Praatgroep - Insecten ontketend

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 April 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerfurk

    boerfurk Actieve auteur

    twee dagen mijn boerderij staat op zijn kop en ik zie niet wanneer moet ik mijn bomen oogsten . Hoe moet ik bugs uitschakelen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    Ik heb de bug keuze al uitgezet, niets staat meer op z'n kop in mijn farm. Maar, telkens als ik een muisklik doe, verschijnen er wegkruipende torretjes (heel schattig, maar voor mij erg lastig en chaotisch), kan ik dat ook nog ergens uitzetten?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    de bug ( alles op z'n kop) kan je uitschakelen als je in het inleverscherm op de knop naast "kopen" drukt. (staat een rode streep door)
    de torretjes kan je uitschakelen door het vinkje onder de beer weg te halen als je wilt meppen kan je het terug aan zetten
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. Tommie57

    Tommie57 Forumleerling

    bonuscode is ASK CHRIS GIF THIS STAYS alleen bij mij zegt ie ongeldig?
    Wat doe ik fout?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    Die torretjes bedoel ik eigenlijk niet, die kan ik inderdaad aan- en uitzetten, ik bedoel meer de stuk of 25 torretjes die verschijnen elke muisklik, niet die onderin beeld verschijnen en ik kan "voeren" met de vliegenmepper.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is geen bonuscode. Chris is namelijk de beer/ hamster die onze farm op de kop zet, dieren tevoorschijn tovert en al die dingen meer doet.
    Terminste zo lees ik het, ook na de melding van Ron op de andere pagina.
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Chris is de nieuwe stagiaire van GD, voor zover ik heb begrepen. En die jongen heeft nog heel wat te leren xD

    Event gaat hier lekker: 20/60 is de stand. De laatste gewassen staan op de open plek gaar te worden, dank zij die oogstbonus heb ik die heel snel bij elkaar. Op de andere velden staan aardappels, voor de markt. Als de gewassen klaar zijn ga ik voor de leuk een rondje anjers met sm doen :music:
     
    Borkie, LucieSchreurs en bjorke-annika vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die kan je volgens mij niet uitzetten.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. jopie

    jopie Forumkenner

    als je klaar bent kun je dan nog verder met de beestjes wegjagen?
     
    Borkie en hondje34 vinden dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dat vraag ik me ook af, eerlijk gezegd hoop ik eigenlijk meer dat dan die irritante beestjes weg zijn die je te zien krijgt als je van veld wisselt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. boerfurk

    boerfurk Actieve auteur

    Dankje. Mijn dieren staat weer goed.
    maar die beer komt niet meer.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. jopie

    jopie Forumkenner

    die blijven gewoon die beestjes als je van veld wisselt
     
    Laatste bewerkt: 2 April 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  13. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik zie hier opmerkingen over een zuurstok wat bedoelen jullie daarmee ik heb volgens mij helemaal geen zuurstok??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    De meeste forumlezers vinden dit een leuk event. Maar sorry, ik vind er helemaal niets aan. Ik voel me overvallen. Ik vind die beestjes net zo irritant als Thea. Na 1 dag (1 april) heeft de grap lang genoeg geduurd. Ik doe mee met 1 veld en met grote velden. Dus krijg ik toch nog wat prijsjes terug voor dit irritante gedoe. :sleepy:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Als het goed is heb je daar het spel mee gestart die zuurstok moest je aan het ijsbeertje geven
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. hondje34

    hondje34 Gelegenheidsauteur

    ja als je klaar bent dan kun je gewoon doorgaan met de beestjes wegjagen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    van deze kant geen bonuscode ontvangen maar desondanks vind ik het een hele leuke en onverwachtse quest mag ook gezegd worden toppie
     
    Borkie en Errim vinden dit leuk.
  18. jopie

    jopie Forumkenner

    bedankt
    ik kwam er net ook achter kon er weer 1
    maken en uitgeprobeerd
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. annekecody

    annekecody Forumleerling

    Dit is wel een van de beste 1-april grappen ooit. Zo gelachen. Goed gedaan BP!
     
    Borkie, hendrika73, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. boerinpetra41

    boerinpetra41 Actieve auteur

    erg leuk event geslaagde 1 april grap ook van chris ga zo door
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.