Praatgroep Kaasmysterie

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 16 Januari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ja dat is balen werk je hard op je boerderij met dat slechte weer en dan is de beloning ook nog heel schaars;)

2. thea1963

thea1963 Forum freak

De droprate wordt idd alleen maar slechter denk ook niet dat het gaat veranderen van het weekend :oops:

Borkie en boermars vinden dit leuk.
  3. boermars

boermars Forum-hertog

Ik denk dat ik dat ook ga doen zo.
    Trok gelukkig zojuist bonus van 200% voor 12 uur, dus gewas is het probleem niet.
    Op gewone velden hou ik het eventgewas. Op de tropen ga ik lang gewas knallen, het langste.
    eerst meloen met water en mest denk ik, die kan ik dan slim oogsten, vanwege de bonus.
    Volgens mij krijg je daar meer vergrootglazen voor dan.

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  4. hooves1972

hooves1972 Forumleerling

Voor het eerst maak ik me ook grote zorgen over de dropitems. alle events nog gehaald, is natuurlijk nog even te gaan, maar als het zo door loopt dan kan ik het shaken, na twee dagen heb ik er net 35 bij elkaar.

Borkie, blackscorpion64 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Gefeliciteerd met je mooie bonus!
    De mest geeft op zich geen extra drops, maar het gewas is wel sneller klaar. In de gewonnen tijd kan je weer iets zaaien en oogsten en dat geeft dan ook weer drops.

Kijk wel even wat mest kost, hier is het inmiddels onbetaalbaar.

Borkie, boermars en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

hier gaat de mest over de 1000 BD!

Borkie, blackscorpion64 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Hier op markt 30, al over de 1300 bd's voor de mest.

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. Leo.netten

Leo.netten Teller

Tijd voor de kippen voor iedereen die weinig BD heeft hoewel jij bent een rijke boerin

Borkie, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Halfgod

markt 37 bijna 1500 voor mest
    voor de drops maakt het ook niet uit of je stallen bomen of gewassen zet ze komen uit allebei alleen héél weinig en niet gelijk opgaand je hebt bv nog veel roet en zou gereedschap kunnen maken en hebt geen vergrootglazen ik lees dat het ook soms omgekeerd is
    Logisch vind ik dat niet

Laatste bewerkt: 19 Januari 2018
  10. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Op de een of andere manier heb ik de puf niet voor mijn andere account. Misschien omdat ik gelijk niet echt vertrouwen had in de wolkenrij. Ik heb vanmorgen pas op kwartveldjes gezaaid en daarna nog niet weer geoogst. Ik zal er zo weer naar toe gaan en gelijk de burencadeautjes doen. Veel supervoer wordt het daar dus ook niet.

Ik zit op mijn hoofdaccount nu op 30 van de 100 gereedschap, dat gaat hem dus ook niet worden. Het gewas viel me vannacht echt tegen. 10 uurs gewas leverde minder drops op dan het eventgewas.

Borkie, boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. joke.k

joke.k Doorzetter

Nou als ik dat allemaal zo lees is het voor mij ook niet haalbaar,terwijl ik toch optimaal zaai en oogst.
    Heb nu pas 2 sieritems binnen.
    Volgens mij zijn de vergrootglazen allemaal weggewaaid door de storm,is de eerste keer dat ik het niet haal.
    Plezier in het farmen wordt er wel minder om.

Joke.k

Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

Ik was even vergeten dat ik het eerste sieritem al heb binnen gehaald. Ik zit wel over de 50 en daarmee over de helft. Moet toch lukken dus. Ondertussen weer zoveel mogelijk in de molen en 6000 eventgewas van vandaag staan. Dat wordt vanavond weer lekker veel supervoer binnenhalen.

13. debeus

debeus Doorzetter

ik speel helemaal niet op de bonenstaak je kunt volgens mij beter sm halen voor 200 poeder puf planten kun die al halen bij de kaas ik heb er ondertussen al zeker200 gehaald

Borkie vindt dit leuk.
  14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Het 4de sieritems is hier ook binnen, nog 12 gereedschap te gaan voor de wolkenrij.
    Nog 26 SV scoren en ik sta weer op hetzelfde aantal toen ik begon aan het afgelopen fokevent.

Borkie, -freedom5555-, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

Speel je voor de supermest of voor het supervoer als ik vragen mag?
    Ik vind het supervoer het leukst. Al wil ik de wolkenrij ook wel graag. We zaaien best wel vaak eventgewas, dus dan een hele dag (12 uur) meer ep vind ik wel heel leuk. Ik blijf dus zoveel mogelijk eventgewas zaaien. o_Ok s'nachts als ik verwacht binnen 12 uur weer te oogsten.

Borkie vindt dit leuk.
  16. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

hier de wolkenrij binnen ..met dank aan de kastanjerij

:inlove:

Eleonore_84, Borkie, farmermikkie en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier nu 47 gereedschap binnen. Over een half uur weer eventgewas oogsten, als ik het niet ga halen dan ga ik zondagavond nog wat anjers met supermest zaaien. Maar het is sprokkelen met de loepen

Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  18. boermars

boermars Forum-hertog

thanks,
    ja mest gaat in prijs net zo als een bitcoin. hahaha bij mij op markt nu 1.045,= per stuk

Borkie, farmermikkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  19. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Mijn totale oogst tot nu toe is 260 vergrootglazen en 1321 roet: op de kop af 1:5 dus. Ik heb alleen eventgewas gedraaid, met vier oogsten per dag (alleen vandaag worden het er drie omdat mijn baas me geen vrij wilde geven om te oogsten :mad: ). Dus je kan niet zeggen dat ik niet mijn best doe. Vrolijke noot: ik heb inmiddels 400 SV in de pocket :D

Edit: ik zie net dat ik een heleboel vergrootglazen heb gekregen als burencadeautje. Bij mij is de verhouding dus niet eens 1:5, maar 1:6 of zo.

Laatste bewerkt: 19 Januari 2018
    Borkie, farmermikkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wij zitten op dezelfde markt ;)
    Proficiaat dat is wel héél vlug.......:)

Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.