!
     
    Borkie, Sanham, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, dat is dan weer het voordeel van het voortschrijden der leeftijd xD

    Ik neem zo mijn lappie mee naar boven. Dikke kans dat ik toch om half vijf wakker word (macht der gewoonte), dan kan ik mooi even oogsten en dan draai ik me daarna nog even lekker om.
     
    Borkie, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bij heeft het niet zoveel met de leeftijd te maken en dat lekker omdraaien zit er al een maandje of 2 niet meer bij. Het is op de rug slapen of op zij. De dikke buik zit namelijk behoorlijk in de weg. En van binnen word ik goed uitgeleefd, maar met nog max 3 weken geduld is het nu even afzien. Zolang de kleine er nog niet is, kunnen de iPad en de knechten gebruikt worden in de nacht. Moet er toch een voordeel van maken ;)
     
    Reggaefeeks, Borkie, hendrika73 en 11 anderen vinden dit leuk.
  5. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Sterkte met de laatste loodjes!!
     
    Borkie, daisy17858, herma1234 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh haha, op die manier! Nou ja, de leeftijd van de baby schrijdt toch ook voort niewaar ;) . Sterkte vast met de laatste loodjes!
     
    Borkie, Sanham, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Sterkte met de laatste loodjes:inlove:

    Ik kan wat inleveren. Maar waar moet ik beginnen????
     
    Laatste bewerkt: 17 Januari 2018
    Borkie, BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo alles behalve gereedschap geleverd
    Nu lekker gewas maken ervoor
    En vooral veel kaas eten:music:
     
    Borkie, daisy17858 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bij de speurmuis. Succes. Je kunt het beste eerst naar linksboven gaan, dan krijg je iedere 12 uur 5 supervoer.
    Het meeste moet je doen met voorraad uit de schuur, dus kun je daarna het beste overal de kaaswielen vrijspelen als je al een voorraadje hebt. Die leveren allemaal na 6 en 12 uur prijzen op tijdens het event.
     
    annigjen en Borkie vinden dit leuk.
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gaat lekker, molentje draait om de eerste 20 gereedschap te maken (nu eerst weer drops sparen). Alle kaaswielen, stallen en stekjes zijn vrij gespeeld. Nu nog een aantal keer oogsten om de gewassen genoeg op voorraad te krijgen voor het gereedschap en om het kaaswiel van het supervoer nog een aantal keer te versnellen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Ik kom van 3, niet naar 21, blijft slotje opzitten

     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Vannacht wat moeite met inloggen, kreeg tot 3 keer toe dat ik wel even een korte film kon gaan kijken o_O omdat ze aan het zwoegen waren op de akkers. Gezien ik ook niet op het forum kon komen leek mij dit niet goed van puffin. Dus even puffin afgesloten en opnieuw het spel opgezocht en toen deed ie het. Kan over een paar minuten weer oogsten, gaat lekker op deze manier.
    De kaaswillen heb ik allemaal vrij, de molen draait voor het eerste sieritem en dan ga ik eens kijken hoever ik kan komen en hoeveel SV ik binnen kan halen.
    De staak is een doel voor mij, dus daar ga ik echt voor. Tussendoor pak ik de mooie beloningen zeker mee en hier en daar extra SV.

    Iedereen bedankt voor de sterkte wensen.

    Je moet daar 500 eventgewassen inleveren en dan klik je op dat roze gebouw erboven, de milkshakebar. Zo kom je een stap verder en dus bij stap 21.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb je wel 500 eventgewas margo ?
    die moet je eerst leveren en dan op die roze gebouw klikken ..
    en dan bij het vakje waar je 1000 haver in moet leveren..

    Bij mij was het wel gelukt ...soms moet je nog een keer klikken ...voor die hem pakt ..zal ik maar zeggen ...:)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Vanmorgen alle kaaswielen bereikt en kan met een paar minuten de kaaswielen van gisteravond weer ophalen...:D Ondanks het werk toch redelijk snel gegaan, maar heeft natuurlijk wel wat SM gekost gisteravond:wuerg:
    Ben nog niet bezig om het molenproduct te maken... duurt 50 uur toch in totaal? Dus heb nog wel even... eerst maar wat kaaswielen versnellen:p
    @rikmark Beterschap voor je zoon, buuf!:inlove:
     
  15. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik probeer ze elke 12 uur te oogsten. met de tijden die mij het beste uitkomen. Bij die tijden gebruik ik alleen de versneller. zo geeft dat voor mij de grootste opbrengst.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb al ruim 100 SV bij elkaar versneld xD

    Over een uurtje weer eventgewas oogsten, dan kan ik het partyticket-wiel openen. De benodigde bessen voor het SM-wiel schieten ook al op, nog een paar keer oogsten en dan kan ik de open plek ook gebruiken voor eventgewas (en om de stallen even op te zetten, want ik wil natuurlijk wel weten wat daar uit komt :music:)
     
  17. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb eens even naar mijn voorraden gekeken en besloten om alleen het kaaswiel voor het SV te versnellen... restje eventgewas gaat in de molen en de velden staan weer vol. Gaat lekker!xD:p
     
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Dank je wel. Zal kijken wat ik ervan bak.
    Succes allemaal
     
    -Coco1968- en hildemarc vinden dit leuk.
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Die stallen kun je beter na het event doen, scheelt veel ruimte en voor die 5uur dat je op de stallen moete wachten kun je dit keer perfect eventgewassen zetten, helemaal gezien je SV aan het sparen bent. Wat je trouwens super goed afgaat :).
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  20. debeus

    debeus Doorzetter

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    heb hem uitgespeeld op de wolkenrij na Heb daarvoor nodig 10.000 power puff 3500 roet en 1100 vergrootglazen
    ga wel kijken wat ik over hou ga eerst de kaaswielen uit spelen

    Weet iemand hoe vaak het kaaswiel de producten geeft?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 18 Januari 2018
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.