Praatgroep Kaasmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Jip dat heb ik wel gelezen coco . Maar mijn vergrootglazen die ik nu nog over heb zijn wel te danken om extra te fokken. En omdat ik gisteren het event heb afgemaakt mede door de fok. Dit had mij niet gelukt vandaag als je er op uit moet. Dus die glazen heb ik nog kunnen oogsten vanmorgen en om half twee vanmiddag. En roet kwam bij iedere oogst veel meer in de schuur als het vergrootglas !!!! ik begrijp de berekening die je nu geeft echt niet ? Rekenen is niet mijn sterkste kant , maar ik weet donders goed wat ik moet binnen halen om er te komen en of ik daar de tijd en of er nog een trukendoos ergens verstopt zit .dat antwoord kwam om te gaan fokken That's It :D
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat jammer dat het niet gelukt is. Ik heb wel alleen maar geknabbeld, want de droprate was vanaf het begin verschrikkelijk en ik heb nog geen enorme hoeveelheden supermest om in te zetten en ook al geen veredelde anjers. Voor mij is het uiteindelijk best nog een heel leuk event geworden: ik begon met 40 SV en ik eindigde vanmorgen met 1050. En weer een heleboel stallen en bomen erbij, dus mij hoor je niet klagen. Maar voor ervaren spelers die allerlei capriolen uit hebben gehaald en het dan alsnog niet halen is het wel zuur ja.
     
    blackscorpion64, Borkie, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. sky57

    sky57 Forum prof

    ik houd me ter zijner tijd aanbevolen voor "stop de kaasdief".
     
    blackscorpion64 en Borkie vinden dit leuk.
  4. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    mooie banner Kakelot
     
    blackscorpion64, Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. annwei

    annwei Veteraan

    Nou ik heb het gehaald,:oops: maar alle supermest en supervoer die ik geknabbeld heb (trouwens ook alles wat ik al op voorraad had) is er ook allemaal weer door gegaan! Ben helemaal blut.:wuerg::cry:
    Hoezo een gemiddeld event:eek:
     
    blackscorpion64, Borkie, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. jopie

    jopie Forumkenner

    ik vond het een super event
    mag nog wel een keer
     
    blackscorpion64, Borkie, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HannyBalleke

    HannyBalleke Regelmatige auteur

    Nog eens? :wuerg:
     
    blackscorpion64, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Doe me een lol zeg :wuerg: . Misschien over een paar jaar, als ik 5000 supermest bij elkaar heb en driedubbel veredelde anjers xD
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als de droprate dan beter staat afgesteld mag het van mij ook wel terugkomen.

    Hier had ik vanmiddag nog knechten, heb gelijk alle kwartvelden volgezet met rozenbottels en honingmeloenen en die laat ik lekker staan tot woensdag als het verjaardagsevent begint als er niet al te gekke dingen gevraagd gaan worden :music:
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ontzettend leuke banner heb je gekregen. :music:Leuk joh, morgen weer opnieuw starten met dit event. Kom alleen niet zover want ik ben bijna blut. Het positieve is dat ik leuk gespeeld heb en 2 fazantjes, een Bizonranch en tevens +20 sv er aan over heb gehouden. O dan vergeet ik nog de wolk met items. De duurste wolk van mijn farm, mag ik wel een gouden strik omheen doen. xD
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik zit al de hele avond als een dolle te zaaien en te oogsten. Werkelijk alles is op xD . Maar hee, mijn 1000 SV is binnen, joechei!

    Mijn knechten zijn trouwens ook op. Dus hoe dat nou met het volgende event weer moet gaan, geen idee nog. Misschien toch maar ontslag nemen :music:

    Edit: op Baha gaat het nu wel helemaal fantastisch. Ik blijf maar levelen, en heb na die 80 bananen voor de watervallen nu ook al weer genoeg bananen verdiend om de panda en de protea te kunnen openen. Eindelijk een 10-uurs gewas op Baha, het werd tijd.
     
    Laatste bewerkt: 22 Januari 2018
    Borkie, -matthias1952-, boermars en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. hondje34

    hondje34 Gelegenheidsauteur

    helemaal mee eens
    vond het ook een super-event
    veel supervoer en bd verdiend
     
    Borkie, rickvenema, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ikzelf vond het ook een heel leuk event, gelukkig moet ik 's nachts altijd naar de wc, dan vlug weer even zaaien, want ja zoveel supervoer verdienen vond ik toch heel top en ook de BD vond ik fijn, vooral na het oogstevent, had ik nog maar 10.000 BD over, nu 197.919.369,waarvan dit event voor 80 milj.
    Moet wel weer opnieuw beginnen mijn voorraad gewassen op te krikken, want dat was na het oogstevent ook nihil en nu met de verkoop ook weer. maar het houd ons bezig zeg ik dan maar.
    Op naar het volgende event.
     
  14. .corrie.

    .corrie. Teller

    Dit event en vooral de beloningen waren erg leuk
    bedankt BP

    Ik heb veel ziek op bed gelegen, maar met dank aan mijn moeder :)heb ik het ook gehaald
    Moest wel ook fokken voor de vergrootglazen, maar daarvoor kon je dan ook knabbelen.
    Wel een tijdrovend event, zoveel te doen

    Het zou leuk zijn als we volgend event wat meer knechten kunnen verdienen
    Morgen haal ik de stallen en bomen af, dus dat blijft nog even een verrassing
    Ik kan bijna niet wachten :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.