Praatgroep - Insecten ontketend

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerinnetje70

    boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

    Mag van mij wel zo gauw mogelijk verdwijnen ik kan hier niks mee wegens mijn draai duizeligheid
    Wolkenrijen kan ik niet oogsten en de burencadeautjes kunnen ook niet verstuurd worden
    Sorry buren tot over 34 uur
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Borkie vindt dit leuk.
  3. boerinnetje70

    boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

    Borkie vindt dit leuk.
  4. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Nee sorry, die kunnen helaas niet uit. Ik kan me voorstellen dat je daar horendol van wordt. Ik vind het al vervelend en heb de knechten, laat staan als je met het handje oogst en zoals jij last van draaiduizeligheid hebt

    Sterkte
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  5. -Farmer47-

    -Farmer47- Regelmatige auteur

    Hier op 28 van de 60. Nog niet voldoende eventgewas en helemaal nog niet genoeg DI. Dat laatste lossen we vannacht wel op met rozen denk ik (hoop ik)
    En de gewassen doen vandaag dan maar met de wac en de kwartveldjes. En haal ik het niet dan is het niet zo erg. Hoop in ieder geval de stallen (bij 50) binnen te halen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier nu toch gebrek aan dropratjes. Het andere event heb ik af, dus buurtjes die dit lezen, dropratjes aub. Ik heb nu 43. Nog 17 te gaan.
     
    Borkie en .Fisherman. vinden dit leuk.
  7. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    57/60 dus niet slecht
     
    Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    `51/60 kom vanavond wel klaar, ik heb er nu 5 in de molen
     
    Borkie, schaapje52 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier net het event afgerond. :music:
    Ik vond het heel leuk, maar kan me voorstellen dat het voor sommige spelers iets te veel van het goede was.
    Zeker als je met de hand oogst, dan zijn kwartakkertjes met al die verkeersborden zelfs voor mij om tureluurs van te worden. En dan ook nog die beestjes...

    De kleine boerderij zit op 35/60 en heeft gewas tekort. Over een uurtje komen daar weer 3 akkers eventgewas vrij, dus dat komt ook wel goed.
     
    Reggaefeeks, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja het is gelukt.:inlove: Het 2e sieritem is binnen en staat op het land. :D Sta nu op 36/60. Ik kreeg ook nog 2 myst chroom stallen.xD
     
    farmermikkie, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  11. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    is dat stomme gedoe nog niet over elke event is het zelfde niets kunnen elke keer in en uitloge heb er genoeg van de lol is ver te zoeken
     
    thea63 en Borkie vinden dit leuk.
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Het laatste eventgewas staat op en ik heb nog 132 DI nodig...dat gaat vast lukken in de resterende tijd...ik sta nu op 49/60.
     
    farmermikkie, Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    wat is dat met die berichten van Chris
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Als jullie bij die rode pijl op die insect klikken ist weg ...:)

    [​IMG]
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Veel te laat begonnen met de event gewassen,maar door een onrustige nacht een extra keer kunnen oogsten. Sta nu op 35,maar de dropjes beginnen op te raken. Vannacht anjers,hopelijk krikken die de dropjes op. Wat zijn al die berichten van Chris? Kun je deze ook uitzetten? Ik moet constant post lezen voordat ik van een veld moet wisselen,begint een beetje irritant te worden nu,ondanks de schattige konijntjes.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Euh ......lees is 1 post boven je :oops:
     
    janniekwak en Borkie vinden dit leuk.
  17. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Hmm,Die had ik 1 april al uitgezet.. Er staat nog steeds een rode streep doorheen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Die rode streep moet juist weg zijn :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Omg..dan snap ik er echt niets meer van. Toen ik erop klikte 1 april draaide m'n boerderij juist weer goed. Maar bedankt!
     
    Borkie en HofvanDromen vinden dit leuk.
  20. sanne22011

    sanne22011 Doorzetter

    Ja het is prachtig, ik heb inmiddels 49 van de 60 klaar, dus morgen het event klaar.
    Het was een event met hele mooie prijzen.
    Dank jullie wel.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.