Praatgroep - Jubileumtaart

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik koop nu gewoon oogstboosters van de triviamuntjes. Die dingen komen altijd wel een keer van pas.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  2. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ja dat had ik ook in gedachten , die oogstboosters 100% 24 uur is mooi meegenomen
     
  3. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Geen idee hoeveel keer ik heb gespeeld:oops: Heb in ieder geval de rij, extra item met supervoer, 3 extra stallen (deze weer geïnvesteerd om alle roze werkstallen "ooit" te kunnen bereiken) en nu nog wat muntjes scoren voor wat oogstboosters.
    Vond het een leuk event en de vragen erg geslaagd. o_Ok mede namens de lijst van MiekjexD
     
  4. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    Ik vind het een leuk event! :inlove:
    Heb deze x flink tijd en materiaal ingezet, hierdoor een wolk en de sieritems kunnen krijgen.
    o_Ok 2 stallen door de juiste antwoorden te geven met behulp van Mieke, dank daarvoor!
     
    kakelot69 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  5. twannie54

    twannie54 Junior expert

    Medefarmers,
    Zojuist Een Vikingsproost aangeschaft voor mijn schamele muntjes.
    Kan het item echter nog niet terugvinden, meer boertjes dit gehad.
    Gr. twannie54
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je al even opnieuw ingelogd? Dat wil weleens helpen. Anders even viking intikken in het zoekvenster. Dan zou hij hem moeten vinden.
     
  7. twannie54

    twannie54 Junior expert

    Inderdaad gevonden met de zoekfunctie.
    Dank je wel.
    Gr. twannie54
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Erg mooi opgezet event, leuk om de mini game te spelen. Helaas 30 gewassen te kort voor en nog een molenproduct en ja net of ik het er om doe 3 puntjes te kort om nog een extra stal aan te schaffen... Jammer, maar ach ik ben al dik tevreden. Ging veel beter dan ik had verwacht.
     
  9. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    :mad:
    GRRR..
    Weer de tijd vergeten. En ik kon nog 1 spelletje doen en had nog geen enkel muntje uit gegeven...:mad:>:(
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    oeps....:oops:
     
    -matthias1952- en Arvonvan vinden dit leuk.
  11. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    oei arvonvan dan zal je toch een belletje moeten maken dat gaat rinkelen als het zowat tijd is


    :cry:
     
    -matthias1952- en Arvonvan vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    En niet meer tot einde wachten om alles in te leveren
    o_Ok je internet kan platliggen
     
    -matthias1952- en Arvonvan vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.